Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa Salkkareita. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.02.2016 |

????

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Sinulla on selkeästi omaakin elämää. :)

Vierailija
2/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiedät kyseisestä sarjasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä puhut ?

Et ole katsonut mitä ?

Vierailija
4/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aihe tulee puheeksi seurassa, uskotaanko sinua jos sanot, että et ole katsonut jaksoakaan?

(Minäkään en nimittäin ole nähnyt jaksoakaan tuosta, enkä hyvin monesta muustakaan suositusta ohjelmasta, mutta minulle sanotaan hyvin usein älä narraa. En kailota asiaa mitenkään, vaan sanon vasta kun kysytään että muistatko kun siinä ja siinä sarjassa oli sitä ja sitä, että en muista kun en ole yhtään katsonut, ikinä. Höh, nyt sinä narraat, mikset vaan myönnä että olet katsonut... Öö?)

Vierailija
5/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia pitäis aina kysyä jotain???!!!!

En ole koskaan paskantanut. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
6/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sivusta kuunnellut joskus aikoinaan sarjaa muutaman jakson, ja silloin siinä oli talonmies? Muistan tunnusmusiikin.

Ihmettelen suuresti sarjan suurta suosiota. Ja sitä että salkkareihin jäädään koukkuun.

Ei ole minun tyyliseni ohjelma.

Vierailija
7/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö enemmän huhtasienistä vai tryffeleistä?

Vierailija
8/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Jone Nikula?

Vierailija
9/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä aihe tulee puheeksi seurassa, uskotaanko sinua jos sanot, että et ole katsonut jaksoakaan?

(Minäkään en nimittäin ole nähnyt jaksoakaan tuosta, enkä hyvin monesta muustakaan suositusta ohjelmasta, mutta minulle sanotaan hyvin usein älä narraa. En kailota asiaa mitenkään, vaan sanon vasta kun kysytään että muistatko kun siinä ja siinä sarjassa oli sitä ja sitä, että en muista kun en ole yhtään katsonut, ikinä. Höh, nyt sinä narraat, mikset vaan myönnä että olet katsonut... Öö?)

Juuri näin! Sitä on jotenkin friikki kun ei katso salkkareita. Vaan kun ei kiinnosta.

Vierailija
10/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään, ja hei, asuin yhden (alkuperäisen) näyttelijän kanssa naapurina vuosikaudet! :D Lienee vieläkin sarjassa..

Vierailija
11/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalääke! You moron...

Vierailija
12/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sivusta kuunnellut joskus aikoinaan sarjaa muutaman jakson, ja silloin siinä oli talonmies? Muistan tunnusmusiikin.

Ihmettelen suuresti sarjan suurta suosiota. Ja sitä että salkkareihin jäädään koukkuun.

Mikä on sinun tyylisesi ohjelma? Oletko koukussa siihen? Mistä tiedät ettei salkkari ole sinun tyylisesi, jos et ole katsonut sitä? Miksi ihmettelet sarjan suurta suosiota, oletatko että se on huono sarja?

Vierailija
13/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään, ja hei, asuin yhden (alkuperäisen) näyttelijän kanssa naapurina vuosikaudet! :D Lienee vieläkin sarjassa..

Suhteellisen tervejärkinen siskoni oli koukussa sarjaan vuosikausia mutta laitoin lapsellisuuden piikkiin...

Vierailija
14/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ,eikä kiinnostakaan mainokset olen nähnyt ja selasin tätä ja huomasi tuon aloituksen.

Vierailija
15/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalääke! You moron...

Sun pitäs ehkä mennä jonku pääkoppa lekurin puheille ennenkin toi muuttuu liian vaaralliseksi.. Mistä tietää vaik oisit jo psykoosissa siel

Vierailija
16/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus töissä kahvihuoneessa tuli puhetta jostain ko. sarjan näyttelijästä. Nimi ei sanonut mulle mitään, johon pari työkaveria sanoi että se salkkareitten "joku", en muista mikä hahmo. Kun kerroin etten ole sarjaa katsonut, niin tuli just tyyliin " kyllä kai sinä sentään ne tyypit tiedät". No en tiedä. :) Että on meitä muitakin.

Vierailija
17/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama onnellinen kohtalo minullakin.

Ja sen tiedän sarjasta, että se oli ehkä jotenkin rohkea jossain kohtaa. Tabuaiheita, huumeita.

Kuulostaa ihan toivottoman pitkästyttävältä. :D

Mutta Suomidraama nousuun, jostainhan piti aloittaa?

Mitä oli ennen sitä?

Vierailija
18/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun tyylisesi ohjelma? Oletko koukussa siihen? Mistä tiedät ettei salkkari ole sinun tyylisesi, jos et ole katsonut sitä? Miksi ihmettelet sarjan suurta suosiota, oletatko että se on huono sarja?

Tiedän että se on hidastempoinen ja hyvin yksinkertainen. Rakastin katsoa True Detective sarjaa, rakastan sentyyppisiä elokuvia ja sarjoja. En ole koukussa tällä hetkellä mihinkään, katson aina sarjat netistä.

Vierailija
19/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet arkisin yleensä kello 19:30-20:00 jos et kerran katso tätä suomalaisen tv-tarjonnan helmeä? :-)

Vierailija
20/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet arkisin yleensä kello 19:30-20:00 jos et kerran katso tätä suomalaisen tv-tarjonnan helmeä? :-)

Iltapalaa, kylvetyksiä, iltahaleja ja pusuja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi