Antti Herlin ei saanutkaan kenkää Sanomalta
vaan vaihtoi vain paikkaa varapuheenjohtajan kanssa.
Luulin jo että hän kyllästyi lopullisesti av-palstan tasoon ja otti hatkat, mutta ei sentään. Mammoilla on edelleen Herlinin tuki takanaan.
Kommentit (11)
Antti Herlin on suurin yksittäinen omistaja. Antoi potkut itselleen :-).
Sulla on jännittävä nökemys siitä, mitä tarkoittaa "antaa/saada potkut" ja irtisanoutua itse.
Vierailija kirjoitti:
Antti Herlin on suurin yksittäinen omistaja. Antoi potkut itselleen :-).
suurin yksittäinen omistaja = 10% osuus osakkeista.
90% ei voi irtisanoa 10%:a?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jännittävä nökemys siitä, mitä tarkoittaa "antaa/saada potkut" ja irtisanoutua itse.
ja näillähän ei voi olla yhteistä nimittäjää taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ketä? Kerro!
Muranen, Kortsu ja Rysky.
toimittajat lähtee maikkarilta Haapalan takia ja Sanomalta Putinin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä? Kerro![/tquote]
Muranen oli kesätoimittajana, muiden nimet ei soita kelloja. Miten kesätuuraajaa saa muka potkut? Mä olin opiskeluaina viidessa eri kesätuopaikassa kesäisin, enkä tiennyt saaneeni potkuja, kun määräaikainen työsuhde loppui. Nyt tiedän siis saaneeni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä? Kerro![/tquote]
Muranen oli kesätoimittajana, muiden nimet ei soita kelloja. Miten kesätuuraajaa saa muka potkut? Mä olin opiskeluaina viidessa eri kesätuopaikassa kesäisin, enkä tiennyt saaneeni potkuja, kun määräaikainen työsuhde loppui. Nyt tiedän siis saaneeni!
Kortsu oli toimituspäällikkö ja Rysky oli "some-ammattilainen". Eivät ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä? Kerro![/tquote]
Kortsu oli toimituspäällikkö ja Rysky oli "some-ammattilainen". Eivät ole enää.
Mites Laura? Onko hommia riittänynnä?
Aika paljon on aktiivisia Venäjä-kirjoittajia sanottu irti Hesarista viime aikoina..
Mistä johtuneekaan.