Listataan huonoimpia kampaamoita
Eli missä oot saanu huonoa/ epäammattimaista kohtelua tai lähteny ulos aivan kamalan tukan kanssa? Lähinnä siis Helsingissä...
Kommentit (16)
"Kaarlen kärähtäneet kikkurat"-kampaamo.
Hannelooren hiusten polttoblondaus-Salonki
...ja nuo edelliset viestit 3,4 ja 5 oli siis tsoukilla,
Siltä varalta jos joku ei ymmärtänyt.
Jokaisessa jossa kampaaja yrittää puhua ja puhua vaikka eikö se nää ettei mua kiinnosta rupatella ylimääräisyyksiä. Huoh. Tosin nykyään hoidan tukkani itse, kunnes joku paljastaa sellaisen joka osaa olla hiljaa ja täten antaa minulle positiivisen kokemuksen.
Kampaamo Tyyli, Helsinki. Kallis paikka vielä, mutta tekivät mulle mummomaisen maantienharmaan palloksi tupeeratun polkkatukan, kun kuva jonka kanssa menin kampaamoon esitti ihan erilaista kampausta: polkkamitta kyllä, mutta rikottu reunoista eikä pöyheä pallo, ja värikin oli tuhkainen vaalea, ei harmaa.
Nyt jo kuopattu(?) Hairstore. Menin värjäykseen lahjakortilla ja toivoin saavani hieman kylmän tuhkamaisen sävyn, joka on mahdollista toteuttaa luonnostaankin vaaleaan tukkaani. Katselin sellaisesta hiustupsu-kartastosta mieluisaa sävyä, mutta kävi ilmi ettei heillä ollut kuin muutamaa ainetta hyllyssä vaikka niitä tupsuja oli parikymmentä erilaista. No valitsin sitten parhaimman mahdollisen sävyn ja toivoin parasta.
Pesupaikalla niskan alle tuleva pehmuste oli kylmä ja likomärkä edellisten asiakkaiden jäljiltä. Kampauspaikalla oli myös edellisten asiakkaiden hiusjätteet pitkin poikin. Värjäystulos oli sitten aika keltainen eikä lainkaan sitä mitä halusin. En kuitenkaan viitsinyt käydä valittamaan kun kampaajatyttö oli todella ystävällinen ja vaikutti olevan myös pahoillaan huonosta värivalikoimasta jne. Enkä olisi halunnut edes mennä tuonne toistamiseen. Onneksi tukkani on lyhyt ja epämieluisa väri kyllä kasvoi nopeasti pois.
Ite en uskalla käydä kampaajalla enää ollenkaan.
Sama täällä. En uskalla mennä kampaajalle enää, niin monta kertaa kampaaja pilannut hiukset.
Sama täällä. En uskalla mennä kampaajalle enää, niin monta kertaa kampaaja pilannut hiukset.
en kans käy enää. useimmiten surkea lopputulos riippumatta siitä onko "hieno" vai kehnompi paikka ja mitä veloittavat. tampereella asun itse ja huonoimmat kokemukset primestä. loputon lista myös muita pettymyksiä, mutta primen erottaa se, että siellä myös asiakaspalvelutaidot täysin kateissa.
Hairstorelle komppi, erityisesti Jumbon hairstorelle. Tympeän oloinen kampaaja pesi ja leikkasi hiukset, mutta ei suostunut kuivaamaan niitä joten vedin kosteat hiukset ponnarille. Kotona huomasin että tukka oli leikattu vinoon, toinen puoli useamman sentin toista lyhyempi. Ja tarkoituksena ei ollut mikään vino-malli, vaan ainoastaan latvojen tasaus.
Oon kyllä menettänyt kokonaan luottamuksen kampaamoihin. Mulla oli pitkä hyväkuntoinen omanvärinen tukka ja pyysinn kampaajaa vaalentamaan hiuksia 1-2 astetta ja sanoin että haluan sellaisen luonnonvaaleaan beigeen tai hiekkaan vivahtavan sävyn. No lopputulos epätasaisesti blondattu kuontalo joka on päälaelta lähes valkoinen, keskeltä keltainen ja latvoista harmaalaikukas.
Olen tästä asiasta vieläkin raivoissani ja ihmeissäni että miten ihminen jolla on koulutus ammattiinsa voi tyriä noin pahasti. Jos olisin halunnut näin surkean lopputuloksen olisin värjännyt itse markettivärillä. (Olen kyllä itse asiassa värjännytkin hiuksiani mutta ikinä ei ole tullut noin epätasaista väriä.)
Ärsyttää kun sitten vielä sanotaan että koskaan ei pitäisi värjätä hiuksia kotona vaan mennä ammattilaiselle.
Joo ihan paska puhetta et pitäs aina vaa kampaajal värjätä. tiedän kuin helpol osa niistä saa tutkinnon itelleen.. ja sit jo ruvetaan pilaa oikeiden asiakkaiden tukkia, vaik mitään ei osatakaan..
Up