Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen menossa harrastamaan seksiä parin kanssa.

Siina
17.02.2016 |

Olen 19v tyttö ja tutustuin pari viikkoa sitten netin kautta pariin. Heidän kanssa olisi tarkoitus harrastaa seksiä viikonloppuna. Tämä on minulle uusi juttu. Onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä? Kertokaa mitä pitää ottaa huomioon.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä aika paljon  ihmisestä,jos ei ymmärrä mikä tuollaisessa käytöksessä on moraalitonta.Ihmetellä täytyy myös pareja,jotka menevät tuollaiseen mukaan.Ihmisellä pitäisi olla itsekunnioitusta edes sen verran-mutta minkäs teet ,jos ei edes sitä ole opetettu. Tuntuu, että nykyään ihan kaikki on sallittua tai normaalia.Sinä av,kysypä isältäsi,mitä mieltä hän on suunnitelmastasi?

Vierailija
22/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä aika paljon  ihmisestä,jos ei ymmärrä mikä tuollaisessa käytöksessä on moraalitonta.Ihmetellä täytyy myös pareja,jotka menevät tuollaiseen mukaan.Ihmisellä pitäisi olla itsekunnioitusta edes sen verran-mutta minkäs teet ,jos ei edes sitä ole opetettu. Tuntuu, että nykyään ihan kaikki on sallittua tai normaalia.Sinä av,kysypä isältäsi,mitä mieltä hän on suunnitelmastasi?

Mikä siinä sitten on moraalitonta? Selitätkö ajatteluasi hieman? Onko kyseessä mahdollinen naistenvälinen seksi? Vai koska seksi koskee vain aviopareja papin aamenen jälkeen ja vain peiton alla?

Keskusteletko sinä isäsi kanssa seksielämästäsi? Minun isäni on sitä mieltä että minun ei olisi koskaan pitänyt harrastaa minkäänlaista seksiä, koska olen aina hänen pikkutyttönsä. Olen aikuinen kolmekymppinen nainen, naimisissa ja kahden lapsen äiti. En ole koskaan varastanut, en tahallani ketään satuttanut, pyrkinyt elämään elämäni mahdollisimman eettisesti. Miksi siis olisi moraalitonta harrastaa joskus kolmenkimppaa, kaikkien selvällä suostumuksella?

t. ei ap vaan se joka välitti miehensä vinkit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunhommaa tollainen, joidenkin randomien kanssa, vielä netistä poimittu. Iitse ainakin ensin tapaisin jossain julkisessa paikassa, vaikka kahvilla. Mistä tiedä mitä sekopäitä ne on. No sinä olet heidän, todennäköisesti miehen fantasia ja nainen varmaan vaan alistuu miehensä vaatimuksesta. 

Vierailija
24/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme joskus miehen kanssa harkinneet ottaa kolmatta mukaan, mutta vielä en ole uskaltanut. Mies oli sinkkuna useissakin kimpoissa. Tekee töitä tuossa vieressä niin kysyin häneltä mitä vinkkejä olisi: 

Säännöt vain selviksi, mihin suostut mihin et, vaadi selvät rajat myös parilta, ettei tule ylläreitä. Ovatko kummatkin naiset avoimia/kokeneita tyttöjen kesken? Valmistaudu siihen, että homma ei välttämättä mene putkeen ja joudut lähtemään kesken. Yllättävää mustasukkaisuutta saattaa ilmetä. Onko pariskunta tottunut kimppoihin? Muista, että olet periaatteessa siellä seksileluna, jonka on toki tarkoitus saada hyvää seksiä myös osakseen. Turvaseksi ennen kaikkea.

Minä olen kokematon tyttöjen suhteen. Tämän parin nainen ei. Pari on harrastanut kimppaa aikaisemminkin.

Vierailija
25/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni saman ikäinen tytär kuin av.Aivan järkyttävää edes kuvitella,että oma tyttäreni suunnittelisi tuollaista.Pistää miettimään,missä on mennyt vikaan?Eikö kotona ole opetettu kunnioittamaan itseään?Pidän 19-vuotiasta sitäpaitsi  tyttönä,en vielä naisena.Huvittaa tällä palstalla ,kuinka teinit ovat  olevinaan niin "naista."

Haluan itsekin sitä. Miksei tyttäresi saisi toteuttaa fantasioita?

Vierailija
26/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme joskus miehen kanssa harkinneet ottaa kolmatta mukaan, mutta vielä en ole uskaltanut. Mies oli sinkkuna useissakin kimpoissa. Tekee töitä tuossa vieressä niin kysyin häneltä mitä vinkkejä olisi: 

Säännöt vain selviksi, mihin suostut mihin et, vaadi selvät rajat myös parilta, ettei tule ylläreitä. Ovatko kummatkin naiset avoimia/kokeneita tyttöjen kesken? Valmistaudu siihen, että homma ei välttämättä mene putkeen ja joudut lähtemään kesken. Yllättävää mustasukkaisuutta saattaa ilmetä. Onko pariskunta tottunut kimppoihin? Muista, että olet periaatteessa siellä seksileluna, jonka on toki tarkoitus saada hyvää seksiä myös osakseen. Turvaseksi ennen kaikkea.

Ketään ei pitäisi ajatella seksileluna (jos kyseessä ei ole joku fantasia tai roolipeli yhteisestä sopimuksesta) vaan kaikki ovat keskenään samanarvoisia ihmisiä, jotka pitävät hauskaa ja tuottavat toisilleen mielihyvää. Toisten "tontille" meneminen ei ole kokemattomalle helppoa. Parit voivat myös hiukan miettiä sitä, voisiko ne mahdollisesti ilmenevät mustasukkaisuudet setviä keskenään sitten myöhemmin. Tyhmyys tuottaa vain pahaa mieltä.

Olet oikeassa. Mies vain antoi vinkkejä perustuen omaan kokemukseensa. Ei ole koskaan ollut kimpassa muuta kuin se ulkopuolinen. Mustasukkaisuuksia kuulemma ilmeni aika usein. Miehen kokemukset tosin toisesta maasta, mutta uskoisin että aika samanlaista on täälläkin. 

Onko miehesi bi?

Vierailija
27/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan kertomaan millaista se sitten oli? Itse olen ollut hetken sinkkuna ja haaveillut saman fantasian toteuttamisesta. En ole vielä uskaltanut tarttua toimeen, vaikka sainkin kerran treffisivulta viestiä sopivanoloiselta pariskunnalta.

N22

Vierailija
28/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basbarduu90 kirjoitti:

Hyvin taas tartuitte kusetukseen.

Miten matka maailman ympäri meni?

Vierailija
29/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään taas lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla.

Vierailija
30/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei pitäisi ajatella seksileluna (jos kyseessä ei ole joku fantasia tai roolipeli yhteisestä sopimuksesta) vaan kaikki ovat keskenään samanarvoisia ihmisiä, jotka pitävät hauskaa ja tuottavat toisilleen mielihyvää. Toisten "tontille" meneminen ei ole kokemattomalle helppoa. Parit voivat myös hiukan miettiä sitä, voisiko ne mahdollisesti ilmenevät mustasukkaisuudet setviä keskenään sitten myöhemmin. Tyhmyys tuottaa vain pahaa mieltä.

Olet oikeassa. Mies vain antoi vinkkejä perustuen omaan kokemukseensa. Ei ole koskaan ollut kimpassa muuta kuin se ulkopuolinen. Mustasukkaisuuksia kuulemma ilmeni aika usein. Miehen kokemukset tosin toisesta maasta, mutta uskoisin että aika samanlaista on täälläkin. 

Onko miehesi bi?

Ei. Ilmeisesti yllättävän moni heteromies tahtoo nähdä vaimonsa toisen miehen kanssa... Ja bi-miesten kanssa teki vain rajat selviksi. 

Vierailija
31/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitten on moraalitonta? Selitätkö ajatteluasi hieman? Onko kyseessä mahdollinen naistenvälinen seksi? Vai koska seksi koskee vain aviopareja papin aamenen jälkeen ja vain peiton alla?

Keskusteletko sinä isäsi kanssa seksielämästäsi? Minun isäni on sitä mieltä että minun ei olisi koskaan pitänyt harrastaa minkäänlaista seksiä, koska olen aina hänen pikkutyttönsä. Olen aikuinen kolmekymppinen nainen, naimisissa ja kahden lapsen äiti. En ole koskaan varastanut, en tahallani ketään satuttanut, pyrkinyt elämään elämäni mahdollisimman eettisesti. Miksi siis olisi moraalitonta harrastaa joskus kolmenkimppaa, kaikkien selvällä suostumuksella?

t. ei ap vaan se joka välitti miehensä vinkit

Wau, mikä nainen! Kiitos!

Vierailija
32/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap.

Mene mieluummin 2 miehen kimppaleluksi. Kahdella naisella 6 koloa täytettäväksi ja vain 1 kalu.

Lasketa 2m+1n niin tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
33/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullunhommaa tollainen, joidenkin randomien kanssa, vielä netistä poimittu. Iitse ainakin ensin tapaisin jossain julkisessa paikassa, vaikka kahvilla. Mistä tiedä mitä sekopäitä ne on. No sinä olet heidän, todennäköisesti miehen fantasia ja nainen varmaan vaan alistuu miehensä vaatimuksesta. 

Niin ihan kahville mennään ekaksi.

Vierailija
34/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulethan kertomaan millaista se sitten oli? Itse olen ollut hetken sinkkuna ja haaveillut saman fantasian toteuttamisesta. En ole vielä uskaltanut tarttua toimeen, vaikka sainkin kerran treffisivulta viestiä sopivanoloiselta pariskunnalta.

N22

Jotain voin aina paljastaa...

Vierailija
35/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia: puhukaa. Varmista mikä on paikkasi, mitä he haluavat sinulta ja mitä sinä heiltä. Kunnioita heidän suhdetta. Osoita huomiota molemmille tasaisesti, ettei tule mustasukkaisuutta. Älä rakastu, ja pitäkää välinne selkeinä. Kommunikoikaa.

Ja sitten: pitäkää hauskaa. ;)

Vierailija
36/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa ehkäisy!

- 35

Vierailija
37/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi bi?

Ei. Ilmeisesti yllättävän moni heteromies tahtoo nähdä vaimonsa toisen miehen kanssa... Ja bi-miesten kanssa teki vain rajat selviksi. 

Se on hyvä jos luottamus pelaa eikä tulla mustasukkaseksi.

Vierailija
38/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap.

Mene mieluummin 2 miehen kimppaleluksi. Kahdella naisella 6 koloa täytettäväksi ja vain 1 kalu.

Lasketa 2m+1n niin tiedät mitä tarkoitan.

Pitää harkita.

Vierailija
39/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muistakaa ehkäisy!

- 35

Miten onnistuu jos mun kanssa kumilla ja naisensa kanssa ilman?

Vierailija
40/88 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ihminen ei toteuta kaikkia "fantasioitaan." Sen verran itsekontrollia täytyy olla.Jos pariskunta lähtee tuollaiseen touhuun,on varmasti jotakin pielessä.Normaali ihminen tuntee tervettä mustasukkaisuutta puolisostaan.Sairasta touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä