Ketkä olisivat ne esiintyjät, ettet pystyisi katsomaan heidän tekemääohjelmaa?
Mä en kestäisi jos samassa ohjelmassa olisivat; Huutokauppakeisari, Sami Hedberg, Janne Kataja, Niina Lahtinen ja Eppu Nuotio. Kaikki kertoisivat omia, "hyviä" juttujaan joita kukaan muu ei kuuntelisi kun kaikilla olisi kiire nauraa niille omille jutuilleen. Tuosta Nuotiosta en osaa sen tarkemmin sanoa, mutta kaikessa missä olen sen nähnyt esiintymässä, se on surkea, kuten myös kirjailijana.
Kommentit (22)
Samuli Edelman, Vesa-Matti Loiri, Mikko Leppilampi, Aku Hirviniemi, Niina Lahtinen, Krisse Salminen, Jukka-Poika..
Vappu Pimiä, Baba Lybeck, Andre Wicksrtröm, Janne Kataja ja Vesku Loiri (nykyään).
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustonen
Mulla sama! En kestä sen hirnumista ja omille jutuille nauramista joka paikassa.. Ennen = 20-30 vuotta sitten tykkäsin et on hyvä tyyppi mutta on tainnut jotain kihahtaa päähän :(
Vappu Pimiä on toinen ehdoton ei.
Aku Hirviniemi
Laura Voutilainen
Kaikki jotka ei osaa mitään ja pelleilee siksi ja kertoo alapäävitsejä.
Janne Kataja ja sitten se yks r-vikainen radiojuontaja. Aina kun se puhuu, niin vaihdan takuuvarmasti kanavaa. Olen muuten itsekin ollut kyseistä kirjainta väärin sanova, mutta sen ääni kokonaisuudessaan on hirveä. Olisko ton tyypin nimi Jussi Halli?
En ole pystynyt katsomaan suomalaisia viihdeohjelmia enkä kuuntelemaan radio-ohjelmia, varsinkaan prime time -porukoita enää vuosikausiin (lopetin radion kuuntelemisen RadioMafian aikaan eli olen aika vanha jo). Onneksi on nykyään saatavilla nämä ulkomaiset vaihtoehdot molempiin. Vitutus on vähentynyt 75%.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustonen
Tämän on varmaan postannu kyseinen herra itse. :)
Ainakin Pop'n Rollissa mainitsi jotain Vauva-lehden
keskustelupalstasta.
Sami Hedberg, Tuomas Enbuske ja se valkohiuksinen sisustushomo.
En pysty katsomaan mitään ohjelmaa jossa kauniita ja menestyneitä naisia, koska se saa tuntemaan itseni epäonnistuneeksi.
T: AV-MAMMA
Enbuske, Kataja, Hedberg ja Hirvinniemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustonen
Tämän on varmaan postannu kyseinen herra itse. :)
Ainakin Pop'n Rollissa mainitsi jotain Vauva-lehden
keskustelupalstasta.
En ole vaan entinen kuustosfani :)
Olen kateellinen jopa Sami Hedbergille ja Tuomas Enbuskelle kun ovat minua laihempia ja kauniimpia. Siksi heitä haukun.
Mikko Kuustosella on niin upeat tuuheat hiukset toisin kun minun kynitty kananperse-kouvolatukka. Siksi en hänestä pidä.
Kristiina Komulainen, Paavo Väyrynen, Tuomas Enbuske, ja se kokkinaikkonen, onko joku Pipsa? Oli suomen masterchefissä juontajana.... Tuon nelikon seuraamisesta lähtis kyllä tukka päästä vaihtoon!
Mä en myöskään pysty katsomaan mitään suomalaisten tekemiä ohjelmia. Suomalaiset ei vaan osaa tehdä muuta kun paskaa.
Maija Vilkkumaa, Minttu Virtanen, kokkikolmoset Björck ja Välimäki (joilla siis egoa kolmen edestä), Laila Snellman, Roope Jokapaikassamikälie ja Ismo Leikola
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustosella on niin upeat tuuheat hiukset toisin kun minun kynitty kananperse-kouvolatukka. Siksi en hänestä pidä.
Minäkään en pidä Mikko Kuustosesta mutta ei se kyllä hänen ulkonäöstään johdu :D
Mikko Kuustonen