Onko vaatekoko 56 mielestäsi kamalan iso?
Vaatekokoni on 56 ja se kuulostaa mielestäni kauhean isolta. En kuitenkaan omasta mielestäni ole mitenkään hirveän isokokoinen.
Kommentit (58)
Ap, vertaapa joskus kaupassa oman kokosi (56) vaatteita koon 34 vaatteisiin.
Silloin kyllä ymmärrät, että kyse on todellakin isosta vaatekoosta.
Miehellä ihan ok koko jos on 198cm ja 110kg, roteva. Puku taisi olla tuota kokoa.
On! Nyt puhutaan kyllä telttakoosta.
Olen itsekin iso ,koko 46 ja sekin aika kaapu.. pienentyminen aloitettu.
Taidat huijata itsees & kehonkuvasi vääristynyt pahemman kerran
Minä käytän kokoa 52-54. Olen 177 cm. pitkä ja painan 112 kg. Olen siis hemmetin läski :( Tavoitteeni on nyt alkaa laihduttaa terveyden takia ei ulkonäön. Toki olisi hienoa myös näyttää sporttisemmalta. Oisin älyttömän onnellinen, jos saisin itseni laihdutettua 44-46. Tuommoinen 36 on epärealistinen minulle.
Kysymykseesi,ettet tunne itseäsi lihavaksi. Näin toisena lihavana voin sanoa. Olet lihava :(
ssss kirjoitti:
36 on iso ja 38 on valtava, päättele siitä!
😂😂höpöhöpö.
Jättiläinen kirjoitti:
Mistä lasten vaatteista täälä taas höpötetään? Täälä on housut kalberia 58 ja takki 64
Terveisin atleettinen198cm/120kg mies
Hyh hyh..
Mulla tulis kyllä itku silmään, jos ei enää valtaosasta kauppoja löytyisi vaatetta. Oon kokoa 38, isoimmillani oon ollu 42 ja silloinkin alkoi jo ahdistaa :/
Mun takit on kokoa 56 ja housut kokoa 38. Tästä voi päätellä, että rintavarustukseni on liiallinen.
Todellisuudessa 56 on pieni. Haen itse koon 58 tai 60 vaatteita.
ssss kirjoitti:
10: Juttuni eivät ole sairaita. Nykyajan normaali on lihava ja se näkyy vaatteissa. Nuo ovat isoja kokoja ja sitä suuremmat ovat epäinhimillisen kokoisia.
14: Laitetaanko samalla bannia kaikille niille, joiden mielipiteistä MINÄ en pidä?! Sinullekin siis 😏
17: En ole samalla aaltopituudella anojen kanssa.
Aattele. Mä käytin hoikkana l-kokoisia vaatteita.
Iso on! Itse käytin ennen kokoa 52-54. Nyt olen käyttänyt kokoja s-l. Ja olen normaali painossa.
ssss kirjoitti:
HAISTAKAA NYT HELVETTI TAAS SENSUURINNE KANSSA!!! Viestini poistui jälleen syyttä, sillä valtaosa teistä on lihavia ettekä kestäneet kuulla sitä. Ääliöt, en mikäkään täällä ilmiantele teidän viestejänne vain koska en voi yhtyäv niihin. Idiootit!
Tässäpä tervehenkisen nuoren naisen kommentti! Kyllä se nyt vaan niin on, että nälkäisenä sitä on kiukkuinen! :D
Jättiläinen kirjoitti:
Mistä lasten vaatteista täälä taas höpötetään? Täälä on housut kalberia 58 ja takki 64
Terveisin atleettinen198cm/120kg mies
Kunnon mies kelpais mulle.
Missä myydään tuon kokoisia vaatteita? En ole ikinä nähnyt. 32-36 on normi, 30 laiha, 38 tanakka ja siitä ylöspäin on pulleille.
ssss kirjoitti:
10: Juttuni eivät ole sairaita. Nykyajan normaali on lihava ja se näkyy vaatteissa. Nuo ovat isoja kokoja ja sitä suuremmat ovat epäinhimillisen kokoisia.
14: Laitetaanko samalla bannia kaikille niille, joiden mielipiteistä MINÄ en pidä?! Sinullekin siis 😏
17: En ole samalla aaltopituudella anojen kanssa.
Tuo lihavuuden normalisointi on vain oman pääsi kuvitelmaa. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että sinä olisitkin väärässä eivätkä muut? Ihanteesi ovat sairaita ja kiellät vain oman ongelmasi olemassaolon. :)
Vierailija kirjoitti:
Finatexin mittataulukosta katsoin, millaisissa mitoissa kokoa 56 käyttävä nainen on. Jostain syystä siellä annetaan paitsi nämä vaatteisiin liittyvät mitat (rinnanympärys, vyötärönympärys) myös paino. Kokoa 56 käyttävä nainen on Finatexin mukaan painoindeksiltään yli 40, siis sairaalloisen lihava. Keskiarvoistahan siinä vain on kysymys, mutta kyllä se jotain suuntaa antaa.
Googletin mainitemasi mittataulukon, ja sen mukaan olen lähinnä kokoa 50 painoni ja mittojeni perusteella. En kuitenkaan mahdu useimmiten kokoon 50 kaupassa yläosista (suuret rinnat). T. ap
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
HAISTAKAA NYT HELVETTI TAAS SENSUURINNE KANSSA!!! Viestini poistui jälleen syyttä, sillä valtaosa teistä on lihavia ettekä kestäneet kuulla sitä. Ääliöt, en mikäkään täällä ilmiantele teidän viestejänne vain koska en voi yhtyäv niihin. Idiootit!
Tässäpä tervehenkisen nuoren naisen kommentti! Kyllä se nyt vaan niin on, että nälkäisenä sitä on kiukkuinen! :D
En ole nälköinen enkä kiukkuinen vaan TURHAUTUNUT!
Olet turhautunut koska olet väärässä ja sen myöntäminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finatexin mittataulukosta katsoin, millaisissa mitoissa kokoa 56 käyttävä nainen on. Jostain syystä siellä annetaan paitsi nämä vaatteisiin liittyvät mitat (rinnanympärys, vyötärönympärys) myös paino. Kokoa 56 käyttävä nainen on Finatexin mukaan painoindeksiltään yli 40, siis sairaalloisen lihava. Keskiarvoistahan siinä vain on kysymys, mutta kyllä se jotain suuntaa antaa.
Googletin mainitemasi mittataulukon, ja sen mukaan olen lähinnä kokoa 50 painoni ja mittojeni perusteella. En kuitenkaan mahdu useimmiten kokoon 50 kaupassa yläosista (suuret rinnat). T. ap
Onpa jännä, että taulukko valehtelee tuohon suuntaan ja vielä noinkin paljon! Ja tämä ihan vaan vilpittömänä toteamuksena, ei yrityksenä olla ilkeä.
Se taulukontuijottelija (joka taulukon mukaan on lähinnä kokoa 40 mutta jonka vaatekaappi on enimmäkseen kokoa 38 ja jonka yleinen kokemus viittaa vahvasti siihen, että kaupassa myytävät vaatteet ovat useimmiten isompia kuin koon perusteella pitäisi olla)
Kyllä on iso. Itsekin olen todella lihava kun mitat on 161/80 ja vaatekokoni on 42 yläosa ja 44 alaosa.