Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko koskaan lukioikäisenä ihastunut johonkin kaverisi isään?

Vierailija
19.02.2016 |

Miten se ilmeni? Koititko viestittää tälle jotenkin tai tehdä aloitetta?

Mietin vaan, että mulle on tainnut käydä noin. Siis epäilen vahvasti, että tyttäreni kaveri on ihastunut minuun. Esim. oli tuossa vähän aikaa sitten yökylässä meillä ja katselin siinä yömyöhään netflixistä jotain sarjaa, kun tämä tyttö tuli keittiöön päällään pelkät pikkuhousut ja niin ohkanen paita, että nännit näkyivät läpi . Kysyin että mikäs sut pitää hereillä ja sanoi vaan, että tuli ottamaan jotain juotavaa jääkaapista eikä saa unta. Epäilen kyllä, että tarkoituksena oli enemmänkin esitellä hänen vähäpukeista kroppaansa minulle. Hän joi siinä lasin mehua ja kysyi, että voiko liittyä seuraani katsomaan tv:tä. Hetken päästä hän kyllästyi ja sanoi menevänsä takaisin nukkumaan. Vähän kyllä kummastutti.

Ja ei, tämä ei ole kaljamahaisen kaljuuntuvan vanhan ukon märkä uni. Olen nuorekas ja pidän itsestäni hyvää huolta, että kyllä nuoret naiset noin yleisestikin ovat minusta kiinnostuneita. Niin ja mainittakoon vielä projisoiville pervoille AV-mammoille, että en todellakaan tekeisi tämän tytön kanssa mitään, vaikka ei sakkolihaa olekkaan. Ei vain kiinnosta alkaa opettaa noin nuorta tyttöä sellaisiin leikkeihin, joista minä pidän.

terv. YH isi 44

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei tosiaan tullut mieleen. Mutta onhan tuo siis mahdollista toki. Minun kaverieni isät tuntuivat ikälopuilta, olivat semmoista humppamaanviljelijäväestöä...

Vierailija
2/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä samoja kuluneita satuja -.- ensinnäkin kannattaa esiintyä VAUVAPALSTALLA naisena, jos haluaa huonon trollin menevän läpi. Koska naisiahan me täällä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vähän porvoolaisen iskän haaveilta kuulostaa, varsinkin tuo "olen nuorekas ja nuoret naiset ovat minusta kiinnostuneita"

Tirsk.

Vierailija
4/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Kyllä se ikäero pitäisi olla ainakin omalla kohdallani max 17 vuotta, että voisi edes harkita.

Vierailija
5/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja minulla oli suhde hänen kanssaan. Toki oli hankala nähdä ystävää ja hänen äitiään ja sitten salaa nähdä tätä isää.

Vierailija
6/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on mahdollista. Naiset tietysti kieltävät kaiken.

Vierailija
7/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en todellakaan lukioikäisenä kattellut "pappoja". Papoiksi miellettiin kaikki yli nelkyt veet.

Vierailija
8/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisi että aika TODELLA yleistä, vaikka asiaa yritetään jälkikäteen peitellä ja kieltää.

Ja kyse ei oel mistään "oikeasta" ihastuksesta, vaan lähinnä tunteenpuuskista ja yleisellä tasolla ihmisestä tykkäämisestä. Tuona aikana moni tyttö huomaa esimmäistä kertaa, että yleiset henkilökemiat pelaavat yhteen vastakkaisen sukupuolen kanssa, se johtaa helposti ihastumiseen jos ei tunteitaan osaa vielä hallita.

Harviniasempaa ja päiväuniainesta on taas "oman viehätysvoiman testaaminen", sitäkin harrastetaan.

Vierailija
9/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä. Siis ei tule ainuttakaan kertaa mieleen, että olisin pitänyt jotain kaverin isää edes "miehenä." He olivat vain vanhempia. Vähän pelottavia ja oli vaivaannuttavaa kun joutui edes lyhyesti kommunikoimaan. On edelleen.

Sen sijaan parhaiden kavereideni äidit ovat oikeasti ihan kavereita mulle.

En oo ikinä, ikinä, ikinä kuullut, että joku olisi ihastunut jonkin isään tai edes +5 vuotta vanhempaan. Kai sitä voi olla, tai varmaan onkin kun täällä tulee usein vastaan, mutta oikeassa elämässä en tunne enkä ole edes kuullut yhdestäkää tapauksesta. Olen siis -96.

Ehkä maaseudulla on yleisempää jos on tylsää ja pienet piirit tms :D Tunnen kyllä oikeastaan "kaikki" ikäiseni täällä ja ei oo tosiaan vastaan sattunu. Itsellä ajatus edes pussailusta jonkun kolmekybäsen saati vanhemman kanssa yököttää ja ahdistaa hirveästi ajatuksena. Oma inttimies on ❤❤❤

Vierailija
10/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lukiolaistyttö esittelee itseään mun miesystävälle. pitää kohta sanoa asiasta.

Vierailija
11/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään kaverin isään en kyllä ole ollut ihastunut. Mukavia ukkeleita ne kyllä oli! Sellasia rempseita huumorimiehiä useimmat.

Mutta ei, ei ne mitään ihastumisreaktioita saanut aikaan. Kiinnostus kohdistui niihin vähän vanhempiin poikiin. Lukiossa poikien liikunnanopettaja oli sellasta isäikäluokkaa, ja se oli aika kuuma, sen voin myöntää.

Jos tää sun stoori ei sijoitu Porvooseen, niin onhan se poikkeavaa käytöstä esiintyä noin vähissä vaatteissa kaverin vanhemman edessä. Vähemmästäkin varmaan epäilykset herää. Eikä se nyt mahdotonta ole, että yritti saada sulta huomiota.

Vierailija
12/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu ap hoitoon.

Vierailija
13/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo, mutta mä olin kyllä ihastunut kaverini isään lukioikäisenä. Jossain vaiheessa ihastuin erääseen isään, jonka lapsia vahdin. En kuitenkaan koskaan tehnyt mitään, en olisi ikinä uskaltanut! Enkä edes uskonut, että minulla oli mitään mahdollisuuksia näihin miehiin. Kaipa se oli enemmän sellaista fantasiaihastusta, ajattelin heitä masturboidessa.

Vierailija
14/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, olin kiinnostunut vain ikäisistäni. Ja olisin saattanut kulkea noin pukeutuneena kaverin isän läsnäollessa ilman taka-ajatuksia. Kyllä se tyrkky pissis olisi kysässyt jotain muuta juomaa kuin mehua :)

Vierailija
15/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa ollessa yks kaveri seurusteli 23-vuotiaan kanssa. Minusta hän oli tosi vanha. Kavereiden isät ikäloppuja.

Vierailija
16/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! En todellakaan. :D

Mutta jatka toki tuota stooria ja väritä vähän, ihan hyvää Regina-kamaa. Vaikka silleen, että nännit vois nöpöttää sen vilposen paidan alla ja oli pitsipikkarit ja istui aivan lähelle. Hiukset olis seksikkäästi pörrössä. Sitten telkkarista tulis eroottinen kohtaus ja tunsitte molemmat kuumotuksen väreitä...

Vierailija
17/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muistelen nähneeni kerran muinoin 1990-luvulla leffan, jossa oli samantapainen kohtaus kuin ap:n viestissä.

Voin sen sanoa, että ei todellakaan ollut koskaan mielessä edes vähimmässä määrin keski-ikäiset isukit lukioiässä. Sen ikäiset tytöt on kiinnostuneita pojista, ei vanhoista miehistä. Jos joku ikääntynyt (=25+) mies kiinnostaa oikeastaan millään tavalla, on tytöllä yleensä jotain pahempia ongelmia. 

Vierailija
18/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena on itse asiassa tosi tyypillistä testata omaa viehätysvoimaansa turvallisina koettuihin aikuisiin, jopa omaan isään. Eli keimaillaan ja kikatellaan sekä pukeudutaan paljastavasti. Vähän kuin harjoitellaan naisena oloa ja flirttiä. Seksiajatukset ei tähän liity. Meidän aikuisten tehtävä on olla lähtemättä siihen mukaan!

Vierailija
19/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mahdollista on, mutta itselleni ei kyllä olisi tullut mieleenkään. Olen aina tykännyt omanikäisistä.

Vierailija
20/28 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt vähän porvoolaisen iskän haaveilta kuulostaa, varsinkin tuo "olen nuorekas ja nuoret naiset ovat minusta kiinnostuneita"

Tirsk.

Tässä naiset ovat kyllä hyviä - vähättelyssä ja kiusaamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi