Miten voi olla aikuisia ihmisiä, jotka eivät käy röissä??
Alkakaahan selittää ja sassiin sittenkin! Tekosyyt ei kelpaa!!11
Kommentit (35)
Jäin just äitiyslomalle, kyllä höllii:) aamukahvit ja lehti, sitten vanhempien kanssa vähän shoppailemaan, pappa betalar;) oikein hyvin voin olla. On niin mukavaa, että jos hankitaan 3 lasta, niin saan tehdä tätä 7-8 vuotta ihan ok rahalla??:) ja ammatti on sellainen, että töitä riittää aina.
Potkut kaikille, jotka tekee röitä. Työtä tekevät kunniaan!
Wanhan kansan wiisaus: jos et tee röitä - et syö!!!!!
Missä on röi? En ehdi työssäkäynniltäni matkustella missään peräjunttilassa.
No kun se vaan on kivaa olla menemättä röihin :o) Tarkoitan siis sitä kun voi olla ja tehdä vapaasti. Ei aikatauluja ja sillei :-) Pitää vaikka kunnostaan hyvää huolta, ei tarvitse sairaana elää :)
Vierailija kirjoitti:
Jäin just äitiyslomalle, kyllä höllii:) aamukahvit ja lehti, sitten vanhempien kanssa vähän shoppailemaan, pappa betalar;) oikein hyvin voin olla. On niin mukavaa, että jos hankitaan 3 lasta, niin saan tehdä tätä 7-8 vuotta ihan ok rahalla??:) ja ammatti on sellainen, että töitä riittää aina.
Yea baby! o/ :)
Katto vaikka Googlesta miten epätoivoinen tilanne on. "Ryöpaikat" haulla ei tule kuin 13 osumaa!
Uima-altaalla lekottelu on kivempaa kuin työnteko. Sen takia ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen 29-vuotias ja ollut työttömänä viimeiset 9 vuotta (vuonna 2007 olin suhteilla saaduissa kesätöissä, joka on tähänastisen elämäni ainoa työsuhde). Kuka työnantaja olisi niin hullu, että palkkaisi tällaisen tapauksen?
Tee nyt hyvä ihminen itelles äkkiä jotain. Oletko tosiaan maannut kotona kaksikymppisestä asti. Miten mun on niin vaikee ymmärtää et toi on ees mahdollista.
Menisitte nyt vaan sinne röihin! Tekosyyt veks!
Vierailija kirjoitti:
Menisitte nyt vaan sinne röihin! Tekosyyt veks!
No palkkaa sie mut.
En ymmärrä kysymystä. Nyt pitää jatkaa töitä...