Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku asunut Detroitissa, mitä mieltä tästä?

Vierailija
15.02.2016 |

http://www.realtor.com/realestateandhomes-detail/19519-Westphalia-St_De…

Meinattiin miehen kanssa muuttaa Detroittiin kun asunnot on lähes ilmaisia. Tunteeko kukaan aluetta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurooppalaisia kaupunkeja ei listalla ole.

http://yle.fi/uutiset/lahtisitko_matkalle_tanne_katso_mitka_ovat_maailman_vaarallisimmat_kaupungit/8631419

Ai toi onkin ylen lista, ei mitään lähdettä mihinkään. Ylen toimittelija itse tehnyt jutun, mutta toki suurin osa aivan selviä tapauksia.

"Listan laatii vuosittain meksikolainen järjestö Seguridad, Justicia y Paz (Turvallisuus, oikeus ja rauha). Sijoitukset perustuvat henkirikosten määrään 100 000 asukasta kohti."

Vierailija
22/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detroit on tosiaan säälittävä kaupunki nykyään. Valkoiset ja koulutetummat muuttaa pois, se on rikollisten ja mustien ghetto nykyään...

Vierailija
25/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detroitissa on yli puoli miljoonaa asukasta ja siellä on monenlaisia alueita. Alue on Amerikan rakennemuutoksen ytimessä, kasvoi autoteollisuuden myötä ja kuihtui samoin. Jossain vaiheessa siis oli kasvualue, nyt ei, joten asuntoja saa edullisesti . Varmasti sieltä löytää omalle kukkarolle sopivan asuinalueen, jos muuten kaikki on kunnossa.

Vierailija
26/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ihan tosissasi kysyt, niin Detroitiin tuskin kannattaa muuttaa. Onko teillä visat kunnossa? Green cardit? Mitä teette työksenne? Detroitissa ei ole työpaikkoja, siksi ei asukkaitakaan. Ja koska ei asukkaita, ei ole palveluitakaan. Ainoat työpaikat taitaa olla huumeiden välitystä. Mutta tietenkin, jos tykkää asua autiossa paikassa (esikaupungit tyhjentyneet, projektit eivät), seuranaan huumediilerit, niin mikäs siinä. Ilmasto ei ole mukava, eikä kaupungin arkkitehtuurikaan kummoinen.

En asu itse Detroitissa, mutta Yhdysvalloissa kumminkin.

Meillä oma IT-yritys ja se jäisi tuomaan rahaa Suomeen (pari työntekijää) ja pystyisimme tekemään jenkeistä töitä ihan samalla lailla kuin Suomestakin, etänä kuten nytkin teemme kotitoimistostamme. 

Millä visalla meinaatte mennä? Jättäisin Detroitin väliin ja suuntaisin kivammalle seudulle. Jos kosteasta lämmöstä tykkää niin Florida on ihan ok. Itse en menisi Miamiin, hinta-laatusuhde on huono, rikollisuutta paljon, huomattavan paljon juhlivia turisteja. Valitsisin jonkun rauhallisemman kaupungin. Mitä te haluatte asuinpaikaltanne? Millainen ilmasto, hintataso, kaupunki vai pikkukylä, esikaupunki vai kaupungin syke, millainen ekonominen/sosiaalinen jakauma?

Vierailija
27/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Detroit on tosiaan säälittävä kaupunki nykyään. Valkoiset ja koulutetummat muuttaa pois, se on rikollisten ja mustien ghetto nykyään...

Itse asuin Detroitissa, keskustassa, vuosina 2012-2013. Onhan alue aika raffi, mutta itse pidin hirveasti, vaikka keskusta varmasti paras asuinalue siella olekaan, kaikki tyokaverit, perheelliset, asuivat siis esikaupunkialueella. Urheilun ystavalle erinomainen kaupunki, lyhyt ajomatka Torontoon, upea kevat ja kesa, talvella kylma suomalaisellekin. Olen asunut myos muualla Mid-Westissa (kait Michigan on viela Mid-Westia) niin ei Detroit olisi varmasti ensimmainen paikka minne muuttaisin, mutta en nyt heti tuomitsisi.

Vierailija
28/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asunto on myynnissä siinä kaupunginosassa, jossa Eminemin 8Mile- elokuva on kuvattu. Se 8 Mile Road- katu (josta elokuva sai nimensä) menee ihan vierestä.

Tällasta naapurustossa on nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä