Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen statuksella väliä miehelle?

Vierailija
15.02.2016 |

Niin kuin miehen statuksella naiselle?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan yhä useampi nuori mies ei halua enää tänä päivänä olla perheen pääasiallinen elättäjä. Sen vuoksi monet miehetkin haluavat, että nainen rahoittaa yhteisestä elintasosta puolet tai ainakin lähes puolet.

Vierailija
42/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen kuten edellinen kirjoittaja sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on merkitystä, jos kyseessä on mies, jolla itsellään on "statusta". Miehelle, jolla matala koulutustausta, tuskin on.

Vierailija
44/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei löydy sellaista naista, jonka statusta katsoisin ylöspäin. Miehet hallitsevat Suomea, naiset ovat juoksutyttöjä. T. miesjohtaja

Vierailija
45/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet, jotka väittävät, että naisen statuksella ei ole väliä, ovat itse matalatasoisia ja/tai epätoivoisesti pillunhimoisia.

Itse olen akateeminen mies, enkä voisi kuvitellakkaan olevani jonkun amis-taustaisen naisen kanssa. Eihän minulla olisi mitään yhteistäkään sellaisen kanssa.

Ei pitäisi yleistää. Opiskelen itse nykyisin AMK:ssa, ja luokallani on mm. insinöörejä, humanisteja, yksi VTM. Vain ääliö vähättelee ammattikoulutusta nykypäivänä. Ei sinnekään enää kovin helposti pääse. Ja varmasti löytyy sivistystä ja kulttuuripääomaa ihan siinä kuin yliopistokoulutetuilta. Tiedän, koska olen saanut kummankin koulutuksen.

Keskustelutaito ei tosiaankaan riipu ihmisen koulutuksesta vaan kiinnostuksen kohteista ja älykkyydestä.

Vierailija
46/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta ei löydy sellaista naista, jonka statusta katsoisin ylöspäin. Miehet hallitsevat Suomea, naiset ovat juoksutyttöjä. T. miesjohtaja

Miesjohtaja, joka maanantai-iltapäivänä kirjoittelee Vauva-lehden keskustelupalstalle *reps*

Vierailija
47/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ammattikoulutuksella ja yliopistokoulutuksella vaan on todellakin eroa!

Vierailija
48/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesjohtaja, joka maanantai-iltapäivänä kirjoittelee Vauva-lehden keskustelupalstalle *reps*

Yksi johtajana olemisen hyvistä puolista on ottaa etäpäivä melkein milloin vaan kuin siltä tuntuu. Kotiäiti laittaa ruokaa ja minä surffaan pörssin, talouslehdet ja av:n, iltapäivällä torkkujen jälkeen ehkä pari puhelua. T. ison firman miesjohtaja

Vierailija
49/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa piireissä te jotkut oikein pyöritte? Jossakin nousukaspiireissä ilmeisesti? Kaikki tuntemani korkeasti koulutetut ihmiset ovat myös ihmissuhdetaidoissa fiksuja. He ovat kouluttautuneet sellaiselle alalle, joka on heidän intohimon kohde ja he arvostavat muita ihmisiä viisaasti. He eivät katso alaspäin ketään, ei edes naapurin 85 vuotiasta täysin kouluttamatonta mummoa, joka on äärettömän terävä ja viisas. Tuntemani korkeasti koulutetut arvostavat myös puolisoina aitoja ihmisiä. Koulutus ei takaa tätä asiaa.

Vierailija
50/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisissa piireissä te jotkut oikein pyöritte? Jossakin nousukaspiireissä ilmeisesti? Kaikki tuntemani korkeasti koulutetut ihmiset ovat myös ihmissuhdetaidoissa fiksuja. He ovat kouluttautuneet sellaiselle alalle, joka on heidän intohimon kohde ja he arvostavat muita ihmisiä viisaasti. He eivät katso alaspäin ketään, ei edes naapurin 85 vuotiasta täysin kouluttamatonta mummoa, joka on äärettömän terävä ja viisas. Tuntemani korkeasti koulutetut arvostavat myös puolisoina aitoja ihmisiä. Koulutus ei takaa tätä asiaa.

Eroa on varmaan eri ikäluokkien välillä. Nuoremmat ovat krantumpia.

Vierailija
51/51 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen älyllisellä kapasiteetilla on merkitystä naiselle. Ei kiinnosta nousukas pyrkyri eikä perseenreikä, jos on tyhmä kuin saapas. Niin että mitä vittuu kohta sun legot tippuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän