Nyt on hei 2016, kuka vielä kehtaa polttaa?
Kommentit (32)
Minä. Sitkeästi poltan ne viisi päivässä. Ja nautin jokaisesta.
ja siis varsinkin nuorista. Suurin osa niistä kyllä onkin wt-perheiden penskoja
Niin on. Se mikä ihan eniten ihmetyttää niin tullaan vielä polttamaan tapahtumiin ja lasten viereen. Tyhmä tietty on oltava polttaakseen tupakkaa, mutta niin tyhmä ni...
Mene VOKin eteen "niitä" ihmettelemään.
Mitä nyt koulussa ja kaupungilla katsoo, niin kyllähän tuo yllättävän monelle maistuu. Näin yks päivä yläasteikäisen polttamassa sähkötupakkaa :D
Joskus 70- ja 80-luvulla oli vielä cool polttaa, nykyään se on lähinnä enää naurettavaa ja so last season.
Kaikki on tähän asti polttaneet koska se on terveellistä ja cool?
ap: siis HEI omG, vähäx mä oon teinipimpero!!!11111
Tiedättekö mikä edes on white trash porukka ja mistä koko nimitys on lähtöisin ? Jos tietäisitte niin ymmärtäisitte kuinka noloa on sanoa Suomessa white trash.
No kyllä minun ainakin tekisi mieli tupakoida! Tyhmä olen kun tupakoin, mutta en niin tyhmä että tupakoisin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 70- ja 80-luvulla oli vielä cool polttaa, nykyään se on lähinnä enää naurettavaa ja so last season.
Ai kamala mikä myötähäpeä, kun omasta mielestään epäilemättä "nuorekas" tantta käyttää ilmaisuja, jotka kaikki muut unohtivat 90-luvulle.
Voi kuule, jotkut polttavat vielä 2026 ja 2116 vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
ap: siis HEI omG, vähäx mä oon teinipimpero!!!11111
Olen kyllä jo 28v kiitos vaan :D Nolottaa vaan tuttujen puolesta jotka polttavat. Suuri osa onneksi älynnyt lopettaa, ja viisaimmat eivät edes koskaan alottaneet. Järki käteen hei!
-ap
Nyt on 2016, kuka kehtaa vielä olla ylipainoinen.. Se on niin noloa
Varmaankin jokainen päättää ihan itse tekemisistään.