Aloin kasvissyöjäksi, ja nyt tekee mieli...
Jotain missä on sinappia ja ketsuppia. No, eihän ne nyt käy mihinkään mun safkoihin :(
Kommentit (26)
Falafel tai joku kasvishampurilainen. Kasvispyttäri. Onhan noita.
Mm. Hoviruuan "vihis" eli vihannespiirakka. Siihen sopii oikein hyvin molemmat, vähän kurkkusalaattia vielä.
Miksei muka käy? Syö vaikka hamppari ja ranskalaisia
Ranskikset, kasvishampparit, hodarit, soijanakit, vihis (en tosin tiedä että mistä vihiksiä saa)
Kaupassa myydään kasvispiirakoita. Siis niin kuin niitä perinteisiä eineslihapiirakoita, mutta kasvistäytteellä. Hyviä sinapin ja ketsupin kanssa.
No kerropa ruuat joihin laitoit niitä ennen, niin keksitään kasvisversiot :)
Jollet ole pelkän pikaruuan perässä, niin mm. soijamakaronilaatikkoon ketsuppi käy oikein hyvin.
Ää alkoi tehdä mieli soijamakkaraa ja sinappia...
Mun tekee nyt mieli, mutta eihän mulla kotona ole mitään tuollaisia ehdotettuja. Punakaalia, kanamu nia yms. Löytyy, ja niihin ei kyllä sinapit ja ketsupit käy.
Tää nyt ei tähän hätään helpota yhtään, eikä oo mitään grilliruokaa... mut kesällä kotimaisten tomaattien ollessa parhaimmillaan ehdottomasti parasta kausiruokaa on ranskalainen tomaattipiiras, johon tulee sinappia. Siinä on just noi maut mitä kaipaat ja sit vielä juustoa. http://lumolifestyle.blogspot.fi/2014/05/ranskalainen-tomaattipiiras-fr…
Joku ranskalaiset ja falafelit / joku soijachorizo tms. vois käydä kans. Siihen sit ne peruslisukkeet.
Meillä on kyllä ihme ja kumma perunaa ja, sipulia tällä hetkellä. Sais paistettuja perunoita. Maha vaan ei kestä perunaa sitten ollenkaan, mutta ehkä sinapit ja ketsupit on sen kamalan kivun arvoisia...
No, olishan sulla toi ongelma, jos sulla ei olis mitään kotona muutenkaan, mihin ketsuppia laittaa :D Tee nyt sit siitä kananmunasta vaikka joku sörsselssön ja siihen ketsuppi-sinappi- avot.
Nyt olisi kiva tietää mitä yleensä syöt?
Vierailija kirjoitti:
Mun tekee nyt mieli, mutta eihän mulla kotona ole mitään tuollaisia ehdotettuja. Punakaalia, kanamu nia yms. Löytyy, ja niihin ei kyllä sinapit ja ketsupit käy.
Tee täytettyjä kananmunia. Itse suosin niissä ketsuppia ja esim. majoneesia, mutta myös sinappia voi laittaa. Täällä vinkkejä:
Siitä vaan lusikalla suuhun. Omnomnom.
Sun kroppas huutaa jostain syystä etikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee täytettyjä kananmunia. Itse suosin niissä ketsuppia ja esim. majoneesia, mutta myös sinappia voi laittaa. Täällä vinkkejä:
Tämä! Kananmunat ja sinappi toimii hyvin.
Ei näytä tuota täytetyt munat-sivua. Pitää googlettaa. Pitää kokeilla, kiitos vinkistä :-)
Sinappi on hyvää ruisleivän päällä. Jälkiuunipala, levitettä, juustoviipale, tuoretta kurkkua ja kaiken kruunuksi (väkevää tai makeaa) sinappia.
En ole kuullutkaan täytetyistä kananmunista. Pitääkin kokeilla joskus.
Syö viikonloppuna hesessä, ei ne töissä tiedä