Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttäytyy kun mustasukkainen teini...

Vierailija
16.02.2016 |

Olemme tappailleet pari kuukautta, pitkästä aikaa tuntuu että olen löytänyt järkevää seuraa ja pystyn olemaan omaitseni mikä on tuottanut minulle nuoruudesta asti ongelmia.
Sanoin miehelle jo jouluna että olen lähdössä helmikuussa ystävän kanssa tallinnaan viikonlopuks, viikolla 7. Mies myötäili tuolloin, tietää että teen töitä lapaluut limassa lähes joka viikonloppu. Viimeksi mainitsin hänelle reissusta viikonloppuna ja kyseli että kenen kanssa olen lähdössä ja myönsin silloinKIN, että hyvän miespuolisen ystävän joka on itse naimisissa.

NO, tänään mies otti puheeksi "mitä teemme viikonloppuna, haluatko mennä käymään vanhemmillasi?"... Ei, olen sinne reissuun lähdössä. "Mitä, minne reissuun?" Ihan kun ei olisi koskaan kuullutkaan että olen lähdössä. Selitin hänelle tuhannen kerran "ai tämä reissu kun lähdet sen miehen kanssa sinne, onkohan miehellä tarkoitus iskeä sut". Siis what, olemme olleet tämän ystävän kanssa ystäviä 10 vuotta ja matkustelleet yhdessä paljon - ja hänen vaimonsa tietää ja tuntee minut.

Minun miehelleni tämä on nyt iso ongelma. Olen menossa "pettämään" häntä, vaikka emme edes seurustele. Otti myös puheeksi "mistä tiedät mitä muita miehiä sinulla on kun menet "kavereides" luokse".
Siis olen itse 29, mies 38. Mitä tämä on, esittääkö mies tyhmää vai onko idiootti? Nyt ei vastaa enää viesteihin kun laitoin hyvää yötä ja nähdään huomenna. Ei voi vastata.

Meni jotenkin aivan maku. Luuleeko hän omistavansa minut enkä saisi enää mitään muuta tehdä kun olla hänen kanssaan?????

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni tämä on nyt iso ongelma. Olen menossa "pettämään" häntä, vaikka emme edes seurustele.

Siis et seurustele miehesi kanssa?  Ilmeisesti sulla on tapana pyörittää useampaa miespuolista "kaveria". 

Taidat olla kunnon karusellilumppu.

Taitaa olla koko kylän leikkityttö, sylistä syliin, sängystä sänkyyn ja puhdas omatunto, ''enhän minä mitään pahaa tee, olen vain nainen'' Jööhh

Vierailija
22/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ei taas yllättänyt että avmammat lyttää lumpuksi! :D kiitos, olette niin sydämellisiä.

Tottakai asia olisi eri jos olisimme olleet pitkään yhdessä ja olisin varannut matkan hänen tietämättään. Tämä reissu kun ollaan varattu jo lokakuussa kun en edes oman miehen olemassa oloa tiennyt. Ja joku kirjoitti että pitää lähteä tallinnaan teinilumppuilemaan, kyllä. Tunnen miehen kouluajoilta ja olemme olleet samalla luokalla - ei todellakaan ole mikään fuckboy ollut koskaan. Olkapäänä olemme olleet toisillemme, mutta emme muuta. Pystyn puhumaan kauppakäynnistä tai menkoista miehelle. Hän kun on paraskaverini, oletteko kuulleet tälläistä?

Pitänee soittaa äidille ja kysyä mitä ajatella. Avpalstalla haukuttiin pettäväksi lumpuksi. Ap

Täällä on myös aika paljon miehiä, ketkä kertovat vain miehisen näkökúlmansa. Ei kukaan normaali mies sulata tommosta. Joo olkapäänä vain ja sitten välillä vähän laastariseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ei taas yllättänyt että avmammat lyttää lumpuksi! :D kiitos, olette niin sydämellisiä.

Tottakai asia olisi eri jos olisimme olleet pitkään yhdessä ja olisin varannut matkan hänen tietämättään. Tämä reissu kun ollaan varattu jo lokakuussa kun en edes oman miehen olemassa oloa tiennyt. Ja joku kirjoitti että pitää lähteä tallinnaan teinilumppuilemaan, kyllä. Tunnen miehen kouluajoilta ja olemme olleet samalla luokalla - ei todellakaan ole mikään fuckboy ollut koskaan. Olkapäänä olemme olleet toisillemme, mutta emme muuta. Pystyn puhumaan kauppakäynnistä tai menkoista miehelle. Hän kun on paraskaverini, oletteko kuulleet tälläistä?

Pitänee soittaa äidille ja kysyä mitä ajatella. Avpalstalla haukuttiin pettäväksi lumpuksi. Ap

Enpä usko ettäovat mammojen mielipiteitä nuo. Taitaa olla se miesasiamies taas vauhdissa...

Vierailija
24/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni tämä on nyt iso ongelma. Olen menossa "pettämään" häntä, vaikka emme edes seurustele.

Siis et seurustele miehesi kanssa?  Ilmeisesti sulla on tapana pyörittää useampaa miespuolista "kaveria". 

Taitaa olla koko kylän leikkityttö, sylistä syliin, sängystä sänkyyn ja puhdas omatunto, ''enhän minä mitään pahaa tee, olen vain nainen'' Jööhh

Ah sinä sairas jännämies-miehenbiologia- katsokaaeläimiä-taulapää, ryömi takaisin sinne kives alle ja pistä peukku suuhun. Olet viimeinen, jota tähän ketjuun kaivattiin. Itse asiassa olet viimeinen, jota kukaan kaipaa yhtään minnekään.

Vierailija
25/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä terve!

Valitettavasti emme ole emmekä tule harrastamaan seksiä kaverini kanssa. Siksi koska häneen pystyn luottamaan täysin eikä järjestä mitään draamakohtauksia? Ja emme siksi ole yhdessä koska emme tunne mitään vetoa toisiimme. Simple.

Joku kirjoitti että 90% kavereistani on miehiä että minussa on joku "vika". Edelleen, koska en jaksa naisten draamailua. Yksinkertaisesti.

Oman miehen kanssa puhuimme tästä ja olemme menossa joku päivä syömään kaverini ja hänen vaimonsa kanssa. AP

Vierailija
26/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on myös aika paljon miehiä, ketkä kertovat vain miehisen näkökúlmansa. Ei kukaan normaali mies sulata tommosta. Joo olkapäänä vain ja sitten välillä vähän laastariseksiä.

Et taida tietää paljoakaan normaaleista miehistä sinä.

Ne on katsos sellaisia tervepäisiä, henkiseltä kantiltaan vahvoja, vankkaitsetuntoisia ihmisiä, joiden ei tarvitse luulotautisena vahdata kumppaninsa jokaista askelta siinä pelossa, että nainen löytää paremman. Kun ne tietää itse olevansa oikein hyviä.

Vierailija
27/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah sinä sairas jännämies-miehenbiologia- katsokaaeläimiä-taulapää, ryömi takaisin sinne kives alle ja pistä peukku suuhun. Olet viimeinen, jota tähän ketjuun kaivattiin. Itse asiassa olet viimeinen, jota kukaan kaipaa yhtään minnekään.

Joku taitaa olla vähän puutteessa??

Vierailija
28/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taitaa olla vähän puutteessa??

Joku taitaa olla vähän lukutaidon, tekstin ymmärtämisen ja merkitysten tajuamisen puutteessa??

Vierailija
29/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavalta kuulostaa, että aikuisen naisen pitää naimisissa olevan miehen kanssa käydä tallinnassa. Itsekään jaksasi tommosta teinimenoa katsoa. Eiköhän ne fuckbuddyt ja vanhat suolat pitäisi osata jättää jo tossa elämänvaiheessa. 

En usko, että löydät miestä joka sulattaisi tuommoista käytöstä aikuiselta naiselta. Voit varmaan hyvin lopettaa tuon "kaveri"-suhteen, jos arvostat miestäsi. 

Ihan sairaita tollaiset miesten ja naisten kaverisuhteet. Ei ollenkaan normaalien ihmisten hommaa. Ilmeisesti olette jotain hippejä?

Nimenomaan, ei kukaan mies jolla normaalit testoarvot palleissa sulata tommosta. Minä jos jäisin kotiin ja naiseni josta välitän/rakastan lähtisi jonkun miehen kanssa risteilylle kahdestaan hyppisin varmaan seinille. Tässähän ap nyt vaatii miehelle henkistä kastraatiota. Kattokaa parit luontovideot mitä tapahtuu, kun vieras uros lähestyy toisen uroksen naarasta = verinen tappelu, ihminenkin on loppupeleissä vain eläin.

Ne seinille hyppivät hullut apinat eivät ole normaaleja miehiä. Katsele sinä vaan rauhassa niiltä luontovideoilta punapeffa-apinoita, tuntuvat innostavan sinua kovasti. Mutta älä kuvittele, että normaalit miehet ajattelevat noin. Niillä on sitä testosteronia palleissa, mutta ei pissaa päässä.

Vierailija
30/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro miesystävälle, että se sun kaveri on homo?

Vierailija
31/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu "miehestään" vaikka ei edes seurustele. :D Ei sulla ap ole mitään miestä! Olet sinkku kun et kerran seurustele.

Et voi siis pettää ketään, koska sulla ei ole ketään. Tuskin tulee olemaankaan.

Vierailija
32/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan käsittämätöntä, että miestä edes kiinnostaa, jos ei kerran edes seurustele.

Ihan kuin jonkun naapurin Ritvan menemiset kiinnostaisi.

Vierailija
34/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että AP reissailee naimisissa elelevän miehen kanssa.

AP:n sanojen mukaan, se asia on ok myös tämän miehen vaimolle. Juupajuu, ihan varmasti :D Veikkaampa vahvasti, että AP:n kaverimiehen vaimo ei tiedä koko asiasta mitään.

Outo kuvio tuollanen. Naimisissa oleva mies menee reissuun toisen naisen kanssa. Ymmärrän kyllä, että varatuillakin voi ja saakin olla toistakin sukupuolta olevia kavereita, joiden kanssa voi vaihtaa kuulumiset, mutta en käsitä, miksi pitää ihan lähteä reissuun tai muutenkaan viettää paljonkin aikaa toista sukupuolta olevan kanssa, jos itse on varattu.

Mullakin on miespuolinen hyvä kaveri ja olen itse varattu nainen. En ikinä voisi kuvitellakaan että tuon mieskaverin kanssa lähtisin mihinkäänn Tallinnaan tai muuallekaan reissuun pitemmäksi aikaa :D Ja että tämä asia olisi mitenkään ok mun miehelle. 

Varmaan kaiken huippu tuo, että AP:n miespuolinen kaveri tietää AP:n menkka asiat ja mitähän vielä, siis voi kristus sentään että tuossa kohassa aloin jo nauramaan :D

Vierailija
35/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja "ap kaverin vaimo ei tiedä" kyllä tietää avmammat ja pojat :D mikä teidän perskarvoja siinä hiertää, että olen menossa kaverin kanssa tallinnaan? Mitä jos kyseessä olisikin nainen niin olisinko lesbo automaattisesti?

Kaverin vaimon kanssa ollaan puhuttu reissusta ja hän vie ja hakee meidät satamasta. Ja sinä joka naurahdit että "apn kaveri tietää menkka asioista" - onhan se hauskaa että pystyn luottamaan ihmiseen ja kerron hänelle miten helvetin kipeä maha on kun on menkat? :D

Voi elämä tätä foorumia ja tosikkoja. Ap

Vierailija
37/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota logiikkaa että mies ja nainen ei muka voi olla pelkästään kavereita. Mulla on suunnilleen yhtä monta mies- ja naiskaveria. Osa miehistä on joskus ollut ihastunut minuun, osa ei. Osaan olen joskus itse ollut ihastunut, osaan taas en. Silti voin aivan hyvin pitää yhteyttä kaikkiin heihin. Miehelleni tämä on ok, koska suhteemme perustuu luottamukseen ja olemme hyvin avoimia toisillemme. Mies tietää etten koskaan pettäisi häntä. Myös kaikki miespuoliset ystäväni kunnioittavat parisuhdettani, koska olen alusta asti tehnyt selväksi että en koskaan petä. Tämä kaikki toimii myös toisin päin.

Ap:n tilanteessa en näe mitään väärää, kun he ovat ennenkin reissailleet kaverinsa kanssa, ja kaverin vaimollekin tämä sopii, sekä uusi mies on alusta asti tiennyt reissun olevan tulossa. Omalla kohdalla saattaisi tuntua hieman oudolta, koska emme ole ennenkään tuollaisia reissuja harrastaneet kavereiden kanssa, mutta jos jostain syystä tilanne tulisi eteen, uskon että keskustelun jälkeen tuollainen reissu olisi minulle ok. Meillä on hyvin vahva luotto toisiimme mieheni kanssa. Olemme päättäneet että jos ilmenee että joku kaverina pitämä ihminen onkin ihastunut, se ei haittaa, koska olemme aikuisia ihmisiä jotka osaavat kyllä kieltäytyä.

Vierailija
38/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selitä logiikkasi nyt.

Sinähän et omien sanojesi mukaan seurustele.

Kuitenkin "miehesi" pelkää syrjähyppyä.

Teillä on kyllä kummalliset välit. Molemmat on sinkkuna ja silti tuli tämä ulina tänne.

Vierailija
39/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siedä muiden naisien aiheuttamaa "draamaa." Huutelee tänne miehestään, jonka kanssa ei edes seurustele. Kavereista 90 % miehiä. Reissailee naimisissa olevien miesten kanssa, joille huutelee alapääasiansa.

Kuulostaa vähän siltä, että haluat olla ainut nainen kuvioissa, aiheutat sitten draamaa ihan yksiksesi.

Vierailija
40/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on niin pimeetä settiä etten kelaa tätä juttuu yhtään :D

Vaikka asia näyttäisikin siltä, että tälle ap:n miespuolisen kaverin vaimolle on ok, että he käyvät yhdessä reissussa, niin joko 

a) heillä on oikeasti vapaa suhde, joten vaimolle on yks lysti mitä ukkonsa tekee

b) vaimo esittää että asia on hänelle ok, mitä se ei kuitenkaan ole. voihan olla, että miehensä kanssa riitelevätkin asiasta usein keskenään, mutta ap ei tätä tiedä kun ei ole näkemässä

En usko hetkeäkään, että sille vaimolle tämä asia voisi ihan oikeasti olla täysin hyväksyttävä asia ja ihan mielellään muka vie satamaan ja hakee näitä kahta. Paskan marjat!

Miksi ette ota tätä vaimoa mukaan? Käykö tämä mies vaimonsa kanssa missään? Vai sinuunko tuhlaa kaiken aikansa? Ja ap ottaa ilon irti. Jihuu!

Naiset yleensä on katalia. Nauttivat huomiosta ja sen parempi, mikäli se huomio tulee nimenomaan varatuilta miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi