Valkaisin hampaat kotikonstein
Oli halpaa ja aikaa ei mennyt kuin vaivaiset 5-10 minuuttia, jos edes sitäkään
Ennen:
http://aijaa.com/hvyQii
Jälkeen:
http://aijaa.com/1FPkmu
Kuvia ei ole mitenkään muokattu.
Kommentit (47)
Voin nähdä sieluni silmin av mammat kaupassa jonottamassa kookosöljy, merisuola, ruokasooda ja valkaiseva hammastahna korissaan
Mistä vetoa että kauppaan tulee kohta ryysis kun kaikki av mammat lähtevät ostoksille :D
Hampaat saa valkoiseksi hankaamalla alumiinifoliolla
Näyttää huuletkin siinä samalla värjäytyneen
Vierailija kirjoitti:
Voin nähdä sieluni silmin av mammat kaupassa jonottamassa kookosöljy, merisuola, ruokasooda ja valkaiseva hammastahna korissaan
Ja testin tehnyt AV-mamma ei ehtinyt vielä kertoa, että valkaisumix aiheuttaa eroosiota ja hampaat alkavat tippua... kohta on ennätyspitkät jonot hammaslääkäreille ja tekohampaita valmistavilla yrityksillä kissanpäivät.
Vierailija kirjoitti:
Oliko aappeemme minkä ikäinen :)
Mietin samaa. Nuo leegot vaikuttavat suorastaan maitohampailta, mutta arvelen ap:n iäksi 13-15 vuotta.
Kannattaa kokeilla myös leivinjauhetta ja sitruunaa,toimii
Vierailija kirjoitti:
Oottako kokkeillu lääkehiiltä?
Mä käytän lääkehiiltä, ja se oikeasti toimii.
Ainoa asia, joka toimii ilman eroosiota, soodasekoitus aiheuttaa kans eroosiota kiilteeseen.
Ebaysta saa tilattua amerikkalaisia ja aasialaisia valmiita hiilitahnoja, mutta mä teen itse tilaamalla hiilijauhetta ja sekoitan sitä calcium carbonaten kanssa kookosöljyyn.
Yksi mikä kellastuttaa hampaita tosi paljon on fluoritahnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Nuo leegot vaikuttavat suorastaan maitohampailta, mutta arvelen ap:n iäksi 13-15 vuotta.
Ihan 16 -vuotias olen, vaikka tuskin se teille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy.
Miten noi alaikenet yltää ihan tonne hampaiden kärkeen asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy.
Mitä väliä ap:n iällä mukamas on? Todella kypsää sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi alaikenet yltää ihan tonne hampaiden kärkeen asti?
Aloituspostauksen kuvassa ei ylety. Kerrassaan hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja testin tehnyt AV-mamma ei ehtinyt vielä kertoa, että valkaisumix aiheuttaa eroosiota ja hampaat alkavat tippua... kohta on ennätyspitkät jonot hammaslääkäreille ja tekohampaita valmistavilla yrityksillä kissanpäivät.
Ei tarvii enää arvailla puheiden(vapaa kassa, wt, ym.) perusteella, kuka on AV-mamma, kun sellaisen tunnistaa tekohampaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti siis olet 14. Hampaasi ovat vielä lapsen hampaat. Tuo kellertävyys on pelkkää bakteerikasvustoa eli likaa, jota on ikenien vieressä ja etuhampaissa huonon harjaamisen seurauksena. Kysy hammashoitajalta, millä sinun sopii hinkata hampaitasi ja millä ei - jopa kaupassa myytävillä, turvallisiksi väitetyillä aineilla voi saada aikaan melkoista vahinkoa, kun käyttää niitä väärin. Teinien nerokkaat oikotiet eivät yleensä ole niin nerokkaita. Muistan kyllä, vaikka siitä on 30 vuotta aikaa.
Mulla on etuhampaissa jotain ihme kerrostunutta plakkia, joka ei lähde millään pois. Ruokasoodalla kaikki muut hampaat ovat puhdistuneet, mutta ei nämä kaksi näkyvintä.