Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihminen hullu vainooja?

Vierailija
17.02.2016 |

Kaikki alkoi bussista. Istuin tätä miestä vastapääten ja ihan normaalisti siinä matkustin töihin ja katselin ikkunasta ulos maisemia. Pari ekaa kertaa meni hyvin, mutta kolmannella kerralla tämä mies käyttäytyi todella oudosti... Istuin yhden nuoren miehen kanssa häntä vastapäätä, niin kun tämä ahdistelija jäi bussista pois, hän vaan nousi tosi vihaisesti, hyvä ettei repinyt penkkien välissä olevaa käsitukea irti ja ärähti jotain sekavasti... Minä ja nuori mies säikähdettiin, pistävän vihaisen katseensa suuntasi minuun.

Meillä oli jostain syystä aina tapana istua samoille paikoille, mutta tämän tapahtumaan jälkeen, en enää istunut häntä vastapäätä. Ymmärsin, että se häiritsee häntä jotenkin..... Jatkossa istuin edelleen bussin etuosassa ja tämä mies oli taas kerran siellä ja istui samalla paikallaan, minua tuijotti jatkuvasti, eikä mitenkään ystävällisesti, vaikka mä koitin matkustaa vaan normaalisti ja katsella ulos maisemia!!! Välillä vilkaisin häneenkin päin, niin kun ihmiset normaalisti toisiaan vilkaisee, mutta en jäänyt katseella tapittamaan 24/7. Kun hän oli jäämässä pysäkillään, niin nousi taas uhkaavan näköisesti ja sillä oli muovikassin sisällä jotain ja näytti että aikoo lyödä sillä minua!

Tämä mies asuu ilmeisesti tässä minun lähialueella. Asun pubin vieressä ja nyt tämä äijä on pari kertaa ollut tuossa pubissa. Mulla on suora näköyhteys ikkunasta tuohon pubiin. Niin uskallanko minä enää tuosta pubin edestä kauppaan kulkea tai täytyykö mun alkaa varoa kotonakin vapaasti liikkumista jos tuo äijä rupeaa enemmänkin hengaamaan tuossa pubissa!?

Se pitää minua ilmeisesti jonain Anettena, vaikka nimi on Marika. En tajua että mitä yli 60-vuotias äijä, näkee 20-vuotiaassa naisessa että pitää tuolla tavoin ahdistella. Kaulassaan se pitää ristikorua, toimiiko uskovainen mies näin? Mulla vaisto sanoo, että kun se mies näkee joku kerta minut ikkunasta ja tietää sen jälkeen missä asun, se yöllä murtautuu asuntooni ja tappaa minut. Enkä mä voi sille miehelle mitään, se on iso kokonen äijä.

Vituttaa, pelottaa ja itkettää!!! :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta tarinanalulta. Tarinan lopussa voisi selvitä, että tyyppi on isäsi tms. hauskaa. Koita säilyttää tämän paljastuksen esiintuonti sinne viime riveille saakka.

Vierailija
2/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt tai mokannut jotain jonkun kanssa? Onko miehen käytökselle mitään syytä vai onko se vaan joku uskonnollinen hullu, joka on valinnut sinut vihan kohteekseen? Jotenkin pelottavaa kun ikäihmisellä naksahtaa kun kuusikymppiset yleensä tuppaa olemaan aika elämänkokeneita ja mukavia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta tarinanalulta. Tarinan lopussa voisi selvitä, että tyyppi on isäsi tms. hauskaa. Koita säilyttää tämän paljastuksen esiintuonti sinne viime riveille saakka.

Tämä kun ei ole mikään tarina!

Vierailija
4/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä nyt vähän liioittele. Ehkä se mies pitää sua omituisena stalkkerina joka kyttää häntä bussissa...

Vierailija
5/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton tekstin perustella sä se hullu olet :D

Vierailija
6/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt tai mokannut jotain jonkun kanssa? Onko miehen käytökselle mitään syytä vai onko se vaan joku uskonnollinen hullu, joka on valinnut sinut vihan kohteekseen? Jotenkin pelottavaa kun ikäihmisellä naksahtaa kun kuusikymppiset yleensä tuppaa olemaan aika elämänkokeneita ja mukavia ihmisiä.

Olen tehnyt ja olen mokannut, mutta niistä asioista on jo aikaa ja tuo mies ei voi oikeesti liittyä mitenkään niihin juttuihin.

Ei sen käytökselle ole mitään syytä mielestäni, mä en pahemmin noita yli 60v äijiä tunne, korkeintaan kun oman ukkini!!!

Mietin vaan et, miks just minä? Mitä tässä tulee nyt tapahtumaan?

Mä luulen, että tuolla on naksahtanut aika päiviä jo sitten. Ei ole käynyt pitkään aikaan missään töissä, nyt jo luonnollisesti eläkkeellä. Olisiko ongelmia alkoholin kanssa. Muuten ollu paljon vaikeuksia elämässään. Tai mistä sitä tietää vaikka tuo mies olisi istunut linnassa joskus henkirikoksesta! Nyt jos ei nää vanhana mitään syytä enää elää, ei ole vaimoa, ei lapsia, on päättäny tulla listimään minut, koska jokin viha nuoria naisia kohtaan ja sama lähteä istumaan loppuelämäksi linnaan, ei ole enää mitään menetettävää!

Vierailija
7/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sä nyt vähän liioittele. Ehkä se mies pitää sua omituisena stalkkerina joka kyttää häntä bussissa...

Kyttään häntä bussissa, kun hän on sattunut sinne välillä samaan aikaan, kun itse olen menossa töihin ja olen istunut siihen, missä on ollut vapaata ja missä myös tykkään istua ja katselen samalla ulos maisemia, tämähän on kyttäämistä, eikö niin???

Vierailija
8/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton tekstin perustella sä se hullu olet :D

Tässä taas yksi ihminen joka ei usko ahdistelua ja vainoamista olevan olemassa. :)

Vierailija
9/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt ja olen mokannut, mutta niistä asioista on jo aikaa ja tuo mies ei voi oikeesti liittyä mitenkään niihin juttuihin.

Ei sen käytökselle ole mitään syytä mielestäni, mä en pahemmin noita yli 60v äijiä tunne, korkeintaan kun oman ukkini!!!

Mä luulen, että tuolla on naksahtanut aika päiviä jo sitten. Ei ole käynyt pitkään aikaan missään töissä, nyt jo luonnollisesti eläkkeellä. Olisiko ongelmia alkoholin kanssa. Muuten ollu paljon vaikeuksia elämässään. Tai mistä sitä tietää vaikka tuo mies olisi istunut linnassa joskus henkirikoksesta! Nyt jos ei nää vanhana mitään syytä enää elää, ei ole vaimoa, ei lapsia, on päättäny tulla listimään minut, koska jokin viha nuoria naisia kohtaan ja sama lähteä istumaan loppuelämäksi linnaan, ei ole enää mitään menetettävää!

Vastaa rehellisesti tunnetko koskaan himoa kyseistä miestä kohtaan? Istuisit sen syliin ja antautuisit.

Vierailija
10/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa rehellisesti tunnetko koskaan himoa kyseistä miestä kohtaan? Istuisit sen syliin ja antautuisit.

En.

Liian vanha.

Ruma.

Lihava.

Psyykkisesti häiriintynyt.

Vierailija
11/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas.

*Hakee popcornit*

Vierailija
12/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas.

*Hakee popcornit*

:D

Vierailija
13/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia kiitos?

Vierailija
14/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hyvä alku Seksinovelleihin!

Vierailija
15/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies ja nuori tyttö on ihan normaalia panemista. Anna mennä vaan. Vähä pötyä pöytään prööt prööt!

Vierailija
16/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hullu stalkkeri. Mulla on ollut useampia tuollaisia. Mutta tuskin se sun kämppään murtautuu. Ehkä kannattaisi harkita muuttoa?

Vierailija
17/49 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hullu stalkkeri. Mulla on ollut useampia tuollaisia. Mutta tuskin se sun kämppään murtautuu. Ehkä kannattaisi harkita muuttoa?

No kun sä vaan olet niin kiihottava...

Vierailija
18/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha mies ja nuori tyttö on ihan normaalia panemista. Anna mennä vaan. Vähä pötyä pöytään prööt prööt!

Joo, ei ole normaalia. Mä en ukkini ikäisiä pane. Yleensä kun panen miehiä, niin mulla on myös jotain tunteita sitä miestä kohtaan ja mä en vois suunitella mitään vakavempaa miehen kanssa jolla on jo suurin osa elämästä menny, suoraan sanottuna toinen jalka jo haudassa!

Vierailija
19/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttamallako tämä asia paranee? Mistä mä tiedän ettei siellä uuden kodin lähettyvillä tule olemaan samanlaista hullua?

Mitä sulla on käynyt sitten noiden stalkkereiden kanssa? Mikä laittaa ihmisen toimimaan noin?

Vierailija
20/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sä vaan olet niin kiihottava...

Menkää nyt kaikki tälläset pelleilijät vittuun tästä keskustelusta. Ettekö ymmärrä, että oikeasti pelkään! ja on syytäkin pelätä jos äijä on joku skitsofreenikko, joka vielä ryyppää...

Se on sellanen yhtälö että on henkirikos tilastoissa korkeimpana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan