Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomainen kumppani, kulttuurierot

Vierailija
18.02.2016 |

Kyselisin siis kulttuurieroista fyysisen kosketuksen suhteen ulkomaalaisten kumppaneilta. Eri kulttuureissahan on suuria eroja fyysisen kosketuksen osalla, siis vieraiden ihmisten kesken. Häiritseekö teitä esim. jos miehenne koskettaa vieraita naisia tai toisinpäin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Espanjasta. Ei tuo kovin intiimisti vieraita koskettele. Mitä nyt kohteliaita poskisuudelmia. Ei häiritse.

Vierailija
2/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ulkomaalainen.

Ei-suomalainen?

Vierailija
4/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkomaalaiset on samanlaisia ja kaikki suomalaiset myös. On vain kahdenlaisia ihmisiä, suomalaisia ja ulkomaalaisia.

Vierailija
5/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kotimaassa suukotellaan poskelle, ja halataan paljon. Siis kaikki, joten se on ihan normaalia. Miehet halaa myös toisiaan.

Vierailija
6/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ulkomaalainen mieheni ainakaan koskettele "vieraita naisia". Mutta ehkä on eri kulttuurista kuin sinun miehesi ap. Minkä maalainen miehesi on?

Vierailija
7/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan ulkomaalainen mieheni ei kamalasti muita koskettele, miehiä tai naisia. Kättelee kyllä. On yhdysvaltalainen. Muuten on ollut kyllä isojakin kulttuurieroja, muttei kosketuksen suhteen. 

Vierailija
8/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama, ei koskettele, ellei halua kiittää niin saattaa laittaa käden harteille tai halata esim. perheenjäseniä, kaverteitaan ehkä halaa ja pussaa poskpusuin tai pussaako miehet toisiaan niin, taitaa ne... en voi nyt kuvitella, mut naiset pussaa ja mäkin naiset ja miehet eli se on tapana. Poskpusut pussataan niin et oikeita pusuja ei anneta, jos joku ei sattuisi tietää. Aika samalla lailla kuin suomalaisetkin toimii.

Vierailija
9/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut miehen koskettavan vieraita sen enempää kuin muutkaan, eli ei siis häiritse. Toisaalta britit eivät stereotyyppisesti ole kovin intiimiä kansaa. Sen olen kuitenkin huomannut, että small talkia ja vaikkapa kaupan kassan kanssa jutustelua hän harrastaa itseäni enemmän, ja suhteen alkuaikoina kummaksuin sitä ja koin sen joskus muille naisille flirttailuna. Nyt ei enää kuitenkaan häiritse.

Vierailija
10/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdittäessä siis noi poskipusut.

Vierailija
11/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ulkomaalainen mieheni ainakaan koskettele "vieraita naisia". Mutta ehkä on eri kulttuurista kuin sinun miehesi ap. Minkä maalainen miehesi on?

Joo siis ei munkaan mies koskettele :) Mies on arabivaltiosta, ja meillä menee siis just toisinpäin, mies ei tykkää jos tutut miehet "koskettelee" mua, esim. poskipusuja ym. ei hyväksy. Mut mielenkiinnosta halusin kuulla molemminpäisiä kokemuksia :) Ap.

Vierailija
12/12 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni Afganistanista halaa, taputtelee, koskettelee hiuksia myös samoin kaikkia naispuolisia ystäviäni : joskus vähän hyvien tapojen rajamailla mutta silloin on tavallisesti juotu vähän alkoholia ja se vaikuttaa kenen tahansa käytökseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi