Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko varaan juotavaa juhliin?

Vierailija
17.02.2006 |

Synttäreitä suunnittelen, vieraita tulossa n. 25 joista suurin osa miehiä. Ajattelin tarjota boolia ja lisäksi ostaa muutaman korin olutta ja siideriä. Alkon nettisivuilta sain vinkkejä boolin menekin arvioimiseksi, mutta mitenkäs nuo muut juomat? Tarkoitus on istua iltaa muutama tunti (tarjolla myös pientä syötävää), juoda " pohjia" ja lähteä ravintolaan. Montako olutta varaan per hlö? Siidereitä varmaan kuluu hieman vähemmän kun tietääkseni porukasta monet juovat olutta. Alkoholiton vaihtoehto luonnollisesti on myös tarjolla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusperiaate varmaankin kun miehiä tulee niin että 1,5 annosta / mies per tunti. Ei silloin ainakaan lopu kesken. Tuo annos pätee varmasti niin olueen kuin boolilasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme