Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex väitti mieheni sanoneen hänelle, että mieheni rakastaa häntä (exää)

Vierailija
17.02.2016 |

Sana sanaa vasten. Kumpaa uskoa? Mies kiistää, ex väittää näin.
Tämä tapahtui kun olimme olleet suhteessa noin 8 kk ajan. Ja silloin selvisi samalla, että olivat pitäneet yhteyttä keskenään minun tietämättäni.

Päätin uskoa miestäni, mutta asia vaivaa mieltäni yhä edelleen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista, että miehesi valehtelee tässä.

Vierailija
2/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteliko vai kertoiko mies totuuden tuosta yhteydenpidosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi vasta silloin pitäneensä yhteyttä, kun jäi kiinni siitä yhteydenpidosta.

Asia vaivaa yhä, vaikka siitä on pitkä aika jo.

Vierailija
4/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te nyt olette olleet yhdessä? Kuinka aikaisessa vaiheessa teidän suhdettanne tämä exän kertoma juttu ilmeni?

Vierailija
5/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salata yhteydenpito, jos se oli täysin viatonta? Veikkaan, että ukko valehtelee. Ja mitä se exä roikkuu vielä mukana? Lapsia heillä keskenään?

Vierailija
6/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko te nyt olette olleet yhdessä? Kuinka aikaisessa vaiheessa teidän suhdettanne tämä exän kertoma juttu ilmeni?

Olemme olleet nyt jo 10 vuotta yhdessä. Exän kertoma juttu tapahtui siis silloin, kun olimme olleet yhdessä 8 kk.

Vierailija
7/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee!

Vierailija
8/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi salata yhteydenpito, jos se oli täysin viatonta? Veikkaan, että ukko valehtelee. Ja mitä se exä roikkuu vielä mukana? Lapsia heillä keskenään?

Heillä ei lapsia keskenään.

Vierailija
9/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi tulee eksän motiivi, valitse: 

A. Hän välittää sinusta ja haluaa olla sinulle lojaali kertoen totuuden (voiko pitää paikkaansa?)

B. Hän välittää miehestäsi ja haluaa hänet takaisin

C. Hän vihaa miestäsi ja haluaa pilata miehesi elämän pilaamalla suhteenne / haluaa kostaa jotain asiaa hänelle

Vierailija
10/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on pitänyt "salaa" yhteyttä exään 8kk, niin jotenkin voisin kuvitella että exä puhuu totta. Mutta se että niin on sanonut, ei välttämättä ole ollut mikään Oi, rakastan sinua niin hyvin palavasti etten kestä- tyyppinen elokuvavuodatus.

Vierailija
11/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet nyt jo 10 vuotta yhdessä. Exän kertoma juttu tapahtui siis silloin, kun olimme olleet yhdessä 8 kk.

Ja milloin sinä sait siitä tietää?

Vierailija
12/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet yli 9 vuotta miettinyt, milloin uskallat kysyä asiaa vauvapalstalta?

Odota vielä 20 vuotta ja kysy sen jälkeen asiaa mieheltä, eiköhän se silloin sitten selviä.

Vierailija
13/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja milloin sinä sait siitä tietää?

Siis tuon rakkausjutun kertoi ex silloin, kun olimme olleet yhdessä 8 kk. Mies jäi kiinni yhteydenpidosta häneen minulle pari kolme viikkoa aiemmin. Luulin, etteivät olleet pitäneet mitään yhteyttä koko seurustelumme 8 kk aikana. Sitten jäi kiinni siitä (ex soitti hänelle, kun olin paikalla). Ja siitä parin kolmen viikon päästä ex kertoi tuon rakkausjutun. Annanko asian olla, siitä on jo pitkä aika? Toisaalta, en vieläkään ole päässyt tuosta asiasta täysin yli. Pääsenkö siis koskaan?

Vierailija
14/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranen aika, nyt on kyllä vatvomisen maailmanennätys käsillä :D Anteeksi, mutta älä nyt viitsi.

Vierailija
15/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäkin kävi panemassa exäänsä uuden suhteensa alkuaikoina. Erosivat exästä vaan pitkän välimatkan takia, mutta olivat kuitenkin uuden suhteen kanssa yhdessä 31v.

Joskus tekis kyllä mieli kertoa tuolle kusipäälle noista alkuajoista, isäkin kun on jo kuollut.

Vierailija
16/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, että on niin sanonut. Mun mies itse sanoi mulle välittävänsä vielä exästäänkin, vaikka mies oli se, joka halusi erota, eikä exänsä kanssa halunnut elää. Kyllä ne tunteet sitten ajan kanssa kuoli.

Vierailija
17/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon rakkauden tunnustamisen jälkeen he sopivat että sinä saat työskennellä kodinhoitajana miehesi taloudessa samaan aikaan kun he jatkavat intohimoista salasuhdettaan äänekkäiden parittelusessioiden ja intiimien kynttiläillallisten merkeissä. Järjestely on aina tähän asri toiminut hyvin, mutta nyt he suunnittelevat syysvauvaa...

Vierailija
18/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee! Mulle kävi niin että mun ex oli ollut yhteydessä exäänsä salaa ja väittänyt sille että halunnut minusta eroon jo vuosia. Kuitenkin mulle sanoi samaan aikaan aina rakastavansa minua ja ettei halua minua menettää ja yritettiin samaan aikaan vielä lapsiakin. Exä jäi sitten kiinni valehtelustaan. Näin viestejä joissa olivat vakuutelleet rakkauttaan toisia kohtaan ja kuinka eivät malta oottaa että taas pian näkevät. Menivät naimisiin toistensa kanssa jo 5 kuukauden jälkeen exän ja mun parisuhteen päättymisestä. Miehet osaa olla näköjään aika kaksnaamaisia.

Vierailija
19/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olitte salaa yhdessä 10 vuotta ja julkisesti sen 8 kk niin tiedän kuka olet ja voin sanoa, ettet edelleenkään merkkaa miehelle mitään. Rakastetaan toisiamme ikuisesti ja nähdään salaa, vaikka mullakin näennäismies olevinaan sun kiusaks. Hän rakastaa mua ikuisesti ja ensi kesänä teille tulee todennäköisesti ero, olen pahoillani sun puolesta.

Vierailija
20/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirjaimella nimesi alkaa ap.? Et varmaan uskalla kertoa? Tai miehen nimi tai mun nimi? se "ex"