Tiger; mitä ostat sieltä? Oletko tyytyväinen vaikko et? Miksi?
Puhutaan Tigerin tuotteista ja vertaillaan kokemuksia. Mitä olet Tigeristä ostanut ja mitä olet mieltä,
Olen ostanut itse:
.Karkkeja: erillaisia mutta etenkin toffeeta, kokemukset hyviä ja tulen ostamaan jatkossa.
Teetä: Erittäin hyviä, tulen ostamaan tulevaisuudessakin. Tehotee ja hyvän yön tee suosikkejani
valurautainen teekannu, ihan must todella hyvä
Värityskirjoja: Tyytyväinen laatuun valikoimaa toivoisin lisää
Sateenvarjo: kestää paremmin kuin h&m sateenvarjo ja halvempi suosittelen
Sadeviitta, mukavaa kun on väereitä mistä valita mutta aika kehno laatu
Lahjapaperit, mukavasti erillaiset kuosit ja hyvä valikoima
lahjalaatikot, sama kuin edellä
Kyniä, ainoa josta en ole oikein ollut tyytyväinen olivat puuvärit, liian huonot pigmentit. Suosikkini ovat kaksiteräiset markerit.
Vatkauskulho, ehkä parhain ja laadukkain koskaan. hinta päätä särkevät 4 euroa.
Tiskirätit, mukavia ja kestävät kohtuu kauan hyvänä
astiapyyhkeet hyvälaatuisia, mutta eivät kovin imukykyisiä
Juustohöylä kannattaa jättää väliin samoin valkosipulin puserrin.
Tiskiharjat hyviä mutta tiskisieet eivät kestä mitään
Lasiset maustepurnukat ja peltiset rasiat ovat olleet hyviä kuivaruokien ja teen sekä kahvin säilöntään
ostin pahvisen kokoon taitettavan boxin kynilleni, liimaus ei kestänyt muutamaa kuukautta pidemmälle
valokuva kehykset hyviä
kosmetiikkaa ei niinkään hyvää mutta ihan kivaa vaihtelua, meikit ok mutta vain hätätilanteissa, kasvoliinat myös ok jos ei varaa muihin
alkoholiset silmalasien pesuliinat ihan must
säärystimet ja tossut ovat ajaneet asiansa hyvin
pikkunen itämaistyylinen pöytä menetti värinsä nopeasti
bambukuoriset saippuaannostelijat meni äkkkiä ruman näköiseksi.
Kommentit (26)
Tuntuu turhalta luetella, kun valikoima vaihtuu niin nopeasti.
Shaverit on parhaita. Paljon pahempia kun peruskaupan mutta maksaa vaan 2e :)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu turhalta luetella, kun valikoima vaihtuu niin nopeasti.
Ei se nyt niin nopeasti vaihdu =D ,ainakaan niiden perustuotteiden kohdalla.
Just ostin lapsen kaverisynttäreille loistavaa tilpehööriä yllätyspussukoihin: paperipusseja, tikkareita pussissa, paukkukarkkia, "timantteja" eli muovisia kimaltelevia sydämiä jotka on oikeastaan tarroja.
Ostan Tigerista varmaan viikoittain jotakin, karkkeja en ole tainnut ostaa tai sellaisia mutta ihan käyttötavaraa ja jotain sisustusjuttuja. Sellasia mitä nyt äkkiä tulee mieleen niin
- Korupuu, aika hutera mutta ajaa asiansa ja kaunis
- Kerrosvati, pidän siinäkin koruja, tosi kaunis mutta hutera sekin
- Joku säilytyspurkkisysteemi peltinen, tosi hyvä ja kivan näkönen
- Räsymatto, kestänyt oikein hyvin kaks pesua jo kuudessakympissä ja ihanan värikäs ja pehmeä
- Joku rasiasysteemi muovinen, hyvä koruille
- Muovinen työkalupakki, ihan sairaan hyvä meikkien säilytyksessä
- Kynttilöitä, tosi halpoja
- Pattereita, tosi halpoja
- Valosarja sellanen johto, tosi hyvä eikä maksanut käytännössä mitään
- Maljakko, kaunis ja näyttää itseasiassa 'kalliilta'
- Mukeja, kulhoja, kertakäyttöastioita, kauniita ja halpoja ja vähän 'erilaisia'
Lisäks lahjapaperia, kortteja, askartelutarvikkeita jnejne... ainoot mitkä ei ole ollut niin hyviä niin vanulaput - ne sillain repeilee kun meikkejä puhdistaa niillä ja sitten kynsilakka jossa oli heikosti pigmenttiä.
Rakastan Tigeria! :)
Ostettiin just seinäkello neljällä eurolla. Raksuttaa kovaäänisesti. Vielä ei tiedä, onko hyvä vai huono, katotaan koska alkaa jätättää.
Niitä pitkiä puhelimen latureita on tullut ostettua. Ajavat asiansa.
Ensin minä oli että MITÄH??? ja sitten minä olin että ei tässä taida ollakaan kyseessä Tiger of Sweden :D :D
Olen ostanut aika monta kappaletta niitä sateenvarjoja ;)
Voi ei!!! Helsingissä Tigerissä tuota valurautaista teepannua just mallailin monta kertaa viikonloppuna. Nyt tuo on myöhäistä täällä pohjosessa..=((
Harmittaa.
Onhan sieltä tarttunut matkaan vaikka mitä tavaraa ja tarviketta jääteestä tekokakkaan ja sisustusesineisiin... :D Kesätyöharjoittelussakin tuli tuolla pyörähdettyä.
- Servettejä: Enää ei osteta kun mies ei tykkää, huono imukyky kun on niitä "muovisen" tuntuisia. Eikä nyt ihan hirvee säästö kaupan normaaleihin.
- Kynttilöitä
- hammaslankaimia (hyviä olleet)
- sipulinpuristin täys susi, puukauhat olleet hyviä, niitä 1€/kpl mansikka-juomalaseja hamstrattiin ja tykätään, tosin niitä on vähän mennyt rikki näin lapsiperheessä mutta vika kyllä käyttäjässä :)
- joulukoristeita, ilmapalloja, synttäri"köynnöksiä", kertakäyttöastioita jne, kaikki olleet hyviä
- piirustus- ja maalaustarvikkeita, kynät huonoja (enkä ole kauheesti ostellutkaan) mutta niistä ruskeista piirustuslehtiöistä tykkään hirveästi, useamman olen ostanut. Nyt ostin akvarellit ja vesiväripaletin itselleni ja lapsille mutta ei olla vielä kokeiltu, katsoin että maalauspohjat oli aika halpoja mutta en ole vielä ostanut. Ehkä kokeilen kun taas pitää ostaa. Akryylejäkin ehkä voisi kokeilla mutta toistaiseksi olen tykännyt clas ohlsonin valikoimasta.
- puuautoista on lapset tykänneet, ja joku muovinen pikkueläin on myös ollut ihan yhtä hyvä kun muustakin kaupasta. Yksisarvispehmo meni kuopukselle joululahjaksi, pehmeä. Eihän nuo pehmot ja muut mitään laatutyötä ole mutta esim tuossa se ei näkynyt eli ihan kaunis ja ihanan tuntuinen oli joten riittävän hyvä.
- Ostettiin joku merirosvo-karkkisekoitus ja kaikki karkit väristä huolimatta maistui salmiakille, eikä normaalin hyvälle vaan pahalle. Ei tykätty. Suklaakolikot jees, tortillasipsit ja salsa oli myös ihan jees, on parempiakin mutta on huonompiakin. Pienet suola-pretzelit oli tosi hyviä, niitä ostin parille eri synttäreille.
- Prinsessakruunu ja -taikasauva on kestänyt nyt 3-vuotiaalla pari päivää jo, noi kruunut nyt on samaa laatua kun kaikkialla eli vahingossa astut päälle tai väännät liikaa niin palasina. Sauva vähän jämäkämmän tuntuinen kyllä.
-Lähdevesipullo (ja vichy) hyvä ja ihan kivan näköinen täyttöpulloksikin jos sillä on merkitystä.
Useimmiten kyllä ostan koristeita sieltä jouluksi tai juhliin, muuta harvemmin.
Mansikkamukit oli siis 1€/2kpl mutta harmikseni poistui valikoimista. Mies ostanut paljon halpoja pattereita, ei ole ainakaan sanonut että olis huonoja olleet.
Muutaman vihkon olen ostanut. Muuten en pikkuroinaa 'harrasta'.
Tiger on aivan ihana kauppa. Varsinkin nyt kun Tiimari lähti.
Kahden euron kuulokkeet oli kyllä ihan surkeat, mutta mitäpä voi sellaisilta odottaakaan :D
Kortteja, leluja, askarteluvälineitä. Olen ollut tyytyväinen.
Paljon huonolaatuisia tuotteitakinnon. Mm.kerran 2 työntekijää juttelivat inventaarion aloittamisesta johon tarvitsivat pieniä post-it lappuja. Toinen sanoi että käy ostamassa Prismasta niitä johon toinen sanoi että onhan meillä täälläkin niitä myynnissä johon toinen sitten sanoi että ei käytetä niitä kun ne ovat niin huonoja.
Ostin iPhonen pitkän laturin, joka maksoi vain 4e, mutta ei ladannut kunnolla. Ostin myös neljän mustan ohutkärkisen tussin paketin joka maksoi euron, se on ollut tosi hyvä. Parin euron kosketusnäyttöhanskat ovat toimineet hyvin sormikkaina, mutta kosketusnäyttöominaisuus ei toiminut hyvin kaikissa sormissa.
Vierailija kirjoitti:
Kortteja, leluja, askarteluvälineitä. Olen ollut tyytyväinen.
Paljon huonolaatuisia tuotteitakinnon. Mm.kerran 2 työntekijää juttelivat inventaarion aloittamisesta johon tarvitsivat pieniä post-it lappuja. Toinen sanoi että käy ostamassa Prismasta niitä johon toinen sanoi että onhan meillä täälläkin niitä myynnissä johon toinen sitten sanoi että ei käytetä niitä kun ne ovat niin huonoja.
cool story
tuotteitakinnon my ass
Kynttilöitä! Halpoja ja hyviä :)