Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ok, nyt tuli pohjat Tinder-keskustelunaloituksissa... taidan poistaa koko ohjelman

Vierailija
18.02.2016 |

Eräs minua paljon vanhempi mies aloitti keskustelun kysymällä olenko kuvassa lapseni kanssa. Minulla on muutama kuva itsestäni ja lisäksi yksi kuva, jossa olen samanikäisen ystäväni kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle mitään törkyä ole sieltä tullut. Pääosin kauniiksi miehet sanoneet ja kehuneet kirjoitustani. Yksi sanoi kerran että alkaa tehdä mieli kun minua katsoo, poistin. Yksi myös sanoi että panisin.

Muakin on kehuttu, mutta ei sieltä ole mitään pysyvää jäänyt. Miehet, joiden kanssa olen käynyt treffeillä, ovat olleet jotain muuta kuin luulin. Yhden stalkkerinkin sain. Mut tää oli niin pohja, että taidan vaihtaa ihan perinteiseen yöelämään. ap

Vierailija
22/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun huumorintaju on niin kiero, että olisin saattanut ottaa tuon vitsinä, heittona. Toinen vaihtoehto on, että mies on oikeasti vanha ja sokea.

Ei tarvi olla edes kiero, että tuon voi ottaa huumorilla. Ennemminkin täytyy olla aika kiero, jos tuosta loukkaantuu.

Ap, sä et tule saamaan ikinä miestä tuolla menolla! Nyt tyttö rentoudut etkä ajattele kaikista heti ensimmäisenä pahaa, ja hymyä huuleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi selvästi itseään nuoremman naisen ja yrittää siksi saada sinut luulemaan, että et voi saada oman ikäistäsi, koska olet niin paljon ikäistäsi vanhemman näköinen. Poista.

Vierailija
24/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi selvästi itseään nuoremman naisen ja yrittää siksi saada sinut luulemaan, että et voi saada oman ikäistäsi, koska olet niin paljon ikäistäsi vanhemman näköinen. Poista.

Tässäpä yksi järjellinen syy, kiitos. Mies on 48. ap

Vierailija
25/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun huumorintaju on niin kiero, että olisin saattanut ottaa tuon vitsinä, heittona. Toinen vaihtoehto on, että mies on oikeasti vanha ja sokea.

Kolmas vaihtoehto on, että mies on lukenut negaamisesta ja luulee, että se oikeasti toimii.

Vierailija
26/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Inhoan naisia just tämän takia, kun kaikesta vedetään herneet syvälle perseeseen asti!

Mikä teitä vaivaa??

Terveisin nainen itsekin

Vierailija
27/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä yksi järjellinen syy, kiitos. Mies on 48. ap

Järjellinen syy? :)  ei helvetti.... kai naisten järjetön logiikka sitten jollain tavalla teille muuttuu järjelliseksi. No ei tossa kyllä mitään järkeä ollut.

Miks aloittajaämmäkään ei voinut suoraan kysyä, että mitä ukko tarkoitti niin ei tarvis täällä itkeä. Varmaan parasta silti mennä sinne baariin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän