Miten voi olla aikuisia ihmisiä, jotka eivät käy röissä??
Alkakaahan selittää ja sassiin sittenkin! Tekosyyt ei kelpaa!!11
Kommentit (35)
Vuosi nyt työttömänä, kohta lähden erääseen yritykseen haastatteluun, josko pääsisin työkkärin 9 euroa päivä rahalla ilmaiseksi raatamaan!
Olen ryökyvytön. Jalka poikki, seisomatyö.
Minä olen väliaikaisella (?) ryökyvyttömyyseläkkeellä.
Koska mulkvistit ei ota töihin ilman "10 vuoden kokemusta" ym. turhaa paskaa
koska ilmeisesti heillä on varaa valita jopa siihen paskimpaan duuniin joku muu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ryökyvytön. Jalka poikki, seisomatyö.
Tarkoitit kai seisomaryö?! :D
Jotkut aikuiset opiskekevat. T. Aikuisopiskelija
Vierailija kirjoitti:
Jotkut aikuiset opiskelevat. T. Aikuisopiskelija
Edit typo
On niin paljon kivempaa rötvätä kotona yhteiskunnan tuilla ja pitää yllä pientä vauvatehdasta. Kyllä tämä ryöt voittaa.
Olen 29-vuotias ja ollut työttömänä viimeiset 9 vuotta (vuonna 2007 olin suhteilla saaduissa kesätöissä, joka on tähänastisen elämäni ainoa työsuhde). Kuka työnantaja olisi niin hullu, että palkkaisi tällaisen tapauksen?
En mene röihin, se on tylsää. Terveisin aikuinen.
Miten voi olla aikuisia ihmisiä, jotka käyttävät sanaa "röissä"?
Vierailija kirjoitti:
koska ilmeisesti heillä on varaa valita jopa siihen paskimpaan duuniin joku muu kuin minä.
Rupea itse mulkvistiksi, eikun siis yrittäjäksi?
Miten voi olla aikuisia, jotka käyttävät huutomerkkejä ja ykkösiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska ilmeisesti heillä on varaa valita jopa siihen paskimpaan duuniin joku muu kuin minä.Rupea itse mulkvistiksi, eikun siis yrittäjäksi?
Käsittääkseni siihen tarvitaan pääomaa (eikä edes ihan vähän). Ja sitä paitsi hyvät ihmissuhde- ja markkinointitaidot, joita pitkäaikaistyöttömillä harvemmin on.
Koska yritän parantua selkävammasta ( jota ei kaikki ulkoapäin näe) nyt kun se on pysynyt suht hyvänä. Ryö vain saattaisi pahentaa asiaa.
Lopetin työt vähän sen jälkeen kun tulin raskaaksi. Hoidan vauvaa kotona, vielä useamman vuoden varsinkin jos saadaan virlä toinenkin
olen työtön, oletko kuullut työttömyydestä vai pitääkö selittää se sinulle?