Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkät naiset ovat katkeria lyhyiden pitkistä miehistä?

Vierailija
15.02.2016 |

Jopa siinä mittakaavassa, että aletaan haukkumaan lyhyitä naisia. Miksi joidenkin pitkä mies harmittaa jotakin niin paljon?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on irrationaalinen tunnehormonimyrskyissä elävä tissieläin, joka ei kestä totuutta tai vastoinkäymisiä.

Vierailija
2/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä vituttaa että niiltä itseltä viedään taas yksi mahdollisuus saada pitkä mies.

Tämänhän sä halusit kuulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on irrationaalinen tunnehormonimyrskyissä elävä tissieläin, joka ei kestä totuutta tai vastoinkäymisiä.

Kaltaisesi mulkku-ukko toisaalta on loppuun asti katkera mussuttaja joka luulee ymmärtävänsa miten asiat oikeasti on vaikkei tajua juuri mitään juuri mistään. Ja sekin mitä tietää vanheni männävuonna. Valitettavasti.

Vierailija
4/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hauku lyhyitä naisia. Tykkään sitä paitsi oikein kovasti lyhyiden naisten pitkistä miehistä. Pusi pusi. :)

Vierailija
5/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pätkääkään katkera. Pitäkää pitkät miehenne, itse tykkään sellaisista sopusuhtaisista 175-senttisistä joilla on reittä ja hartiaa. Harvemmin pitkäks venähtäneiltä miehiltä löytyy näitä, valitettavasti. Toki poikkeuksia on :-) Pääasia et kaikilla joku ihana, kenestä itse tykkää!

Terveisin 180 cm ja nainen

Vierailija
6/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sosiaalinen pakko on siihen suuntaan, että mies on naista pidempi. Kyllä minusta pitkä mies on seksikäs, mutta en näkisi mitään ongelmaa olla itseäni lyhemmänkään miehen kanssa.

Oma mieheni on 194cm, eikä ole yhtään liian pitkä minulle 170cm naiselle. Kuitenkin kuulen "leikkimielisiä" vaihtoehdotuksia puolitutuilta naisilta (malleilta yms. pitkiltä naisilta) joilla on heitä lyhyempi mies. Moni heistä valittaa, ettei mies anna heidän käyttää korkoja. Mutten koskaan ole kuullut yhdenkään heistä haukkuvan lyhyitä naisia tai sanovan, etteivät he halua lyhyttä miestä.

Vierailija
7/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muytte=Vierailija]Koska niitä vituttaa että niiltä itseltä viedään taas yksi mahdollisuus saada pitkä mies.

Tämänhän sä halusit kuulla?[/quote]

Mutta miksi? Miksi miehen pitäisi olla pitkä tai miksi toisten parisuhteet niin suututtaa? Ei ne pitkät miehet maailmasta lopu.

Vierailija
8/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaista olet saanut päähäsi? Ei mun ainakaan tarvi olla katkera mistään. Olen tapaillut monen mittaisia miehiä (168-203 cm), nykyinen mieheni on 185 cm, eli viisi cm pidempi kuin minä. Ei se pituus/lyhyys tee miehestä (jos ei naisestakaan) hyvää tyyppiä.

Vierailija
9/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai haukutaan niitä pitkiä miehiä, jotka haluavatkin lyhyen naisen. Ja erityiskunniamaininta, jos haluavat lyhyen ja siron naisen.

Vierailija
10/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pätkääkään katkera. Pitäkää pitkät miehenne, itse tykkään sellaisista sopusuhtaisista 175-senttisistä joilla on reittä ja hartiaa. Harvemmin pitkäks venähtäneiltä miehiltä löytyy näitä, valitettavasti. Toki poikkeuksia on :-) Pääasia et kaikilla joku ihana, kenestä itse tykkää!

Terveisin 180 cm ja nainen

Itsekin olen aina "salaa" tykännyt lyhyemmistä miehistä :) ovat jotenkin sopusuhtaisempia, ja sellaisen kanssa on helpompi olla kun ei tarvi ylöspäin katsoa, ja sohvalla röhnötettäessä ei tunnu että makaisi ponin kyljessä. Tämä siis vaan mun mielipide, vaikka mun pitäis kattella vaan pidempiä miehiä kun itelläkin on pituutta 172.

Vierailija
11/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa. Mulla on 193cm pitkä mies. Olen myös tapaillut lyhyitä miehiä, mutta en kyllä enää ikinä sellaista huolisi, koska lyhyillä miehillä tuntuu olevan kompleksi pituudestaan.

Toisaalta taas olen sitä mieltä, että yli 20cm pituusero näyttää typerältä, ja tätä mieltä on myös moni lyhyt kaverini.

Vierailija
12/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai haukutaan niitä pitkiä miehiä, jotka haluavatkin lyhyen naisen. Ja erityiskunniamaininta, jos haluavat lyhyen ja siron naisen.

Ja pitkiä naisia haukutaan kanssa!

Vierailija
13/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaiset katkerat ihmiset on toki katkeria mutta musta kuulosta jo naurettavalle että joku olisi jonkun lyhyen naisen pitkästä miehestä katkera? Missä tää ilmiö siis näkyy ja miten? Oon ite 174cm nainen ja mun mies on 195cm, exä taas oli 170. Kaikesta ne ihmiset osaakin olla katkeria akkoja tosiaan, kertoo vain ihmisen sisäisestä huonovointisuudesta katkeruus ja kateus.

Vierailija
14/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Tunnen muutaman 175-190 cm pitkän naisen, eikä kukaan heistä ole valittanut tuollaisesta ikinä. Ja kaikilta heistä löytyy 5-10 cm pidempi mies. Rakkain tervein N161 cm, jonka miesystävät olleet välillä 171-191 cm985

Vierailija
15/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä vituttaa että niiltä itseltä viedään taas yksi mahdollisuus saada pitkä mies.

Tämänhän sä halusit kuulla?

Mutta sitä siis vituttaa se tieto siitä, että joku pitkä mies on varattu. Eihän se edes tiedä millainen mies on ja synkkaisko yhtään. Ei pitäisi pituuksien ja kokojen olla noin helvetin iso juttu.

Vierailija
16/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, ai tämmöstäkin voi olla. Itse olen 174cm ja mieheni 170cm ja koskaan ei ole tullut pieneen mieleenkään että pitäis himoita pidempää miestä. Ja se että jonkun mies kieltää pitämästä korkkareita, niin siinä kohtaa on miehellä päässä vikaa. Minä laitan korkkarit jos huvittaa ja olen miehen mielestä silloin erityisen seksikäs. Tekeekö se miehen "lyhyys" sitten joidenkin mielestä miehestä rumemman tai jotain? Omani on ainakin erittäin hyvännäköinen ja ollut aina haluttu ja suosittu. Sitäpaitsi mitä pienempi mies sitä suuremmat munat : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan