Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttäytyy kun mustasukkainen teini...

Vierailija
16.02.2016 |

Olemme tappailleet pari kuukautta, pitkästä aikaa tuntuu että olen löytänyt järkevää seuraa ja pystyn olemaan omaitseni mikä on tuottanut minulle nuoruudesta asti ongelmia.
Sanoin miehelle jo jouluna että olen lähdössä helmikuussa ystävän kanssa tallinnaan viikonlopuks, viikolla 7. Mies myötäili tuolloin, tietää että teen töitä lapaluut limassa lähes joka viikonloppu. Viimeksi mainitsin hänelle reissusta viikonloppuna ja kyseli että kenen kanssa olen lähdössä ja myönsin silloinKIN, että hyvän miespuolisen ystävän joka on itse naimisissa.

NO, tänään mies otti puheeksi "mitä teemme viikonloppuna, haluatko mennä käymään vanhemmillasi?"... Ei, olen sinne reissuun lähdössä. "Mitä, minne reissuun?" Ihan kun ei olisi koskaan kuullutkaan että olen lähdössä. Selitin hänelle tuhannen kerran "ai tämä reissu kun lähdet sen miehen kanssa sinne, onkohan miehellä tarkoitus iskeä sut". Siis what, olemme olleet tämän ystävän kanssa ystäviä 10 vuotta ja matkustelleet yhdessä paljon - ja hänen vaimonsa tietää ja tuntee minut.

Minun miehelleni tämä on nyt iso ongelma. Olen menossa "pettämään" häntä, vaikka emme edes seurustele. Otti myös puheeksi "mistä tiedät mitä muita miehiä sinulla on kun menet "kavereides" luokse".
Siis olen itse 29, mies 38. Mitä tämä on, esittääkö mies tyhmää vai onko idiootti? Nyt ei vastaa enää viesteihin kun laitoin hyvää yötä ja nähdään huomenna. Ei voi vastata.

Meni jotenkin aivan maku. Luuleeko hän omistavansa minut enkä saisi enää mitään muuta tehdä kun olla hänen kanssaan?????

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisitko itse miehen lähtevän jonkun epämääräisen naikkosen kanssa reissuun? Sallisitko?

Vierailija
2/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin alussa jo käyttäytyy tuolla tavalla, niin pistähän kiertoon :) eli ei, et ole ihmeellinen jos meni maku, minulla olis mennyt myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallisitko itse miehen lähtevän jonkun epämääräisen naikkosen kanssa reissuun? Sallisitko?

Et siis sallisi miehesi mennä ystävänsä kanssa reissuun? Minkä ikäisiä te oikein olette? Minkälainen suhde on, jos toinen kieltää toista tekemästä jotain? Miksi seurustelette sellaisten kanssa, joihin ette luota?

Vierailija
4/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jumalauta sallisin jos olisivat varanneet reissun ja tietäisin että he ovat kavereita ja nainen naimisissa. Mikä mä olen häntä jarruttelemaan kun ei edes seurustella? Ap

Vierailija
5/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vahva mustasukkaisuus on vaaran merkki. Varsinkin tuossa vaiheessa, kun ette edes vielä varsinaisesti seurustele. Selvitä miehellesi se, että sinulla on oikeus tavata omia ystäviäsi ja että et jo olemassaolevista ystävistäsi tule luopumaan parisuhteen vuoksi.

Vierailija
6/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vahva mustasukkaisuus on vaaran merkki. Varsinkin tuossa vaiheessa, kun ette edes vielä varsinaisesti seurustele. Selvitä miehellesi se, että sinulla on oikeus tavata omia ystäviäsi ja että et jo olemassaolevista ystävistäsi tule luopumaan parisuhteen vuoksi.

Olemme keskustelleet tästä, useasti, koska itse luulin olevani mustasukkainen. Olen myös sanonut että tottakai haluan hänen kanssaan viettää aikaa, mutta 90% kavereistani on miehiä - tätäkin myötäili ja sanoi että sehän on vain hyvä (naiset, draamaa).

Vierailija
7/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen kompannut otsikon aloittajia ja myöntänyt että mies on väärässä, mutta tämä tapaus ei ole yhtä selvä.

Tai no, jos olitte sopineet reissun ennenkuin aloit seurustella niin menkää, mutta jatkossa menkää isommissa ryhmissä. Ei kukaan halua kumppanin menevän reissulle kahdestaan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Vierailija
8/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se semmoinen kaverisuhde oikein on, että naimisissa oleva mies reissaa jonkun luuskan kanssa?

Vierailija
9/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ymmärrän miestäsi ja mies itse tällä kertoi, ettei itse voisi olla vain naisen kaveri vaan jokainen on mahdollinen petikumppani. Tämä kaverisi on todennäköisesti erityistapaus, joka on oikeasti vaan kaverimielessä mukana, mutta koska sellaiset miehet on aika harvassa, ei tämä miehesi sitä ymmärrä. Helpoiten hoidat tilanteen tutustuttamalla tämän miehen vaikka vaimonsa kanssa teihin kahteen. Näin mies voisi nähdä itse, ettei teillä ole tosiaan mitään. Tai lopetat suhteen, jos et jaksa.

Vierailija
10/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavalta kuulostaa, että aikuisen naisen pitää naimisissa olevan miehen kanssa käydä tallinnassa. Itsekään jaksasi tommosta teinimenoa katsoa. Eiköhän ne fuckbuddyt ja vanhat suolat pitäisi osata jättää jo tossa elämänvaiheessa. 

En usko, että löydät miestä joka sulattaisi tuommoista käytöstä aikuiselta naiselta. Voit varmaan hyvin lopettaa tuon "kaveri"-suhteen, jos arvostat miestäsi. 

Ihan sairaita tollaiset miesten ja naisten kaverisuhteet. Ei ollenkaan normaalien ihmisten hommaa. Ilmeisesti olette jotain hippejä?

Vierailija
11/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni tämä on nyt iso ongelma. Olen menossa "pettämään" häntä, vaikka emme edes seurustele.

Siis et seurustele miehesi kanssa?  Ilmeisesti sulla on tapana pyörittää useampaa miespuolista "kaveria". 

Taidat olla kunnon karusellilumppu.

Vierailija
12/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei taas yllättänyt että avmammat lyttää lumpuksi! :D kiitos, olette niin sydämellisiä.

Tottakai asia olisi eri jos olisimme olleet pitkään yhdessä ja olisin varannut matkan hänen tietämättään. Tämä reissu kun ollaan varattu jo lokakuussa kun en edes oman miehen olemassa oloa tiennyt. Ja joku kirjoitti että pitää lähteä tallinnaan teinilumppuilemaan, kyllä. Tunnen miehen kouluajoilta ja olemme olleet samalla luokalla - ei todellakaan ole mikään fuckboy ollut koskaan. Olkapäänä olemme olleet toisillemme, mutta emme muuta. Pystyn puhumaan kauppakäynnistä tai menkoista miehelle. Hän kun on paraskaverini, oletteko kuulleet tälläistä?

Pitänee soittaa äidille ja kysyä mitä ajatella. Avpalstalla haukuttiin pettäväksi lumpuksi. Ap

Vierailija
13/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luokalla - ei todellakaan ole mikään fuckboy ollut koskaan. Olkapäänä olemme olleet toisillemme, mutta emme muuta. Pystyn puhumaan kauppakäynnistä tai menkoista miehelle. Hän kun on paraskaverini, oletteko kuulleet tälläistä?

No taitaa se kaveri kuitenkin sun tussua himoita, ei vaan ole koskaan asiaa maininnut. Eikä sussa oikeastaan ole vikaa, naiset on tommoisia idiootteja. Sensijaan tää sun mieskaveri on päästään sekaisin. Eikö sillä ole oikeita kavereita, onko se pikkaisen homo tai joku metroseksuaali-hipsteripelle. 

Teet kuule palveluksen kaikille jos nyt vaan eroot siitä sun miehestä ja alat nussimaan tätä sun kaveria. 

Vierailija
14/40 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin ymmärtää miehen närkästyksen, mutta hän on tietänyt näistä suunnitelmista ja ystävän sukupuolesta jo joulusta asti. Vähän jälkeenjääneesti siis nyt reagoi. Tässä vaiheessa enää huono sanoa mitään kun liput varattu ja reissuun pari päivää. 

Mustasukkainen saa olla, mutta sen verta voisi miettiä, että jos ystävän vaimokin on vakuuttunut tämän miehen ja ap:n suhteen platonisuudesta (ja tämä on tuntenut nämä kaksi varmasti pitempää), niin tuskin mitään pelättävää on. 

Vierailija
15/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettimään tota, että miten joku mies voi olla niin hyvä ystävä naiselle, että tietää tämän menkka-asiat ym? Ja miten jos tää ap:n ja seurusteluehdokkaan suhde jatkuu, tietääkö tää miespuolinen ystävä silti enemmän ap:stä kuin se oma seurustelukumppani?

Vierailija
16/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies välittää kuunnella naisen kertomuksia menkoistaan? Naimisissa oleva mies haluaisi kuunnella kaverinaiselta tällaisia juttuja?

Minulla jos olisi mieskavereita niin kyllä mulla olis jotain juttua niiden kanssa aina. Siinä kierretään kuin kissa kuumaa puuroa - se syödään kohta.

En oikein usko platonisiin ystävyyssuhteisiin naisten ja miesten välillä.

Vierailija
17/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tappailleet pari kuukautta, pitkästä aikaa tuntuu että olen löytänyt järkevää seuraa ja pystyn olemaan omaitseni mikä on tuottanut minulle nuoruudesta asti ongelmia.

Sanoin miehelle jo jouluna että olen lähdössä helmikuussa ystävän kanssa tallinnaan viikonlopuks, viikolla 7. Mies myötäili tuolloin, tietää että teen töitä lapaluut limassa lähes joka viikonloppu. Viimeksi mainitsin hänelle reissusta viikonloppuna ja kyseli että kenen kanssa olen lähdössä ja myönsin silloinKIN, että hyvän miespuolisen ystävän joka on itse naimisissa.

NO, tänään mies otti puheeksi "mitä teemme viikonloppuna, haluatko mennä käymään vanhemmillasi?"... Ei, olen sinne reissuun lähdössä. "Mitä, minne reissuun?" Ihan kun ei olisi koskaan kuullutkaan että olen lähdössä. Selitin hänelle tuhannen kerran "ai tämä reissu kun lähdet sen miehen kanssa sinne, onkohan miehellä tarkoitus iskeä sut". Siis what, olemme olleet tämän ystävän kanssa ystäviä 10 vuotta ja matkustelleet yhdessä paljon - ja hänen vaimonsa tietää ja tuntee minut.

Minun miehelleni tämä on nyt iso ongelma. Olen menossa "pettämään" häntä, vaikka emme edes seurustele. Otti myös puheeksi "mistä tiedät mitä muita miehiä sinulla on kun menet "kavereides" luokse".

Siis olen itse 29, mies 38. Mitä tämä on, esittääkö mies tyhmää vai onko idiootti? Nyt ei vastaa enää viesteihin kun laitoin hyvää yötä ja nähdään huomenna. Ei voi vastata.

Meni jotenkin aivan maku. Luuleeko hän omistavansa minut enkä saisi enää mitään muuta tehdä kun olla hänen kanssaan?????

Tällä tavalla toimii oikea mies jolla on testoa kehossa eikä estroa tihkuva manbitch. Sama juttu jos olet mun kanssa olet mun kanssa vain, toinen vaihtoehto on, että käyn kyläilemässä tämän kaveri miehen kotona jännämäisen ystävällisesti.

Vierailija
18/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme keskustelleet tästä, useasti, koska itse luulin olevani mustasukkainen. Olen myös sanonut että tottakai haluan hänen kanssaan viettää aikaa, mutta 90% kavereistani on miehiä - tätäkin myötäili ja sanoi että sehän on vain hyvä (naiset, draamaa).

Millaisella naisella on 90% kavereista miehiä? Kertoisitko itsestäsi vähän lisää?

Vierailija
19/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavalta kuulostaa, että aikuisen naisen pitää naimisissa olevan miehen kanssa käydä tallinnassa. Itsekään jaksasi tommosta teinimenoa katsoa. Eiköhän ne fuckbuddyt ja vanhat suolat pitäisi osata jättää jo tossa elämänvaiheessa. 

En usko, että löydät miestä joka sulattaisi tuommoista käytöstä aikuiselta naiselta. Voit varmaan hyvin lopettaa tuon "kaveri"-suhteen, jos arvostat miestäsi. 

Ihan sairaita tollaiset miesten ja naisten kaverisuhteet. Ei ollenkaan normaalien ihmisten hommaa. Ilmeisesti olette jotain hippejä?

Nimenomaan, ei kukaan mies jolla normaalit testoarvot palleissa sulata tommosta. Minä jos jäisin kotiin ja naiseni josta välitän/rakastan lähtisi jonkun miehen kanssa risteilylle kahdestaan hyppisin varmaan seinille. Tässähän ap nyt vaatii miehelle henkistä kastraatiota. Kattokaa parit luontovideot mitä tapahtuu, kun vieras uros lähestyy toisen uroksen naarasta = verinen tappelu, ihminenkin on loppupeleissä vain eläin.

Vierailija
20/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun kaveri ruma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme