Minkälainen nainen viettää Valentine's Dayn yksin?
Ihmetyttää vähän. Eikö voisi edes romantiikan päivänä antaa jollekkin perus jampalle mahdollisuus ja lähteä treffeille?
Kommentit (51)
minkälainen mies ei osaa kirjottaa ystävänpäivää avn aloitukseen oikein?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään perus_jamppa ei tullut sairaalaan katsomaan minua eristyshuoneeseen. Tietenkin kaljuutenikin saattaisi haitata per(u)sjamppaa.
Jaksamista
Kysyn sulta saman äitienpäivänä.
Millainen lapsi viettää äitienpäivän ilman äitiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vähän. Eikö voisi edes romantiikan päivänä antaa jollekkin perus jampalle mahdollisuus ja lähteä treffeille?
Olen ollut 3 kuukautta nettitreffeillä ja tinderissä ja paiskannut 354 aloitetta miehille. Yhtäkään ei ole kiinostanut. Oma on häviönne. - Nainen.
Ja arvatenkin nämä miehet kenelle olet thenyt aloitteita ovat olleet niitä 190 senttisiä miesmalleja, jotka sivubisneksenä toimivat eläinlääkäreinä? Koita välillä jotain perus jamppaa.
Onko Suomessa 354 miesmalli-elänlääkäriä!?
Mies on ulkomailla reissussa, eikä meillä muutenkaan tuota päivää olla ikinä noteerattu, vähän turhan lapsellista meille.
Ei taivahan talikynttilät!!
Tuo valentine's day on aivan TAVALLINEN päivä!!!
Joten niille treffeille voi mennä millon tahansa, eikä maailma kaadu ihan just tohon yhteen sunnuntaipäivään.
Mikä ihmeen Valentine's Day? Mene Amerikkaan jos noita haluat viettää
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin kukaan ei ole pyytänyt treffeille. Toisekseen kelpuutan aika pienen osan ihmisistä, koska olen lesbo.
Mä voisin pyytää sua treffeille. Mistä päin olet? :D
Ai noinko helppoa se meille naisille on, että voidaan vaan antaa perusjampalle
Mahdollisuus? Niinkö se tapahtuu, että meen Prismassa jonkun perusjampan näköisen kaverin luo ja sanon: "Annan sinulle nyt mahdollisuuden viettää laatutreffit kanssani"
Vois se toimiakin, jos oma ulkonäkö olisi luokkaa Kim Kardashian.
Minä ja ystäväpiirini emme ole langenneet tuohon amerikkalaiseen hömpötykseen. Pissisten ja pikkutyttöjen päivä.
En tykkää tyhmistä