Mikä on aseksuaalin lyhenne?
Kukaan ei sano "olen homoseksuaali" tai "Terttu on transeksuaali vaan sanotaan "olen homo" tai "hän on trans". Mutta miten lyhennetään aseksuaali? Ei kai voi sanoa "olen a" tai "olen ase"?
Kommentit (14)
Lontoolaisittain lyhennetään ace, suomen kielellä ei taida olla vastinetta tolla lyhenteelle ellei sitten käännetä ase kuten aloituspostauksessa ihmetellään :D
Tuo ase ei ainakaan kuulosta hyvältä, saa vielä julkisella paikalla niin sanoessaan vartijat kimppuun ja joutuu tapetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Lontoolaisittain lyhennetään ace, suomen kielellä ei taida olla vastinetta tolla lyhenteelle ellei sitten käännetä ase kuten aloituspostauksessa ihmetellään :D
Onko Ace Corner sitten aseksuaalisten oma ravintola?
Ukko40 kirjoitti:
Olen naimisissa.
Se on sama asia.
Mene naimisiin ja ryhdy seksittömien kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ase ei ainakaan kuulosta hyvältä, saa vielä julkisella paikalla niin sanoessaan vartijat kimppuun ja joutuu tapetuksi.
Montako kertaa olet julkisella paikalla sanonut seksuaalisen suuntautumisesi kovaan ääneen?
HEI KAIKKI MÄ OON HETERO/HOMO/MOPO/POPO/CIS/CAS/KITEKAT/LGDBTLNMTNHL69
Mä en muista että olis kertaakaan tarvinnut.
Jos joku tulee vonkaamaan, sanon: "anteeksi, mutta olen aseksuaali".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet julkisella paikalla sanonut seksuaalisen suuntautumisesi kovaan ääneen?
HEI KAIKKI MÄ OON HETERO/HOMO/MOPO/POPO/CIS/CAS/KITEKAT/LGDBTLNMTNHL69
Mä en muista että olis kertaakaan tarvinnut.
Eihän sitä kovaan ääneen tarvi sanoa. Riittää kun joku lähentelee ja toteaa sille että on ase, niin se menee kantelemaan vartijoille että tuolla tyypillä tuolla on ase mukana ja se uhkaili sillä.
Seksuaaliton?