Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko koskaan lukioikäisenä ihastunut johonkin kaverisi isään?

Vierailija
19.02.2016 |

Miten se ilmeni? Koititko viestittää tälle jotenkin tai tehdä aloitetta?

Mietin vaan, että mulle on tainnut käydä noin. Siis epäilen vahvasti, että tyttäreni kaveri on ihastunut minuun. Esim. oli tuossa vähän aikaa sitten yökylässä meillä ja katselin siinä yömyöhään netflixistä jotain sarjaa, kun tämä tyttö tuli keittiöön päällään pelkät pikkuhousut ja niin ohkanen paita, että nännit näkyivät läpi . Kysyin että mikäs sut pitää hereillä ja sanoi vaan, että tuli ottamaan jotain juotavaa jääkaapista eikä saa unta. Epäilen kyllä, että tarkoituksena oli enemmänkin esitellä hänen vähäpukeista kroppaansa minulle. Hän joi siinä lasin mehua ja kysyi, että voiko liittyä seuraani katsomaan tv:tä. Hetken päästä hän kyllästyi ja sanoi menevänsä takaisin nukkumaan. Vähän kyllä kummastutti.

Ja ei, tämä ei ole kaljamahaisen kaljuuntuvan vanhan ukon märkä uni. Olen nuorekas ja pidän itsestäni hyvää huolta, että kyllä nuoret naiset noin yleisestikin ovat minusta kiinnostuneita. Niin ja mainittakoon vielä projisoiville pervoille AV-mammoille, että en todellakaan tekeisi tämän tytön kanssa mitään, vaikka ei sakkolihaa olekkaan. Ei vain kiinnosta alkaa opettaa noin nuorta tyttöä sellaisiin leikkeihin, joista minä pidän.

terv. YH isi 44

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minäkin huomasin.

Aloittaja on siis kattonut American Beautyn ja osan sen kässäristä kirjoittanut vauva-foorumille :D

Vierailija
22/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena naisena on itse asiassa tosi tyypillistä testata omaa viehätysvoimaansa turvallisina koettuihin aikuisiin, jopa omaan isään. Eli keimaillaan ja kikatellaan sekä pukeudutaan paljastavasti. Vähän kuin harjoitellaan naisena oloa ja flirttiä. Seksiajatukset ei tähän liity. Meidän aikuisten tehtävä on olla lähtemättä siihen mukaan!

Mitää???OMAAN ISÄÄN? Ootko ite nainen? Mitä helvettiä??

Kai sit en oo nainen ku en oo ikinä noin tehny. I-ki-nä. Ja mä en tienny et "keimailu" (taidat olla mummo/pappaiässä, lol :D) kuuluu naiseuteen, saati paljastava pukeutuminen. Nauran jos naurattaa, se ei tod oo mitään flirttiä. Oon siis toi 96

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mikään hintti oo

Vierailija
24/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muistelen nähneeni kerran muinoin 1990-luvulla leffan, jossa oli samantapainen kohtaus kuin ap:n viestissä.

Voin sen sanoa, että ei todellakaan ollut koskaan mielessä edes vähimmässä määrin keski-ikäiset isukit lukioiässä. Sen ikäiset tytöt on kiinnostuneita pojista, ei vanhoista miehistä. Jos joku ikääntynyt (=25+) mies kiinnostaa oikeastaan millään tavalla, on tytöllä yleensä jotain pahempia ongelmia. 

Eli kaikki lukioikäiset, jotka pitävät vaikkapa Brad Pittiä, Vin Dieseliä, Leonardo DiCapriota tai Johnny Deppiä viehättävänä tai söpönä (tai pitivät silloin ko. miehet olivat vaikkapa 10 vuotta nuorempia), omaavat jonkinlaisia ongelmia? Entäpä urheilijat? Oikeassa elämässä tytöt on kiinnostuneita vähän vanhemmista, minimissään saa olla samanikäinen. Tästä ei ole montaa päivää, kun kahvilassa kaksi nuorta neitoa puhui ja toinen kertoi toiselle kivasta pojasta, joka on söpö ja aina mukava hänelle, mutta harmitteli sitä, että poika on puoli vuotta nuorempi kuin hän, joten ei halunnut mitään tämän pojan kanssa.

Vierailija
25/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyl vois ajatella edelleenkään mitään käppänää yli kolmekymppistä

Vierailija
26/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Isät oli jo ihan vanhuksia, kavereiden isoveljiä saattoi katsoa sillä silmällä. Yläasteella vähän kaikki ihaili meidän 30-v. luokanvalvojaa, mutta lukiossa nuokin kaukoihastukset alkoi mennä ohi. Kun menin 19-vuotiaana yliopistoon samaan aikaan aloittanut 25-v. mies tuntui aika vanhalta.

Vierailija
27/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin silloin 14v tyttö oli jonkin aikaa selvästi ihastunut, juhannusviikonlopun roikkui takinliepeessä kuin takiainen, poikkesi vähän väliä toimistollani "sattumalta ohikulkiessaan" yms. Joku hormonihuuruinen teini-ihastus, joka loppui yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin - elokuussa olin taas pelkkää ilmaa, kuten tuon ikäiselle isukin kavereiden kuuluukin :) 

Itse olin tuolloin 35v.

Vierailija
28/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin silloin 14v tyttö oli jonkin aikaa selvästi ihastunut, juhannusviikonlopun roikkui takinliepeessä kuin takiainen, poikkesi vähän väliä toimistollani "sattumalta ohikulkiessaan" yms. Joku hormonihuuruinen teini-ihastus, joka loppui yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin - elokuussa olin taas pelkkää ilmaa, kuten tuon ikäiselle isukin kavereiden kuuluukin :) 

Itse olin tuolloin 35v.

Kai käytit kuitenkin tilanteen hyväksesi ja jyystit sitä tiukkaa teiniritsaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme