Mitä tarjota uudisasuntokohteesta?
Pyynti on päälle 248 000e. Paljonko alle uskaltaa tarjota? Nii että kuitenkin saatais se kämppä koska siitä tulee varmaan muitakin tarjouksia....
Kommentit (14)
Haluan, mutta haluisin tietty kokeilla kepillä jäätä.. jos halvemmallakin irtoais. Vai vaadinko sitten jotain istuksia/aitaa/vaatekaappeja joita aion hankkia kumminkin niin myyjän piikkiin.. Eli: "ostan jos laitat nämä."
Jaa, riippuu kohteesta. Halpaan tuo on!!!!
Miten voi saada edes alle 250 tonnilla ihan uuden?
Jos se on kerrostalo, neliöhinta on kaikille sama. Ei sitä halvemmalla saa.
Ei uudisasunnoissa ole mitään tinkivaraa.
Itse olen tinkinyt kahdesta uudiskohteesta pari tonnia pois tai muutostyöt halvemmalla/ilmaiseksi esim. Ilmaiset sälekaihtimet kaikkiin ikkunoihin, asfaltti pihamaalle jne.
Aina voi koittaa.
Missä kaupungissa? Hki max pari prosenttia. Jos ei ole kauaa myyty, ei välttämättä edes tinkimisvaraa. Muualla suomessa voi olla jopa 5-10 %.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa? Hki max pari prosenttia. Jos ei ole kauaa myyty, ei välttämättä edes tinkimisvaraa. Muualla suomessa voi olla jopa 5-10 %.
Millä perusteella? Taitaa olla huhupuhetta. Ainakin meidän taloyhtiössä jokainen maksoi samanlaisesta kämpästä sentilleen saman hinnan. Meillä on neliö, jonka myyntihinta oli 287 800€. Autokatoksesta piti maksaa lisää. Ilmoituksessa lukee joko mh. tai hp. Edellä mainittu on myyntihinta ja jälkimmäinen hintapyyntö. Hintapyynnöstä voi tinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tinkinyt kahdesta uudiskohteesta pari tonnia pois tai muutostyöt halvemmalla/ilmaiseksi esim. Ilmaiset sälekaihtimet kaikkiin ikkunoihin, asfaltti pihamaalle jne.
Aina voi koittaa.
Eihän tuo ole mitään tinkimistä tai alennusta.
Uudiskohteen varauksen idea onkin itse vaikuttaa materiaali valintoihin ja muutostöihin, jolloin käytössä on veloitus- ja hyvityslaskut ja asukas maksaa erotuksen, mutta ei siinä mitään ilmaiseksi saada.
Jos esim. keittiön kalusteet vaihdetaan toiseen malliin, mitä on ollut alkuperäisessä suunnitelmassa, asiakkaalta peritään lisäveloitusta tai hyvitetään.
Hinnan alennusta voi ehkä saada, kun uudiskohteesta ei jokin asunto mene valmistumisen jälkeen kaupaksi ja asuntojen yleinen hintataso on laskenut, mutta siinä vaiheessa ei voi enää vaikuttaa materiavalintoihin, eikä varsinaisiin muutostöihin.
Se on se pyyntihinta minkä tarjoatte. Näin uudiskohteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella? Taitaa olla huhupuhetta. Ainakin meidän taloyhtiössä jokainen maksoi samanlaisesta kämpästä sentilleen saman hinnan. Meillä on neliö, jonka myyntihinta oli 287 800€. Autokatoksesta piti maksaa lisää. Ilmoituksessa lukee joko mh. tai hp. Edellä mainittu on myyntihinta ja jälkimmäinen hintapyyntö. Hintapyynnöstä voi tinkiä.
Kyllä kaikissa myytävissä näyttää lukevan myyntihinta, oli sitten vanha tai uusi. Kyllä siitä hinnasta voi tinkiä vaikka lukee myyntihinta. Uudiskohteet erikseen.
Jos haluat uudiskohteesta "alennusta" sun tulee valita halvemmat materiaalit ja pienemmät rakennustyöt, mitä alkuperäisessä suunnitelmassa on ja erotus hyvitetään.
Olipas taas oikein perus av-aloitus, ei muuta tietoa, kuin hinta. Paha on noilla spekseillä sanoa oikein juuta, tai jaata.
Kaikkihan riippuu kaikesta. Ennenkaikkea siitä, onko kyseessä kerrostalo/rivari, vai omakotitalo. Rivari/kerrostalo tapauksissahan pyyntihinnasta ei tingitä, koska nehän pyritään isoilta osin myymään etukäteen. Toki siinä vaiheessa jos joku kämppä on pidempään myymättä, eikä tunnu menevän kaupaksi, niin saahan siitä yrittää tarjota halvempaa hintaa ja voi onnistaakin. Omakotitalot on sitten tietty oma juttunsa ja niistähän voi tarjota uutenakin mitä vaan, ne kun on jokainen omanlaisensa yksilö.
Jos kohde on rakenteilla, ja on RS-kohde, niin myyjä ei voi tinkiä hinnasta. Mutta tosiaan, voitte pyytää juurikin sälekaihtimet, tai astetta laadukkaammat kodinkoneet tms.
Mitä oon ymmärtänyt, niin uudisasunnoissa ei juurikaan tingitä hinnoista.
Jos haluat asunnon, niin maksat pyyntihinnan.