Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaatekoko 56 mielestäsi kamalan iso?

Vierailija
17.02.2016 |

Vaatekokoni on 56 ja se kuulostaa mielestäni kauhean isolta. En kuitenkaan omasta mielestäni ole mitenkään hirveän isokokoinen.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yläosasta kokoa 44-46, oon rintava ja rotevaselkäinen, oon kyllä saanut kilojakin. Hoikkana yläosa on ollut 40 alimmillaan. Alaosaan taas menee 40-42, hoikempana 38. Joo oon eriparia... Koen, että 44 on jo suuri, ja olen timmiyttämässä kehoani. Olen myös huomannut, että totun kehooni nopeasti, peilistä katsoo ihan vetreä likka (olen 175 pitkä) mutta totuus on vissiin jotain muuta. Olen pahoillani ap, taidat olla lihava. 

Vierailija
42/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se iso, sitä ei voi kieltää. Se missä se raja ison ja ei-ison välillä menee on vaikeampi määrittää. Itse käytän kokoa 42 suurimmassa osassa vaatteitani ja turhan iso olen mielestäni, kun paino-indeksikin sanoo, että painoa on n. 10 kiloa ekstraa. Ei sillä, että sitäkään niin tuijottaisin, sillä minulla on nyt suhteessa enemmän lihasmassaa, kuin aikana jolloin olin vain läski enkä kuntoillut yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun takit on kokoa 56 ja housut kokoa 38. Tästä voi päätellä, että rintavarustukseni on liiallinen.

No höpöhöpö. Paljonko on painoindeksisi. Mulla on H-kupin daisarit, alaosa 34, yläosa n. 40, painoindeksi 20. Tuo ei voi pitää paikkaansa!

Vierailija
44/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

10: Juttuni eivät ole sairaita. Nykyajan normaali on lihava ja se näkyy vaatteissa. Nuo ovat isoja kokoja ja sitä suuremmat ovat epäinhimillisen kokoisia.

14: Laitetaanko samalla bannia kaikille niille, joiden mielipiteistä MINÄ en pidä?! Sinullekin siis 😏

17: En ole samalla aaltopituudella anojen kanssa.

Aattele. Mä käytin hoikkana l-kokoisia vaatteita.

Ajattelen, ettö kehonkuvasi on hyvin hyvin hyvin vääristynyt.

Mä taas en. M-koon vaatteet olivat liian lyhyitä, ja kaiken lisäksi oon harteikas ja lanteikas.

Vierailija
45/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoilla aikast pieni. Muilla aivan järkyttävän iso.

Vierailija
46/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Olen monessa asiassa väärässä, mutta tässä olen oikeassa. Ainiin, ja perseeni ei ole luinen, mutta modet: tuo törkykommentti saa jäädä tänne, eikö niin? 😉

Toivottavasti pääset tarvitsemaasi hoitoon pikimmiten ☺️

Vierailija
47/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes osaa kuvitella ton kokoisia vaatteita.

Vierailija
48/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on yläosa kokoa 40-42 ja ala-osa 44-46 ja olen iso. Siis 180cm pitkä. Lyhyellä nuo koot olisivat jo TODELLA ISOJA.

Vierailija
49/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on yläosa kokoa 40-42 ja ala-osa 44-46 ja olen iso. Siis 180cm pitkä. Lyhyellä nuo koot olisivat jo TODELLA ISOJA.

Naisten keskimääräinen vaatekoko on kuitenkin 40-42 ja keskipituus noin 165 cm, että vaikka ei ole pieni koko niin ei nyt mitenkään todella isokaan.

Vierailija
50/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä iso tuo 56, ei voi mitään. Ja vaatteiden mitoitus on vielä muuttunut vuosikymmenien aikana suuremmaksi kun ihmisistä on tullut isompia ts. entistä enemmän ylipainoisia. Minulla on 60-luvun kynähame kokoa 38 ja nykymitoituksen mukaan se vastaa kokoa 36 tai 34. Käytän noita kokoja vaatteissa, mutta 60-luvulla olisin siis ollut kokoa 38.

Vierailija
51/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rasittavinta ja lapsellisinta käytöstä mitä tällaisella palstalla voi olla. "Yhyhy, en tykkää tuosta mielipiteestä :( Pois, delete, minun paha mieli!!"

Vierailija
52/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö tiedä että viesti poistuu niin, että joku ilmoittaa sen asiattomaksi ja sitten joku modetäti tai -setä käy tarkistamassa viestin ja poistaa sen jos on tarve? Ei kukaan pysty tosta vaan poistamaan viestejä, varsinkaan asiallisia.

Vierailija
53/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 56 kuulostaa erittäin isolta !

Vierailija
54/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ihan järkyttävän suuri koko, voisit ihan hyvin pudottaa 20 vaatekokoa ja olisit vasta normaalipainon ylärajoilla. Luultavasti olet jo ihan sairaan näköinen, tai sitten käytät aivan liian isoja vaatteita.

Vierailija
55/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt rehellisiä ollaan, luulin, että vitsailet vauvojen vaatteista. Vastasyntyneen koko on n. 56. En edes tiennyt tai ole tullut ajatelleeksi, että aikuisten koot jatkuvat noin pitkälle. Kaupoissa näkee yleensä max 44 kokoa, vaikka tietenkin nyt kun asiaa pohdin, niin onhan niitä sitä isompiakin ihmisiä. Itse olen ihan normi 38, jos sillä on jotain merkitystä. En osaa edes kuvitella koon 56 vaatetta, paitsi niitä vauvan bodyja.

Vierailija
56/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestienpoistattajalla henkiset keskarit sieraimen kautta silmämunaan :D

Vierailija
57/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun poistatusmäärä 12 viestiä jo nyt! HAHAHAA! Klikkaile, klikkaile, ääliö :D Parasta hupia.

Vierailija
58/58 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se iso. Ostin äidilleni puseron ja collarit kokoa 54 ja tajusin mitan vasta kun otin ne paketista. Sovitin päälleni, Olen kokoa 38 tai 40 eli en itsekään ihan hentoinen... Mahduin housujen toiseen lahkeeseen. Katsoin meitä yhdessä peilistä kun vein vaatteet. Huh, että äiti on paksu! Tietysti lihoo, kun vain pienen matkan voi rollan kanssa kulkea ja lääkkeet paisuttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi