Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkaisin hampaat kotikonstein

Vierailija
16.02.2016 |

Oli halpaa ja aikaa ei mennyt kuin vaivaiset 5-10 minuuttia, jos edes sitäkään

Ennen:
http://aijaa.com/hvyQii
Jälkeen:
http://aijaa.com/1FPkmu

Kuvia ei ole mitenkään muokattu.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla rumat hampaat

Vierailija
2/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä valkaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä valkaisit?

Sekoitin merisuolaa, kookosöljyä ja valkaisevaa hammastahnaa keskenään, olisin käyttänyt myös ruokasoodaa mutta sitä ei nyt juuri ollut. Tein siitä tahnaa ja toistin n. 4-5 kertaa, laitoin siitä kalvon hampaiden päälle, annoin sulaa, syljin pois ja sama uudestaan

-Ap

Vierailija
4/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, millä sait noin valkoisiksi?

Vierailija
5/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin ruokasoodaa hammasharjaan ja veden kanssa hinkkasin. Jo lähti tummentumat.

Kahdesti elämäni aikana tehnyt niin. Eikä hampaat ole kärsineet.

Vierailija
6/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen pari kertaa vuodessa niin, että sekoitan valkaisevaan hammastahnaan ruokasoodaa, ja harjaan sillä seoksella viitisen minuuttia. Kyllä lähtee keltaisuus ja liat. Liian usein ei pidä käyttää, koska sooda vähän hankaa kiillettä, muttta käyttäväthän ne soodapuhdistusta suuhygienistilläkin, joten ei liene kauhean vaarallista.

Vierailija
7/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun ikenet on harmaat?

Vierailija
8/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin ruokasoodaa hammasharjaan ja veden kanssa hinkkasin. Jo lähti tummentumat.

Kuulemma max 4 kertaa vuodessa voi tehdä. Silloin sylki ehtii korjata mahdolliset kulumat joita hankauksesta tulee. Jos tekee useammin, ei välttämättä ehdi ja hampaat kuluu aina vaan lisää.

Vierailija
9/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa iso muutos :o Kiitti vinkistä, pitääpi kokeilla!

Vierailija
10/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vain alakuvassa. On taidettu tuo valkaisu saada aikaan pääosin kuvankäsittelyllä, tai hyvin erilaisella valaistuksella. Harmaus viittaa siihen että on kuvasta säädetty värilämpötilaa kylmempään suuntaan reilusti.

Vierailija
11/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet ja ikenetkin näytti valkaistuneen.

Vierailija
12/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma max 4 kertaa vuodessa voi tehdä. Silloin sylki ehtii korjata mahdolliset kulumat joita hankauksesta tulee. Jos tekee useammin, ei välttämättä ehdi ja hampaat kuluu aina vaan lisää.

Oho! Niin usein. Mulla oli kymmenen vuotta välissä noilla kerroilla. Että voisi jo uusia.

Vierailija
13/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä valkaisit?

Sekoitin merisuolaa, kookosöljyä ja valkaisevaa hammastahnaa keskenään, olisin käyttänyt myös ruokasoodaa mutta sitä ei nyt juuri ollut. Tein siitä tahnaa ja toistin n. 4-5 kertaa, laitoin siitä kalvon hampaiden päälle, annoin sulaa, syljin pois ja sama uudestaan

-Ap

Tuo kakkoskuvan harmaa liejuko on tuota seosta? Minulla ei hampaat valkene ainakaan ruokasoodalla, lienee hammasluun väri tuo keltainen. Pitäisi käyttää jotain ihan oikeasti valkaisevaa toimenpidettä, ei tuollaista tahranpoistajaa. Etuhampaat ovat kyllä valkoiset.

Vierailija
14/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kamera tehnyt tepposet xD Pitää käydä tarkistamassa etteivät ne ole oikeasti värjäytyneet

Vierailija
15/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma? Keneltä olet kuullut?

Vierailija
16/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottako kokkeillu lääkehiiltä?

Vierailija
17/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vain alakuvassa. On taidettu tuo valkaisu saada aikaan pääosin kuvankäsittelyllä, tai hyvin erilaisella valaistuksella. Harmaus viittaa siihen että on kuvasta säädetty värilämpötilaa kylmempään suuntaan reilusti.

http://aijaa.com/xdqovm

Ei ole muokattu, tuossa todiste. Kännykkäni ei ole mikään hirveän laadukas, se tykkää välillä muutella sävyjä

Vierailija
18/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tällainen resepti? Mitä hammastahnaa käytit?

Vierailija
19/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilen !

Vierailija
20/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tällainen resepti? Mitä hammastahnaa käytit?

Yksi kaverini joka värjäilee myös kotona hampaitaan suositteli minulle ruokasoodaa ja suolaa, kookosöljyn ja valkaisevan hammastahnan lisäsin itse kun olen kuullut juttua että ne valkaisisivat hampaita. Ja käytin pepsodentin white now -hammastahnaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi