Minkälainen nainen viettää Valentine's Dayn yksin?
Ihmetyttää vähän. Eikö voisi edes romantiikan päivänä antaa jollekkin perus jampalle mahdollisuus ja lähteä treffeille?
Kommentit (51)
No ensinnäkin kukaan ei ole pyytänyt treffeille. Toisekseen kelpuutan aika pienen osan ihmisistä, koska olen lesbo.
Yksikään perus_jamppa ei tullut sairaalaan katsomaan minua eristyshuoneeseen. Tietenkin kaljuutenikin saattaisi haitata per(u)sjamppaa.
Ei mukaan pyydetty. Mukavan miehen kanssa olisin voinut käydä kahvilla tai höpötellä jotain kivaa. Mutta nyt olin kahden maailman parhaan miehen seurassa. Eli hyvin meni kuitenkin.
Koska en vietä sitä ja haluan olla yksin ihan omasta tahdostani.
Minä, ja kivaa on ollut. Huonoa miestä en huoli, hyvää en ole löytänyt.
Viime vuosina en kyllä ole etsintöihin panostanut, olen odotellut josko itse tajuavat tulla jonossa ovelleni.
Eipä sille perusjampallekaan kelpaa tällainen parhaat päivänsä nähnyt yh.
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin kukaan ei ole pyytänyt treffeille. Toisekseen kelpuutan aika pienen osan ihmisistä, koska olen lesbo.
Onks sulla kouvola tukka?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vähän. Eikö voisi edes romantiikan päivänä antaa jollekkin perus jampalle mahdollisuus ja lähteä treffeille?
Olen ollut 3 kuukautta nettitreffeillä ja tinderissä ja paiskannut 354 aloitetta miehille. Yhtäkään ei ole kiinostanut. Oma on häviönne. - Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sille perusjampallekaan kelpaa tällainen parhaat päivänsä nähnyt yh.
Varmasti kelpaa jos kelpaisit tummalle nuorelle bodari miehellekkin.
Suomessa vietetään ystävänpäivää eikä mitään rakastavaisten päivää. Vietin aikaa ystävieni kanssa eikä kiinnostanut treffata ketään sunnuntai krapulaa kärsiviä runkkareita. Sen kyllä uskon mitä niillä ois ollu mielessä.
Eikö tuo Valentine's Day ole enempi jenkkihömpötystä? Siellä ehkä onkin kriisi olla yksin, toisin kuin Suomessa.
Ei kiinnostanut ollenkaan yhdenkään miehen seura.
Ainakin sellainen jolla on huomenna projektin deadline ja valvoo nytkin pikkutunneille vaikka koko viikonloppu on mennyt ruudun ääressä. Joo, av menee taas nyt kiinni tunniksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla kouvolatukka?
Ei ole. :'D Näytän perusheterolta, mikä vaikeuttaa pariutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 3 kuukautta nettitreffeillä ja tinderissä ja paiskannut 354 aloitetta miehille. Yhtäkään ei ole kiinostanut. Oma on häviönne. - Nainen.
Ja arvatenkin nämä miehet kenelle olet thenyt aloitteita ovat olleet niitä 190 senttisiä miesmalleja, jotka sivubisneksenä toimivat eläinlääkäreinä? Koita välillä jotain perus jamppaa.
Tällainen kranttu yh vietti päivän ilman romantiikkaa. Paitsi ettei romantiikkaa ole ollut kyllä koskaan muutenkaan. Päivä muiden joukossa.
Mikä edes on perusjamppa? Sohvalla makaava, kaljamahainen, huonon itsetunnon omaava lähes mykkä murahtelija?
Kun maito on vanhaa ei sitä kannata enää pöytään kantaa.
Ei kukaan pyytänyt. :)