Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen menossa harrastamaan seksiä parin kanssa.

Siina
17.02.2016 |

Olen 19v tyttö ja tutustuin pari viikkoa sitten netin kautta pariin. Heidän kanssa olisi tarkoitus harrastaa seksiä viikonloppuna. Tämä on minulle uusi juttu. Onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä? Kertokaa mitä pitää ottaa huomioon.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä ihminen ei toteuta kaikkia "fantasioitaan." Sen verran itsekontrollia täytyy olla.Jos pariskunta lähtee tuollaiseen touhuun,on varmasti jotakin pielessä.Normaali ihminen tuntee tervettä mustasukkaisuutta puolisostaan.Sairasta touhua.

Mä näen sut. Istut taas autossa sun puolison työpaikan pihassa.

Vierailija
42/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yääk.Miten jotkut voi tehdä tuollaista? Mikä tekee ihmisistä noin moraalittomia?

Tätä minäkin ihmettelen, ja en todellakaan ole mikään uskovainen tai selibaatissa elävä. En voisi osallistua tuollaiseen toimintaan edes sinkkuna. M34

Siis tässähän ei kukaan petä ketään eikä kukaan tee mitään kenenkään selän takana, Missä siis moraaliongelma?

Mekin etsitään poikaystävän kanssa jotain kivaa tyttöä meille! Ei ole vielä löytynyt. Miltä sivustolta etsitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yääk.Miten jotkut voi tehdä tuollaista? Mikä tekee ihmisistä noin moraalittomia?

Tätä minäkin ihmettelen, ja en todellakaan ole mikään uskovainen tai selibaatissa elävä. En voisi osallistua tuollaiseen toimintaan edes sinkkuna. M34

Siis tässähän ei kukaan petä ketään eikä kukaan tee mitään kenenkään selän takana, Missä siis moraaliongelma?

Mekin etsitään poikaystävän kanssa jotain kivaa tyttöä meille! Ei ole vielä löytynyt. Miltä sivustolta etsitte?

Etsin ite monelta sivulta

Vierailija
44/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä ihminen ei toteuta kaikkia "fantasioitaan." Sen verran itsekontrollia täytyy olla.Jos pariskunta lähtee tuollaiseen touhuun,on varmasti jotakin pielessä.Normaali ihminen tuntee tervettä mustasukkaisuutta puolisostaan.Sairasta touhua.

Ihmisillä on kaikenlaisia fantasioita ja hyvässä parisuhteessa niitä voi toteuttaa. Mun fantasia on nähdä mies toisen naisen kanssa, kun nainen huutaa nautinnosta, koska mun mies on niin miehekäs ja upea  (mun silmissäni). Haluan tämän tytön kanssa nauttia miehestäni ja "alistua hänen miehekkyydelleen". alkukantaista ja hölmön kuulloista, mutta kuitenkin mun fantasiani :) sellasia moni on ja mun mies ei mua tuomitse. 

vaikka ei itse tekisi juttuja, se ei tarkoita ettei yritä edes ymmärtää muita.

Vierailija
45/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, pitäkää nämä törkyiset ristiin rastiin panemisenne tuolla seksikeskuteluissa, eikä täällä yleisellä puolella. Visvaiset kiimahiiret löytää ne kyllä sieltäkin.

M27

Vierailija
46/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on kaikenlaisia fantasioita ja hyvässä parisuhteessa niitä voi toteuttaa. Mun fantasia on nähdä mies toisen naisen kanssa, kun nainen huutaa nautinnosta, koska mun mies on niin miehekäs ja upea  (mun silmissäni). Haluan tämän tytön kanssa nauttia miehestäni ja "alistua hänen miehekkyydelleen". alkukantaista ja hölmön kuulloista, mutta kuitenkin mun fantasiani :) sellasia moni on ja mun mies ei mua tuomitse. 

vaikka ei itse tekisi juttuja, se ei tarkoita ettei yritä edes ymmärtää muita.

Wau

Vierailija
47/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, pitäkää nämä törkyiset ristiin rastiin panemisenne tuolla seksikeskuteluissa, eikä täällä yleisellä puolella. Visvaiset kiimahiiret löytää ne kyllä sieltäkin.

M27

Kannattaa mennä aamulla silmälääkärille.

Vierailija
48/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Ristiin rastiin panemiset ja visvaiset kiimahiiret? Jo on käsitteitä. Oletko ylipäänsä seksikielteinen? 

Vierailija
49/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullunhommaa tollainen, joidenkin randomien kanssa, vielä netistä poimittu. Iitse ainakin ensin tapaisin jossain julkisessa paikassa, vaikka kahvilla. Mistä tiedä mitä sekopäitä ne on. No sinä olet heidän, todennäköisesti miehen fantasia ja nainen varmaan vaan alistuu miehensä vaatimuksesta. 

Niin ihan kahville mennään ekaksi.

No se on hyvä. Kannattaa myös kertoa jollekin, koska pervoporukoissa on kaikenlaista hullua joukossa ja välttämättä ei ole puhtaat jauhot pussissa vaikka muuta annetaan ymmärtää. Raiskauksia tapahtuu ja jokunen vuosi sitten se joku tappo jonkun tytön. 

Vierailija
50/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullunhommaa tollainen, joidenkin randomien kanssa, vielä netistä poimittu. Iitse ainakin ensin tapaisin jossain julkisessa paikassa, vaikka kahvilla. Mistä tiedä mitä sekopäitä ne on. No sinä olet heidän, todennäköisesti miehen fantasia ja nainen varmaan vaan alistuu miehensä vaatimuksesta. 

Niin ihan kahville mennään ekaksi.

No se on hyvä. Kannattaa myös kertoa jollekin, koska pervoporukoissa on kaikenlaista hullua joukossa ja välttämättä ei ole puhtaat jauhot pussissa vaikka muuta annetaan ymmärtää. Raiskauksia tapahtuu ja jokunen vuosi sitten se joku tappo jonkun tytön. 

Paras ystäväni tietää kyllä asiasta.

Vierailija
51/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen heteronaisia, jotka haluavat miehensä kanssa kolmanneksi toisen naisen. Mikä siinä kiihottaa?

Vierailija
52/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen heteronaisia, jotka haluavat miehensä kanssa kolmanneksi toisen naisen. Mikä siinä kiihottaa?

Uudet kokemukset kiihottaa.

Vierailija
53/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tutustuit? Olen kauan yrittänyt etsiä minulle ja miehelleni naista leikkikaveriksi, mutten löydä. Aikoinaan olen itse baarista lähteny nii kahden miehen kuin pariskuntienki leikkikaveriksi, mutta itsellä ei varmaan olisi pokkaa baaris mennä yrittään..

Netissä tutustuttiin kun selailin eri deitti sivustoja.

Voisitko sanoa millä deittisivustolla? Olen muutamissa yrittäny ehottaa, mutten vain löydä meille seuraa..

Vierailija
54/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä parisuhteessa ole miehet minun kanssa kimppaan lähteneet. Paras näkemykseni on kuin kotipileissä sammahti Anne joka oli umpi rakastunut mun veljeen

Se minun veli oli jossain makkarissa toisen tytön kanssa.

Annea teinipojat ei kauaa panneet kuin jo tulivat ja Annea joka huusi orkuissaan pani ainakin neljä vale Akia.

Takkahuone oli siis suoraa olkkarista ilman mitään välejä siksi tiedän.

Oikeissa GangBang jutuissa en ole ollut mukana, lähinnä että samassa hotellihuoneessa on askarellut useampia pareja ja paritkin on saattaaneet vaihtua..

Vierailija
55/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain kokemusta kimpoista, yleensä miehiä ja minä, mutta myös pariskunnan vieraana olen ollut. Säästyt varmasti ongelmilta, kerta parilla on jo kimppakokemusta ja naisella kokemusta naisesta. Tottakai kaikki rajat on puhuttava selväksi etukäteen, kuka saa tehdä mitäkin. Onko esim, suuteleminen kielletty? Saako pariskunnan mies panna sua vai vaan omaa naistaan? Mitä sinä saat tehdä, koskea naista ja miestä vai vaan naista? Kunhan kaikki on tarkasti sovittu, ei ongelmia.

Jos olen pariskunnan kanssa, mielellään juttelen vaikka privaatista naisen kanssa ensin. Mielellään kuulen, miksi hakevat seuraa, enemmän naiselle, miehelle vai yhteisesti kummallekin. En halua olla liikaa naisen miehen perään (etten aiheuta mitään mustasukkaisuutta), ellei nainen tätä erityisesti halua.

Vierailija
56/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tutustuit? Olen kauan yrittänyt etsiä minulle ja miehelleni naista leikkikaveriksi, mutten löydä. Aikoinaan olen itse baarista lähteny nii kahden miehen kuin pariskuntienki leikkikaveriksi, mutta itsellä ei varmaan olisi pokkaa baaris mennä yrittään..

Voisitko sanoa millä deittisivustolla? Olen muutamissa yrittäny ehottaa, mutten vain löydä meille seuraa..

Iskurista

Vierailija
57/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisinkö minä?

Vierailija
58/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotain kokemusta kimpoista, yleensä miehiä ja minä, mutta myös pariskunnan vieraana olen ollut. Säästyt varmasti ongelmilta, kerta parilla on jo kimppakokemusta ja naisella kokemusta naisesta. Tottakai kaikki rajat on puhuttava selväksi etukäteen, kuka saa tehdä mitäkin. Onko esim, suuteleminen kielletty? Saako pariskunnan mies panna sua vai vaan omaa naistaan? Mitä sinä saat tehdä, koskea naista ja miestä vai vaan naista? Kunhan kaikki on tarkasti sovittu, ei ongelmia.

Jos olen pariskunnan kanssa, mielellään juttelen vaikka privaatista naisen kanssa ensin. Mielellään kuulen, miksi hakevat seuraa, enemmän naiselle, miehelle vai yhteisesti kummallekin. En halua olla liikaa naisen miehen perään (etten aiheuta mitään mustasukkaisuutta), ellei nainen tätä erityisesti halua.

Molempien kanssa saan olla.

Vierailija
59/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisinkö minä?

Siina! Miten saisin suhun yhteyden?

Vierailija
60/88 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisinkö minä?

Siina! Miten saisin suhun yhteyden?

Millaista seuraa tarkasti ottaen haet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi