Valkaisin hampaat kotikonstein
Oli halpaa ja aikaa ei mennyt kuin vaivaiset 5-10 minuuttia, jos edes sitäkään
Ennen:
http://aijaa.com/hvyQii
Jälkeen:
http://aijaa.com/1FPkmu
Kuvia ei ole mitenkään muokattu.
Kommentit (47)
White Strips liuskoja saa tilattua esim. Usasta tosi halvalla. Ovat uskomattoman tehokkaita. Siellähän joka toinen käyttää niitä. Ei tarvitse säheltää suolan yms. kanssa. Vaalensi itselläni todella värjääntyneet hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottako kokkeillu lääkehiiltä?
Mä käytän lääkehiiltä, ja se oikeasti toimii.
Ainoa asia, joka toimii ilman eroosiota, soodasekoitus aiheuttaa kans eroosiota kiilteeseen.
Ebaysta saa tilattua amerikkalaisia ja aasialaisia valmiita hiilitahnoja, mutta mä teen itse tilaamalla hiilijauhetta ja sekoitan sitä calcium carbonaten kanssa kookosöljyyn.
Yksi mikä kellastuttaa hampaita tosi paljon on fluoritahnat.
Lääkehiili valkaisee kyllä hampaita, mutta se vahingoittaa kiillettä ihan samalla tavalla kuin ruokasooda.
Lääkehiilen valkaisevuus perustuu mun tietääkseni siihen, että se sitoutuu tanniineihin, eli ei syövyttäisi.
Sooda ja vastaavat syövyttää ja sen takia valkaisee.
Seuraavaksi sitten Anneli valkaisuun, vai?
Olen ihmetellyt että miksi suomesta ei saa white stripsejä, kun niitä maailmalla käytetään yleisesti. Ihme kieltolakivaltio. Taitaa hygienistit ja hammaslääkärit vastustaa, etteivät ylihinnoitellut valkaisut vain loppuisi. Onneksi on nettikauppa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sitten Anneli valkaisuun, vai?
Jep. Lääkehiiltä kannattaa syödäkin, koska sitoo elimistöstä myrkkyjä. Siellä se loppupäästä tullessaan sitten kätevästi valkaisee Annelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt että miksi suomesta ei saa white stripsejä, kun niitä maailmalla käytetään yleisesti. Ihme kieltolakivaltio. Taitaa hygienistit ja hammaslääkärit vastustaa, etteivät ylihinnoitellut valkaisut vain loppuisi. Onneksi on nettikauppa.
Niiden yleisimmät haittavaikutukset ovat hampaiden vihlonta, kuumalle ja kylmälle herkistyminen ja ikenien ärsytys.
Lääkehiili valkaisee kyllä hampaita, mutta se vahingoittaa kiillettä ihan samalla tavalla kuin ruokasooda.