Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkaisin hampaat kotikonstein

Vierailija
16.02.2016 |

Oli halpaa ja aikaa ei mennyt kuin vaivaiset 5-10 minuuttia, jos edes sitäkään

Ennen:
http://aijaa.com/hvyQii
Jälkeen:
http://aijaa.com/1FPkmu

Kuvia ei ole mitenkään muokattu.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottako kokkeillu lääkehiiltä?

Mä käytän lääkehiiltä, ja se oikeasti toimii.

Ainoa asia, joka toimii ilman eroosiota, soodasekoitus aiheuttaa kans eroosiota kiilteeseen.

Ebaysta saa tilattua amerikkalaisia ja aasialaisia valmiita hiilitahnoja, mutta mä teen itse tilaamalla hiilijauhetta ja sekoitan sitä calcium carbonaten kanssa kookosöljyyn.

Yksi mikä kellastuttaa hampaita tosi paljon on fluoritahnat.

Lääkehiili valkaisee kyllä hampaita, mutta se vahingoittaa kiillettä ihan samalla tavalla kuin ruokasooda.

Vierailija
42/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Strips liuskoja saa tilattua esim. Usasta tosi halvalla. Ovat uskomattoman tehokkaita. Siellähän joka toinen käyttää niitä. Ei tarvitse säheltää suolan yms. kanssa. Vaalensi itselläni todella värjääntyneet hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottako kokkeillu lääkehiiltä?

Mä käytän lääkehiiltä, ja se oikeasti toimii.

Ainoa asia, joka toimii ilman eroosiota, soodasekoitus aiheuttaa kans eroosiota kiilteeseen.

Ebaysta saa tilattua amerikkalaisia ja aasialaisia valmiita hiilitahnoja, mutta mä teen itse tilaamalla hiilijauhetta ja sekoitan sitä calcium carbonaten kanssa kookosöljyyn.

Yksi mikä kellastuttaa hampaita tosi paljon on fluoritahnat.

Lääkehiili valkaisee kyllä hampaita, mutta se vahingoittaa kiillettä ihan samalla tavalla kuin ruokasooda.

Lääkehiilen valkaisevuus perustuu mun tietääkseni siihen, että se sitoutuu tanniineihin, eli ei syövyttäisi.

Sooda ja vastaavat syövyttää ja sen takia valkaisee.

Vierailija
44/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten Anneli valkaisuun, vai?

Vierailija
45/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt että miksi suomesta ei saa white stripsejä, kun niitä maailmalla käytetään yleisesti. Ihme kieltolakivaltio. Taitaa hygienistit ja hammaslääkärit vastustaa, etteivät ylihinnoitellut valkaisut vain loppuisi. Onneksi on nettikauppa.

Vierailija
46/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten Anneli valkaisuun, vai?

Jep. Lääkehiiltä kannattaa syödäkin, koska sitoo elimistöstä myrkkyjä. Siellä se loppupäästä tullessaan sitten kätevästi valkaisee Annelinkin.

Vierailija
47/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt että miksi suomesta ei saa white stripsejä, kun niitä maailmalla käytetään yleisesti. Ihme kieltolakivaltio. Taitaa hygienistit ja hammaslääkärit vastustaa, etteivät ylihinnoitellut valkaisut vain loppuisi. Onneksi on nettikauppa.

Niiden yleisimmät haittavaikutukset ovat hampaiden vihlonta, kuumalle ja kylmälle herkistyminen ja ikenien ärsytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi