Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen jota en tunne, miten edetä?

Vierailija
16.02.2016 |

Tiedän vain hänet ja olen kiinnostunut tutustumaan lähemmin. Miten käytännössä tällaisessa tilanteessa pitäisi edetä, vai kannattaako ollenkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit ihastua jos et tunne?

En tunne henkilökohtaisesti mutta tiedän millainen hän on ja olen kiinnostunut. Varmaankin olen ihastunut mielikuvaan jonka loin hänestä, mutta tutustumallahan se selviäisi voisinko ihastua oikeasti. Vaan miten oikeasti lähestytään ihmistä jota et tunne ollenkaan? Onko muutenkin huono idea jos nainen tekee aloitteen?

Ton hölmön ajatuksen voit unohtaa jo heti kärkeen, ellet elä maailmassa 50 vuotta sitten. Kuka tahansa voi pyytää ketä tahansa ulos. Mies miestä, nainen miestä, mies naista tai nainen naista. Kukaan ei menetä mitään, aina voi kieltäytyä kohteliaasti jos ei kiinnosta.

Vierailija
22/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu jossakin tilanteessa hänen lähettyvilleen ja sano vähän vahingossa jotain.

Hmm, mitä voisin sanoa? :)

Onnea, olet juuri joutunut tutustumaan maailmaan jossa miehet elävät. Tarkoitukseni ei ole mussuttaa vaan kertoa asioista toisesta näkökulmasta.

Hommahan on silviisii että kun poika ihastuu tyttöön hänen on parasta tehdä aloite. Harvoin tytöt niitä tekee. Sama jatkuu kun mies ihastuu naiseen. Se aloite on vaan tehtävä. En sano että se on helppoa, tai etteikö siinä tule pettymyksiä. Olet varmaan itsekin joskus antanut pakit?

Mutta niin se vaan on että tee aloite. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos mietit miten sen teet niin ehdotan rehellisyyttä. Kerrot että olet kiinnittänyt häneen huomiota yhteisten tuttujen kautta, ja sinusta tuntuu että saattaisitte viihtyä toistenne seurassa joten ehtisitkö vaikka kahville jossain välissä?

Heppu voi suostua tai olla suostumatta. Sellaista se on. Ehdottomasti pahin mitä voi tapahtua on että saat pakit mieheltä jota et oikeastaan edes tunne. Sen kanssa pystyisit varmaankin elämään, eikö vaan?

Olen tehnyt erinäisiä aloitteita, suurimman osan vieläpä vesiselvänä keskellä kirkasta päivää. Joskus on tullut pakit, joskus ei. Viimeksi tein aloitteen melkein kymmenen vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole tarvinnut kun selvisi että kiinnostus oli molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla