En käsitä ihmisiä, jotka sanovat etteivät muka tiedä mille oma esim. sperma maistuu?
Tai oma pillu. Ja aika monet tuntuvat näin väittävän.
Kommentit (12)
Miten oma keho voi ällöttää? Toisen intiimejä osia kuitenkin lipotellaan ihan huoletta?
Moniko on paskaansa tai kustansa maistellut?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ole enemmän verrattavissa räkään tai sylkeen? En minä myöskään muiden ulosteita maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ole enemmän verrattavissa räkään tai sylkeen? En minä myöskään muiden ulosteita maista.
Miksi pitäisi spermaansa maistella. Eräänlaista räkää sekin on. Ja tulee kusireiästä.
Ne on semmossii siveyden sipulei
Itsehän otin itseltäni suihin jo 14v. Valitettavasti tämä taito kadonnut iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän otin itseltäni suihin jo 14v. Valitettavasti tämä taito kadonnut iän myötä.
Ohhoh vain perussuomalaisen ranka taipuu moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi spermaansa maistella. Eräänlaista räkää sekin on. Ja tulee kusireiästä.
En tiedä, kai se kuuluu seksiin. Miten uskallat jonkun toisen eritteitä maistella jos et omiasi? Se onkin myös ns. harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh vain perussuomalaisen ranka taipuu moiseen.
Vi hervassari ylettyy anukseen saakka nuolemaan.
Pojat hei!! Tarkoitus on ruiskia ne spermat pilluun, että saadaan lapsia! Eli ei sillä maulla ole mitään väliä siellä pillussa! Kannattaa muutama tunti viettää siellä koulussa niin ei ihan tyhmiä kysele täällä julkisesti.
Mitä miehet sitten oikein luulevat kun kyllä naisesta tulee aika paljon eritteitä myös, tuskin yhtään sen parempia.
Kyllähän kaikki on runkannut yms.?