Poikkis ei suostu silittämään sukkia, mikä neuvoksi?
Meillä vuoroviikkoina silitysvuoro ja ihan mukavasti olen pienen alkutaistelun jälkeen saanut poikkiksenkin luopumaan "miehekkyydestään" sen verran, että hoitaa myös oman osansa kotitöistä, mutta nyt jostain syystä on alkanut marttyyriksi ja väittää ettei sukkia tarvitse silittää. On se kumma kun ne muutkin vaatteet silitetään...
Miten olette saaneet poikkiksenne luopumaan laiskuudestaan ja tekosyistään? Onko tällainen narsismi yleistä?
Kommentit (22)
Kyllä kannattaa vaihtaa miestä. Tai kokeile vaikka naista välillä, jos sujuisi paremmin.
Seuraava vaihe tuosta on väkivalta, alkoholismi ja/tai huumeet.
Vinkki: älkää silittäkö sukkia. Ajanhukkaa ja turhaa. Enpä oo ennen moista hullutusta kuullut.
MIKÄ V.TUN POIKKIS?? TUNGE SE JOHONKIN MIHIN EI PÄIVÄ PAISTA!
0/5. Lassukkaprovoksikin hyvin huono.
naisnäkökulma kirjoitti:
Vinkki: älkää silittäkö sukkia. Ajanhukkaa ja turhaa. Enpä oo ennen moista hullutusta kuullut.
Voi hyvää päivää taas! Anteeksi nyt vaan ja terveiset sinne hölmölään, mutta yksi suurimmista syistä miksi vaatteita silitetään on se, että ne säilyvät pidempään parempana. Sukat eivät ole tästä mikään poikkeus.
Jos silität paitasi, ei ole mitään hyväksyttävää syytä olla silittämättä myös sukkia. Oikein hyvää päivänjatkoa sulle.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Lassukkaprovoksikin hyvin huono.
Lassukka sulla oli housuissas kun itkupotkuraivareita vetelit.
Mulla oli kerran miespuolinen työkaveri, joka valitti, että vaimo aina silittää hänen alushousunsakin, vaikka on sanonut ettei tarvitse.
Ohi menee, mutta menköön. Olin joskus nuorena au-pairina englannissa, hullu perhe kaikinpuolin, jouduin silittämään sukatkin. Tämä on totta. Ei varmaan ollut ihme että vaihdoin perhettä aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ohi menee, mutta menköön. Olin joskus nuorena au-pairina englannissa, hullu perhe kaikinpuolin, jouduin silittämään sukatkin. Tämä on totta. Ei varmaan ollut ihme että vaihdoin perhettä aika nopeasti.
Juu, onhan se hullua pitää vaatteistaan huolta.... Tosi tyhmää kun joka viikko voi ostaa uudet vaatteet vai?
Vierailija kirjoitti:
naisnäkökulma kirjoitti:
Voi hyvää päivää taas! Anteeksi nyt vaan ja terveiset sinne hölmölään, mutta yksi suurimmista syistä miksi vaatteita silitetään on se, että ne säilyvät pidempään parempana. Sukat eivät ole tästä mikään poikkeus.
Jos silität paitasi, ei ole mitään hyväksyttävää syytä olla silittämättä myös sukkia. Oikein hyvää päivänjatkoa sulle.
Silitys kuluttaa vaatetta koska hankalat sitä kangasta raudalla. Toisekseen silitys tehdään vain koska se tekee vaatteista sileitä ja tätä yleensä pidetään siistimmän näköisenä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se poikkis tunge ihan itse itsensä sinne juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se poikkis tunge ihan itse itsensä sinne juuri.
Poikkis kyllä tietää mitä tunkea ja minne <33333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisnäkökulma kirjoitti:
Silitys kuluttaa vaatetta koska hankalat sitä kangasta raudalla. Toisekseen silitys tehdään vain koska se tekee vaatteista sileitä ja tätä yleensä pidetään siistimmän näköisenä
Ei pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisnäkökulma kirjoitti:
Minkälainen ruosteinen silitysrauta sinulla on, jos kulutat sillä kangasta?
Monilla silitysraudan pohja on hyvin sileä ja kun kankaan silittää muotoonsa, se pitää sen muotonsa vähän paremmin. Samoin silitys vähentää kulumista, kun sileä pinta ei tartu, vaan liukuu paremmin toista pintaa vasten.
Kameli kävelee sulla korvasta toiseen