Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni tyttö tanssii Wanhat silmälasit päässä?

Vierailija
19.02.2016 |

Käytiin tänään katsomassa tyttären tanssit. Oli upeaa ja kaunista, mutta vähän hämmästytti, miksi niin monella tytöllä oli silmälasit päässä? En ihmettele pahalla, mutta eihän se nyt kovin juhlavan näköistä ole kun muuten ollaan täydessä tällingissä mutta nenällä keikkuvat kuitenkin arkiset kakkulat...

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta

Vierailija
82/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin tänään katsomassa tyttären tanssit. Oli upeaa ja kaunista, mutta vähän hämmästytti, miksi niin monella tytöllä oli silmälasit päässä? En ihmettele pahalla, mutta eihän se nyt kovin juhlavan näköistä ole kun muuten ollaan täydessä tällingissä mutta nenällä keikkuvat kuitenkin arkiset kakkulat...

Joo, aattele jos jollain ois kuulolaite tai proteesi.

Mulla oli kuulolaite JA silmälasit. Ap olis varmaan joutunut suljetulle siitä traumasta. Voi jeesus mitä idiotismia koko aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin lukenut näin järjetöntä aloitusta. Seuraavaksi varmaan pitää alkaa miettiä saavatko silmälasipäiset lisääntyä. Kaikki eivät tosiaan voi piilareita käyttää ja vaikka voisivatkin niin onko sillä nyt todellakin niin paljon väliä. Pienet piirit haaveilevat pohjavesien myymisestä, työttömyys rehottaa ja kaikista köyhimmiltä leikataan ja mitä ihmiset miettivät. Että silmälasit pilaavat vanhojentanssipukukokonaisuuden... Jaa-a... Isot on ongelmat. Ehkä elämä opettaa vielä teitäkin.  

Vierailija
84/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta piilarit päähän juhlaa varten. "Ei viitsi" on huono tekosyy. Sitten ei tarvitse viitsiä osallistua koko juhlaan.

Et voi olla tosissas? Vai ei asiaa vanhojentansseihin jos et laita piilareita? Ja pyörätuolin käyttäjältä tuoli pois. Jos ei viitsi kävellä omilla jaloilla ei tarvitse osallistua koko juhlaan? Entä lapsi  jolla on molemmat? Sekä pyörätuoli että lasit? 

En usko, että pyörätuolin kanssa vanhoja pystyy tanssimaan. Sori vaan.

Ei vitsi, miten pihalla sä oot. Etkö oo koskaan tienny,että myös pyörätuolin kanssa voi tanssia?.  No nyt mä ymmärrän, miksi jo pelkät silmälasit on sinulle kauhistus. 

Vierailija
85/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole aikoihin lukenut näin järjetöntä aloitusta. Seuraavaksi varmaan pitää alkaa miettiä saavatko silmälasipäiset lisääntyä. Kaikki eivät tosiaan voi piilareita käyttää ja vaikka voisivatkin niin onko sillä nyt todellakin niin paljon väliä. Pienet piirit haaveilevat pohjavesien myymisestä, työttömyys rehottaa ja kaikista köyhimmiltä leikataan ja mitä ihmiset miettivät. Että silmälasit pilaavat vanhojentanssipukukokonaisuuden... Jaa-a... Isot on ongelmat. Ehkä elämä opettaa vielä teitäkin.  

Totta puhut. Ja sitäpaitsi likinäköisyys lisääntyy epidemian tavoin . Esim. kiinalaisista jo 90% on likinäköisiä ja Suomessakin jokatoinen on likinäköinen. Eli eiköhän AP:nkin vain  pidä alkaa tottua lasipäisiin tanssioihin. Kysyin tuossa omalta tyttäreltä, että miten heidän koulussaan oli tämä lasiasia. Pojista melkein kaikilla oli lasit ja parilla tytölläkin, mutta tämä AP:N  vaatimus lasittomuudesta taisikin koskea vain tyttöjä? pojat saa rauhassa pitää laseja?

Vierailija
86/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pojat? Ällistytti kyllä kun niin monella pojalla oli rillit päässä. Luulisi olla jotain tyylitajua ja käyttää piilolinssejä tai sitten hommata erilliset juhlalasit...

Vierailija
87/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää että noin moni rinnastaa silmälasit täällä kuulolaitteeseen tai pyörätuoliin.

Vierailija
88/89 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ensin hämmästyin aloitusta ja sen otsikkoa, että miten pieni voi jollain olla ajatusmaailma. Mulla ollut koko ajan pidettävät silmälasit jostain 7-luokalta alkaen ja miinusta on noin 6 verran. Vasta kun aloin nyt miettiä tarkemmin, muistin, että minähän laitoin piilarit vanhojen tansseihin! En näyttänyt aivan itseltäni, mutta se ei kyllä haitannut, mutta aina olen ollut mielestäni vieraan näköinen rilleittä.

Ajatuksen takana oli isoäitini, joka myös teetätti minulle puvun juhliin. Mutta ei hän minua mitenkään loukannut ajatuksellaan, että olen piilareilla vanhojen tansseissa, itse otin sen jotenkin niin, että olen sitten vaiin vähän hienompi, enkä pistänyt pahakseni. Minusta jotenkin kiva, kun joku ajatteli asioita minun puolestani niin pitkälle. Ei se viesti ollut, että olet pahannäköinen laseilla, vaan että haluat kai olla juhlissa ilman lasejasi? Joo, kyllä mä halusin :) Mutta ei silti tule kyllä mieleenkään pohtia asiassa muiden ratkaisuja. Tehkööt miten haluavat.

Onneksi mulla oli silloin sellaiset silmät, jotka kesti sen. Nyttemmin en enää ole käyttänyt piilareita, koska silmät kuivuu muutenkin. Puhun vuodesta -90.

Vierailija
89/89 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsevää että noin moni rinnastaa silmälasit täällä kuulolaitteeseen tai pyörätuoliin.

Olisiko vaikka siksi että ne kaikki kolme ovat apuvälineitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi