Ok, nyt tuli pohjat Tinder-keskustelunaloituksissa... taidan poistaa koko ohjelman
Eräs minua paljon vanhempi mies aloitti keskustelun kysymällä olenko kuvassa lapseni kanssa. Minulla on muutama kuva itsestäni ja lisäksi yksi kuva, jossa olen samanikäisen ystäväni kanssa.
Kommentit (27)
Ja outoa asiassa on se, että ollaan kaverini kanssa aika samannäköisiä, paino ja pituuskin suht sama. Ei ole kummallakaan ryppyjä tai mitään. Ainoa päätelmäni on siis se, että mies halusi tarkoituksella loukata. En ymmärrä tuota sovellusta. ap
Todennäköisesti halusi tarkoituksella loukata.
Vierailija kirjoitti:
Keksiikö joku, miksi? En tietääkseni tunne tätä henkilöä. Hän on ollut pitkään match-listallani, mutta ei ole kirjoittanut aiemmin mitään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksiikö joku, miksi? En tietääkseni tunne tätä henkilöä. Hän on ollut pitkään match-listallani, mutta ei ole kirjoittanut aiemmin mitään. ap
Koska olet ruma ja tyhmä jakorasia?
En ole vaan kiva ja kaunis ihminen, joka etsii tositarkoituksella rakkautta. Mutta kiitos vaan sullekin, eipä tästä ilta olisi voinut mennä ainakaan huonompaan suuntaan. ap
Miksi sulla on ihan jonkun kaverin kuva tinderissä? Tietääkö kaverisi tästä? En mä haluaisi omaa kuvaani kenenkään vieraan tinderprofiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on ihan jonkun kaverin kuva tinderissä? Tietääkö kaverisi tästä? En mä haluaisi omaa kuvaani kenenkään vieraan tinderprofiiliin.
Näkyy vain osa kasvoista, olen rajannut hänet pois sillä tavalla ettei tunnista, mutta erottaa kyllä (mm. vaatteista) että kuvassa on minun lisäkseni aikuinen ihminen. Ja kaveri tietää kyllä. ap
Sä vaan näytät vanhemmalta kuin se kaverisi. Tai kaverisi vain näyttää tosi nuorelta. Deal with it.
Ei kaikki tarkoita aina vain pahaa. Saattavat möläytellä, mutta ei kaikki aina ole pahalla tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy vain osa kasvoista, olen rajannut hänet pois sillä tavalla ettei tunnista, mutta erottaa kyllä (mm. vaatteista) että kuvassa on minun lisäkseni aikuinen ihminen. Ja kaveri tietää kyllä. ap
No niin. Siinähän se tulikin. Halusi vain varmistaa onko sulla lapsia vai ei, kun jonkun olit pois leikannut kuvasta. Ei sen pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan näytät vanhemmalta kuin se kaverisi. Tai kaverisi vain näyttää tosi nuorelta. Deal with it.
Ei kaikki tarkoita aina vain pahaa. Saattavat möläytellä, mutta ei kaikki aina ole pahalla tarkoitettu.
Ehkäpä niin, mutta itse en tuollaista tekisi. Jos kuvassa kaksi samanpituista aikuista, en lähtisi kyselemään että onko siinä isä ja poika. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Siinähän se tulikin. Halusi vain varmistaa onko sulla lapsia vai ei, kun jonkun olit pois leikannut kuvasta. Ei sen pahempaa.
Lapsi, jolla on juhlatoppi päällä ja kädessä viinilasi? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä niin, mutta itse en tuollaista tekisi. Jos kuvassa kaksi samanpituista aikuista, en lähtisi kyselemään että onko siinä isä ja poika. ap
Itseasiassa sehän olisi ihan letkeä tapa kysyä, onko lapsia. Etenkin jos näyttäisivät selvästi saman ikäisiltä. Pipoa löysemmälle vaan!
Jotenkin tää nauratti, mut olihan tuo aika törkeesti sanottu :D
Ei ne miehet vaan osaa käyttäytyä. Entinen tinder mätsi tokaisi kun sanoin että vihaan tulista uokaa "mutta se laihduttaa". Otin itteeni ihan älyttömästi, mutta nyt se makaa tossa sohvalla. Se joka sanoi mulle että tulinen ruoka laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan niitä yli 18-vuotiaita lapsia. Jos sä oot itse vaikka 38 niin voihan sulla olla 20-vuotias lapsi tai vielä pahempi jos sä oon 45 niin sullahan voi olla 25 vuotias lapsi...
Ei mulle mitään törkyä ole sieltä tullut. Pääosin kauniiksi miehet sanoneet ja kehuneet kirjoitustani. Yksi sanoi kerran että alkaa tehdä mieli kun minua katsoo, poistin. Yksi myös sanoi että panisin.
No mun huumorintaju on niin kiero, että olisin saattanut ottaa tuon vitsinä, heittona. Toinen vaihtoehto on, että mies on oikeasti vanha ja sokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan niitä yli 18-vuotiaita lapsia. Jos sä oot itse vaikka 38 niin voihan sulla olla 20-vuotias lapsi tai vielä pahempi jos sä oon 45 niin sullahan voi olla 25 vuotias lapsi...
Oon vasta 29. ap
Olisit vastannut vaan, että "kuule, käppänä, siinähän on mun mutsi, alkaako ikänäkö vaivata?" Ja veemäinen hymiö perään.
I feel you, lähti poistoon myös täällä