Nyt on hei 2016, kuka vielä kehtaa polttaa?
Kommentit (32)
Mä oon miettinyt ihan samaa, mutta olen tullut tulokseen että alempi sosiaaliluokka eli samat ketkä käyttää muitakin päihteitä. Tämän porukan tunnistaa likaisista haisevista vaatteista, rähjääntyneestä ulkomuodosta ym.
Minä polttelen silloin tällöin mentolsavukkeita. Vielä ei ole laitonta puuhaa. Sitä minä ihmettelen kuinka joku jaksaa nähdä vaivaa toisten tekemisistä.
Yksi elämän monista nautinnoista viikonloppurööki kavereiden kanssa:)
Hei, on vuosi 2016! Kuka enää kehtaa juoda alkoholia ? Niin syrjäytynyttä...
No sieltähän noita fiksuja syitä tulikin... yäk "Viikonloppu pieruhumalat kavereitten kanssa poltellaan savukkeita ja piereskellään kilpaa"
Tyhmät ja vähän kouluja käyneet polttaa. Vanhemmissa ihmisissä ne jotka ovat jääneet koukkuun. Aikoinaan ei tupakan haitat olleet näin hyvin tiedossa kuin nykyisin. Joten se joka alkaa nyt polttaa on vain tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
No sieltähän noita fiksuja syitä tulikin... yäk "Viikonloppu pieruhumalat kavereitten kanssa poltellaan savukkeita ja piereskellään kilpaa"
Kumpi haisee pahemmalta, savukkeet vai pierut? :D
Alkoholia voi aikuiset nauttia, mutta kohtuudella. Polttelijat häiritsee muita ihmisiä tupakan savulla, sen vuoksi se on ONGELMA muille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi haisee pahemmalta, savukkeet vai pierut? :D
Savukkeet
Samaa mieltä! Vaan hölmöt vertaavat tupakkaa alkoholiin
Ne joita ei kiinnosta, kuten weeteet ja hipit.