Onko teidän mielestä 72 kg paino liikaa 170cm naiselle?
Kommentit (21)
On. Olen 179 senttinen enkä paina noin paljoa (vaikka treenaan).
Jos olet todella lihaksikas ja treenaat hulluna niin on ok paino. Jos et niin painoa pitäisi pudottaa 5-10kg.
Mulle tuo on liikaa, vaikka olen pitempi.
Mun mies on noissa mitoissa ja ihan normaalilta näyttää, ei läskiä.
Itse en viihtyisi kropassani noilla mitoilla.
Mutta mikäs siinä, jos joku viihtyy.
Riippuu siitä paljonko sulla on lihasta? Jos lihaksikas niin sitten paino ok!
Liikaa on vaikka olisit kymmenen senttiä pidempi.
Mulle toi on ainoa paino, jossa mulla on kunnon tissit. Laihempana olen lauta.
Riippuu :) itse olen 156 cm mutta painan 61kg JA en ole todellakaan läski vaan reenaan lujaa ja lihasta kertyt
Itse olen saman pituinen ja tuon painoisena olin läski. Nyt painan 62kg ja siinäkin on viisi kiloa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on noissa mitoissa ja ihan normaalilta näyttää, ei läskiä.
Kiva taskuun laitettava pikku-ukko sulla. XD
Mä olen 4cm lyhyempi ja painan 12kg vähemmän, siltikin on ylimääräistä. Eli joo, on aika muhkeat mitat naiselle noi aloituksen lukemat.
Olen saman pituinen ja painan kolme kiloa enemmän. Ei ole tarvetta laihduttaa.
Minulle se oli se hyvän olon raja. 72 kilossa lenkkeily tuntui heti raskaammalta. 67 kilon kohdalla olo oli mitä parhain, ja paino pysyi ilman ponnisteluja samoissa lukemissa.
ssss kirjoitti:
Yli 20kg liikaa.
SSSS Kiitos rehellisestä vastauksesta, aloitin muuten tänään laiharin.
En ole Ap.
No, sehän on ihan että millainen kroppa ja missä muodossa paino on (lihas vai läski, pyllyssä vai mahassa jne). Ja missä painossa itse tuntuu hyvältä.
Ite oon 170 ja viimeisilläni raskaana 69 kg. En haluaisi olla näin raskas normaalisti. Joskin raskaudessa se lisäpaino sijoittuu yhteen kohtaan ja painaa keuhkoja ja sisäelimiä sekä liikkuu, että sinänsä ei tietenkään suoraanverrannollinen fiilis.
Miksi täällä aina kysellään mikä paino on sopivasti tai liika jonkun pituiselle? Riippuu ruumiinrakenteesta ja siitä, minkä kokoisena itse viihtyy. Sama vastaus pätee muihinkin pituuksiin ja painoihin.