Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää ammatti/koulutus INTROVERTILLE!

Vierailija
19.02.2016 |

Haluan opiskella itselleni uuden ammatin, joka sopii juurikin introverttiyteeni. Ehdottakaapa jotain, missä olisi jopa töitäkin tarjolla!

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tutkija

- kirjastonhoitaja

-kaupan kassa

- kirjanpitäjä/ merkonomi( "toimistorotta")

Vierailija kirjoitti:

Haluan opiskella itselleni uuden ammatin, joka sopii juurikin introverttiyteeni. Ehdottakaapa jotain, missä olisi jopa töitäkin tarjolla!

Vierailija
2/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs tason koulutusta olisit etsimässä? Mitkä asiat kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä alalla ei kyllä taida olla töitä tarjolla mutta itse olen megaintrovertti ja tradenomi. Töissä pikkuriikkisessä myyntiorganisaatiossa sihteerinä. Kökin omassa huoneessani ja hoidan hommani itsenäisesti. Muutama työkaveri joihin on niin tottunut vuosien varrella että ei haittaa. Puhelimessa joudun kyllä aika paljon puhumaan mikä ei minulle ole ongelma. Olen unelmatyössäni. Tsemppiä jos löytyisi jotain vastaavaa.

Vierailija
4/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä, metsuri, maanrakentaja,...

Vierailija
5/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylioppilas ja amk-tutkinto ekstroverttialalta löytyy jo. En ole erityislahjakas juuri missään, mutta lähemmäs L:n paperit kirjoitin. ap

Vierailija
6/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri

Vierailija
7/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastomies, teollisuustyöntekijä

Vierailija
8/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjailija

Vierailija
9/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tutkija

- kirjastonhoitaja

-kaupan kassa

- kirjanpitäjä/ merkonomi( "toimistorotta")

Vierailija kirjoitti:

Kaupankassa ei, siinähän joutuu jutteleen.

Kirjanpitäjä vielä vähemmän. Joutuu soitteleen asiakkaille ja asiakkaat soittelee sinulle. Ylipäätään toimistotyöt aika heikosti, koska on paljon asiakaspalvelua.

Vierailija
10/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjailija

Tämähän olisi hieno! Harmi vain, että kirjoittamisesta ei ole muuta kokemusta kuin lukion esseet ja AV-palstailu. Jos jostain saisin taianomaisesti lahjan kirjoittaa best seller, niin toki ottaisin vastaan. Muutoin etsin mielummin jotain sellaista työtä, jossa on varmat kuukausitulot. Kiitos ehdotuksistanne!

Tekniselle alalle tuskin olisi rahkeita, sillä pitkä matikka meni aika kehnosti ja siitä onkin jo vuosia aikaa.

ap

Vierailija
11/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tradenomi, mutta työtön sellainen. Älä kouluttaudu tradenomiksi, joudut väkisinkin melkein hakemaan aspan hommiakin, kun työllisyystilanne on mitä on. Merkonomiksi ja ota linjaksi taloushallinto? Hae kirjanpitohommiin, joudut kyllä puhumaan puhelimessa jonkin verran, mutta ei paljoa.

Vierailija
12/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakaja

Vierailija
13/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntäjä

Vierailija
14/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tradenomi, mutta työtön sellainen. Älä kouluttaudu tradenomiksi, joudut väkisinkin melkein hakemaan aspan hommiakin, kun työllisyystilanne on mitä on. Merkonomiksi ja ota linjaksi taloushallinto? Hae kirjanpitohommiin, joudut kyllä puhumaan puhelimessa jonkin verran, mutta ei paljoa.

Minä introvertti opiskelin juurikin merkonomi-kirjanpitäjäksi ja ihan kauheaahan se on. Aivan liian sosiaalista ja liikaa työkavereita, kun toiminimelläkään ei haluta tehdä.

Vierailija
15/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmoija, en tosin tiedä työllisyydestä. Ja yleensäkin IT/ICT-aloilta voisi löytyä monia sopivia työtehtäviä.

Vierailija
16/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introvertti ja lastentarhanopettaja. Ei ongelmia viihtymisessä. :)

Vierailija
17/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjä olisi muuten hyvä mutta nykyisellään ne säännölliset tulot ei siinäkään ammatissa toteudu :(

Täysin aliarvostettu ala.

Vierailija
18/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, jos kestät suupaltteja, paskaa jauhavia ja mahdollisesti (jos olet nainen) selkäänpuukottavia työkavereita.

Vierailija
19/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo mainitsi muiden muassa metsäalan. Siellä pitäisi olla työvoimapulaa ja työ on todella itsenäistä, voi olla että viikkoon ei tarvitse tavata yhtään ihmistä. Työmaat saattaa kyllä olla kaukanakin, riippuu pääseekö sellaiseen hommaan, että liikutaan tietyllä alueella.

Vierailija
20/86 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja, jos kestät suupaltteja, paskaa jauhavia ja mahdollisesti (jos olet nainen) selkäänpuukottavia työkavereita.

Miten tämä muka intorvertille sopii? Vai oliko olevinaan sarkasmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän