Nainen menossa harrastamaan seksiä parin kanssa.
Olen 19v tyttö ja tutustuin pari viikkoa sitten netin kautta pariin. Heidän kanssa olisi tarkoitus harrastaa seksiä viikonloppuna. Tämä on minulle uusi juttu. Onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä? Kertokaa mitä pitää ottaa huomioon.
Kommentit (88)
Mihin se ap. unohti kertoa miten kävi?+
Samat huomiot täällä, vaikea löytää sopivaa seuraa. Naiset ei uskalla, ja täällä kyllä pelotellaan aivan liikaakin.
Mielenkiintoista olisi kuulla aloittajalta etenikö asiat toivotulla tavalla vai miten kävi :)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni saman ikäinen tytär kuin av.Aivan järkyttävää edes kuvitella,että oma tyttäreni suunnittelisi tuollaista.Pistää miettimään,missä on mennyt vikaan?Eikö kotona ole opetettu kunnioittamaan itseään?Pidän 19-vuotiasta sitäpaitsi tyttönä,en vielä naisena.Huvittaa tällä palstalla ,kuinka teinit ovat olevinaan niin "naista."
No olkoon tyttäresi minkä ikäinen hyvänsä. Mutta koitappas muistella itseäsi, kun olit 19 v. Kyllä sulla pillu valui tuonikäisenä kiimalimaa niin, että sinne olis painanut vaikka hevosen kyrvän.
Otat kumilla munaa sisääsi.Et anna naisen työntyä pilluusi pillulla.Käyt neuvotelua puhtaudesta onko heillä puhtaat eväät ja mitä siitä seuraa anatko kaikkesi peliin tähän.Näitä sinun tulee harkita eikö sulla ole poika ystävää tai nais kaveria joka on tukenaSI NEUVON ANTAJANA.
Vai pidätytkö viellä asiassasi olet viellä kovin nuori eten sanoisi lapsi.
Totisesti yäääähhk. Harkitse kerran vielä hulluuttas. Moralisoin avoimesti ja kiellän tuon lailla nyt ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
minulla on yksi kokemus "kimppailusta" - päädyin kahden miehen väliin, miehen oli päättänyt tyydyttää minut käsin. Oli kyllä kiva kokemus, toinen kun keskittyi jalkojen väliin niin toinen keskittyi minun rintoihin ja suutelemaan. Ihanaa oli kyllä. Toinen näistä kundeista oli niin paljon häveliäs ettei sillä ollut pokeria olla ilman housuja, joten tyydytin vain toisen kundeista, käsin hänetkin. Kaikki lähti kuitenkenkin hymyssä suin, hyvä mieli jäi meille kaikille
mnulla vähän samankaltainen kokemus. Meillä meni niin että toinen mies tarjoili minulle suuseksiä ja toinen keskittui rintohin ja suudelmiin. Ihanaa oli.
Ja minä annoin molemmille kundeille myös suuseksiä, oli jollain tavoin myös kiihottavaa ottaa toiselta suihin kun toinen katseli
yhdyntää meillä ei ollut
Meillä mieheni kanssa on haaveissa päästä toteuttamaan kimppa molemmin puolin,toinen nainen-toinen mies. Sopivan naisen löytäminen vain on todella vaikeaa, olemme n.30v pari,ja varsinaisilla parinvaihtosivustoilla tarjonta on pääsääntöisesti huomattavasti vanhempaa. Haluaisin tarjota miehelleni ihanan kokemuksen kun kaksi naista pitää hyvänä,toki myös suon mieheni tarjoavan täydellisen nautinnon tälle toiselle naisellekin. Toisen miehen löytäminen on todella paljon helpompaa,mutta haluaisimme kokea ensin kimpan 2n+1m. Toivottavasti vielä joskus onnistaa etsinnöissä. Miehellä olisi kyllä vientiä ulkona käydessä,mutta kovin hankalalta tuntuu ehdotella että lähdetkö parin kanssa jatkamaan iltaa.. :)