Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaargh! Naiset jotka elävät miehilleen

Vierailija
16.02.2016 |

...ovat maailman tylsintä seuraa! Olen yrittänyt ymmärtää heitä mutta nyt tuntuu etten jaksa enää välittää. Huipentuma oli illanistujaiset joissa 5h kukin vuorollaan jauhoi miehestään. Eikö teillä ole omaa elämää?! Kuvottaa kuunnella juttuja siitä kuinka ei voi lähteä ulos kun pitää olla jaskalle tehtynä ruokaa ja väsyttää herätä mutta omalle kullalle on niin mukava tehdä aamupalaa. Pidentään normaalina sitä ettei miehet osaa pyykätä, tiskata, valmistaa ruokaa tai edes valita vaatteitaan. Ja kyse ei ole pitkään aviossa olleista tutuista vaan nuorista, 25-naisista jotka ovat jo nyt jämähtäneet neljän seinän sisään. Olen itse onnellisessa suhteessa johon toisinaan kuuluu hemmottelu yms mutta tosiaankin oletan että aikuinen ihminen osaa huolehtia omista tarpeistaan! Eikä minulle ole mikään ongelma lähteä matkalle ilman miestä enkä todellakaan kysele lupia voidakseni käydä baarissa. Luulen että suuri osa näiden parisuhdefriikkien riidoista yms katoaisi jos tehtäisiin välillä omia juttuja. Ei voi miehestäkään olla kivaa kun nainen on kotona aina odottelemassa! Naurattavinta on se kun jos tällaisen naisen saa houkuteltua ulos niin puhelin on koko ajan esillä ja siitä lähtee ikävä sua -viestejä taukoamatta.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveriporukassa oli sellainen nainen, joka ei milloinkaan, siis milloinkaan voinut osallistua illanviettoihin, koska halusi viettää aikaa vaan Maken kanssa. Ihan kuin ei muutenkin viettäisi suurinta osaa viikonlopuistaan Maken kanssa, kun yhdessä asuvat. Makella kuulemma luetutettiin kaikki kavereiden lähettämät whatsapp-viestitkin ja jopa ryhmäkeskustelut. Varmaan luonnollisesti kaikki livenäkin käydyt keskustelut puitiin Maken kanssa. En edes halua ajatella, mitä kaikkea minunkin henkilökohtaista asioistani on kantautunut Maken korviin.

En voi käsittää tuollaista symbioosia. Kai parisuhteessakin olisi tärkeää molempien pitää ne omat kaverit ja säilyttää myös luottamus itsensä ja kavereiden välillä. Ei kaikkea tarvitse puolisolle jakaa, varsinkaan toisten henkilökohtaisia asioita, joista kaveri on halunnut uskoutua.

Vierailija
82/85 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaveriporukassa oli sellainen nainen, joka ei milloinkaan, siis milloinkaan voinut osallistua illanviettoihin, koska halusi viettää aikaa vaan Maken kanssa. Ihan kuin ei muutenkin viettäisi suurinta osaa viikonlopuistaan Maken kanssa, kun yhdessä asuvat. Makella kuulemma luetutettiin kaikki kavereiden lähettämät whatsapp-viestitkin ja jopa ryhmäkeskustelut. Varmaan luonnollisesti kaikki livenäkin käydyt keskustelut puitiin Maken kanssa. En edes halua ajatella, mitä kaikkea minunkin henkilökohtaista asioistani on kantautunut Maken korviin.

En voi käsittää tuollaista symbioosia. Kai parisuhteessakin olisi tärkeää molempien pitää ne omat kaverit ja säilyttää myös luottamus itsensä ja kavereiden välillä. Ei kaikkea tarvitse puolisolle jakaa, varsinkaan toisten henkilökohtaisia asioita, joista kaveri on halunnut uskoutua.

Mahtaa tuollainen olla jo sille Makellekin aika kiusallista. :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies sitä tätä. Hohoo. Monen mies pettää,eikä muija aavistakkaan. Itse elän vapaana ja onnellisena.

Vierailija
84/85 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauranriippuvaisille kirjoitti:

Minun mies sitä tätä. Hohoo. Monen mies pettää,eikä muija aavistakkaan. Itse elän vapaana ja onnellisena.

Pahimpia on sellaiset jos olen saanut vaikka uuden työpaikan, ja hehkutan sitä niin joku tulee kertomaan siihen miten hieno ja tärkeä työpaikka hänen MIEHELLÄÄN on ja miten tärkeitä ja salaisia projekteja tekee kotoa käsin. Ymmärtäisi jotenkin jos pätisi omilla ansiollaan, mutta jonkun toisen. Ja häneltä ei edes kukaan siinä kohdalla kysynyt mitään, mun uudesta työpaikasta kysyttiin minulta.

Vierailija
85/85 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista tolle roolipelaaja new yorkilaiselle :DDDDDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi