Hävetti eilen kun harrastettiin seksiä, koska klitorikseni oli niin turvonnut kiihotuksesta
Mies makasi selällään ja minä olin "synnytysasennossa" ratsastamassa miehen päällä, pillu miehen naamaa kohti. Klitorikseni oli ihan turvonnut ja iso :( Vaikka oikeasti mulla on söpö siro pillu... näytti ihan monsteripillulta, kun jalat oli vielä tosi levällään...
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miehen mielestä vaan ollut kiihottavan näköinen.
Ainakin se sitä ratsastaessani kosketteli. :/
Ai vitsi se varmaa näytti aika seksikkäältä.Ei tommosta kannata hävetä.Kaikilla naisilla ne ei turpoo yhtää.Nauti tommosesta.Tykkääkö poikkis myös imeä niitä turvonneita huulia? ym.rakastelun aikana.Itse tykkään vaimolle tehdä ja hän tykkää.m36
Vierailija kirjoitti:
Mies makasi selällään ja minä olin "synnytysasennossa" ratsastamassa miehen päällä, pillu miehen naamaa kohti. Klitorikseni oli ihan turvonnut ja iso :( Vaikka oikeasti mulla on söpö siro pillu... näytti ihan monsteripillulta, kun jalat oli vielä tosi levällään...
Sellaista on kiva katsella.
Minulla kun se turpoaa herneen kokoiseksi ja kivikovaksi, se auttaa samaan nopeammin orgasmin.
N33D
Ehdottomasti pitää hävetä, jos kiihottuu. On myös hyvä, jos jatkuvasti miettii, miltä näyttää seksin aikana.
Toihan on ihan parasta jos mies näkee että pimppi ja klitoris on turvoksissa...lääh...M58.
Varmasti todella herkullinen näky!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri netistä, kannattaa mennä pikaisesti lääkäriin.
Viivyttelemättä
Tiedän tunteen. Minuakin hävettää suuri kivikova ja suonikas mulkkuni niin ettei panemisesta pakkaa tulemaan mitään.
No voi että, kaikkea sitä ihminen osaakin hävetä :)
Mites poikkis suhtautuu kun pillusi turpoaa ja pääsi räjähtää tyhmyydestä?
No mitä hävettävää tuossa oli? Vai hävettikö myös, että olit märkä? Hävettikö miestä, että oli kova stondis?
minkähän takia tää keskustelu ei ole jatkunut, alku oli mitä mainioin.
En ymmärrä miksi häpeäisit. Mun mies rakastaa kun suutansa käyttäen saa mun klitan kunnolla paisumaan. En todellakaan häpeä, mutta nautin senkin edestä.
Turha tuollaista asiaa on hävetä, kyllä mua ainakin kiihottaa valtavasti kun puolison pimpsa kostuu ja turpoaa kiihottuessa.
Kysyitkö miheltä, häpeääkö hänkin turvonnutta kulliaan?
Eiköhän se miehen mielestä vaan ollut kiihottavan näköinen.