Miksi minä, sosiaalisesti lahjakas, änkyrän ja takeltelen sanoissa ihastukseni seurassa?
Kommentit (17)
Pue tunteet lauluksi ja nosta teostokorvauksia.
Suuret tunteet tekee hittejä.
No et olisi ihastunut jos osaisit käyttäytyä. Kehosi kertoo että on joku jonka kanssa kannattaisi lisääntyä
Vierailija kirjoitti:
No et olisi ihastunut jos osaisit käyttäytyä. Kehosi kertoo että on joku jonka kanssa kannattaisi lisääntyä
Mikä selittää homojen ihastumiset?
Juuri näinhän siinä tuppaa käymään, kun ihastuu kunnolla. Ei uskalla sanoa toiselle mitään ja melkein juoksee karkuun, kun näkee vilauksenkin ihastuksesta jossakin kauempana, vaikka olisi tullut paikalle varta vasten nähdäkseen ihastuksensa. Ja jos on pakko kommunikoida ihastuksen kanssa, todellakin takeltelee ja änkyttää ja päästelee suustaan kaikenlaista tyhmää ja noloa. Itse muutun myös kömpelöksi: mikään ei tahdo pysyä käsissä ja pudottelen koko ajan kaikkea ihastuksen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Mitä sä saat tästä sekoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntiinlankeemus.
kavereiden kanssa on sellainen teoria, että hoteinta ei pysty iskeen, kun se kehen eniten ihastuu ,pelottaa eniten.
Niin pelottaa. Lopulta valitsee jonkun tinderin taviksen. This is Life
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntiinlankeemus.
Lol. Minä kun luulin että vain homouden toteuttaminen on väärin kristinuskon mukaan. Ihastuminen ei ole toteuttamista vaan tunnetila. 🤔
Joo ei tarvi vastata, tiedän että halusit vain päästä vauhkoamaan uskostasi.
Vierailija kirjoitti:
kavereiden kanssa on sellainen teoria, että hoteinta ei pysty iskeen, kun se kehen eniten ihastuu ,pelottaa eniten.
Sehän on kiva sille hoteimmalle, joka jää joko yksin tai joutuu tyytymään sellaiseen mieheen joka iskee, koska ei ole mitään menetettävääkään.
🥺