Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin kokeilla nettideittiä.

N28
17.02.2016 |

Moikka!

Olen 28v nainen uudeltamaalta ja vuoden verran ollut sinkkuna.Pystyykö ihmiset kertomaan millaista on nettideittailu ja löytyykö sieltä oikeasti potentiaalisia yksilöitä parisuhteeseen?Mille palstalle näistä lukuisista palstoista olette itse profiilin laittaneet?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten nainen ei voi muka vaikuttaa, jos on ylipainoinen vähän urheilua harrastanut ihminen?

Siinä ei ole mitään pahaa, jokainen saa puolestani olla ihan millainen vaan, mutta pitäisi aikuisen ihmisen kai jotenkin osata suhteuttaa se oma tasonta vaatimusten kanssa.

Miksi edelleen kritisoit ulkonäkökeskeistä deittikulttuuria samanaikaisesti kun kiinnität huomiota pieniin nyansseihin naisen ulkonäössä?

Ja eipä naisen parisuhdearvoa alenna se, että on maisteri ja reidet eivät ole tikut. Minä olen aina ollut ylpeä koulutuksestani ja miehetkin ovat sitä aina osanneet arvostaa, yllättäen huonoiten akateemisuuteeni ovat suhtautuneet ne miehet, jotka eivät ole eläessään juuri opiskelleet.

Jos miehet ovat niin kovin ylpeitä siitä koulutuksesta ja näiden naisten reisistä, niin miksi samat pölkkysääret pyörivät siellä vuodesta toiseen?He kyllä omasta mielestään ansaitsevat koulutetun, helvetin kuuman ja urheilullisen miehen, mutta vaihdossa tulee.No ei ainakaan tarvitse sohvatyynyjä ostaa.

Et vastaa lainkaan kysymykseen, toistan: miksi kritisoit pinnallista deittikulttuuria ja viittaat naisiin pienten, ulkonäöllisten seikkojen perusteella? Tiedätkö varmuudella, että nainen EI harrasta liikuntaa? Miksi naisen sääret ovat sinulle noin iso ongelma? Käsitätkö lainkaan millaista on etsiä hyvää aikuisten parisuhdetta, jossa mies olisi sitä tasoa korkeammalla, että hän ei viittaa naisiin sohvatyynyinä?

Ja akateemisesta koulutuksesta saa edelleen olla aivan helvetin ylpeä. Tutkitusti vielä nykyisinkin akateemisuus suojaa parhaiten työttömyydeltä. Mahtavaa!

En ole kritisoinut pinnallista deittikulttuuria, vaan vastasin AP:n esittämään kysymykseen.Tälläisiä ihmisiä siellä tulee vastaan.Seksiä sieltä irtoaa mukavasti, mutta hyvin hyvin harvassa ovat naiset ja miehet, jotka sieltä oikeasti jotain löytävät.AP kysy ja minä vastasin omien kokemuksieni perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla