Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenpyöreys eli ns. "vauvarasva" häviää pituuskasvun myötä? Varmaan paljon kiinni siitä, millainen vartalon rakenne ko. lapsella on ollut. Jos vähän pulleampi ja sitten kasvaessa hoikistuu, niin tod.näk. se rintojenkin kohdalla olliut ylimääräinen rasva vähenee. Eihän lapsella siis mitään syömishäiriöön viittaavaa ole?

2/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syömishäiriötä ja koulun terkkari sanoi että on juuri oikean kokoinenei liian lihava eikä liian laiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa silikoonit, niin ainakin on kunnon tissit sitten nuorella naisella! :) Minullakin on ja voin suositella, kannattaa keskustella asiasta tyttösi kanssa ja kertoa avoimesti että pinet tissit tulevat häiritsemään häntä valtavasti elämässään myöhemmin. Eli tissikeskustelua vaan rohkeasti ja varatkaa yhdessä aika implanttien asennukseen.

Vierailija
4/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hei niistä tisseistä kuvaa niin voisi paremmin analysoida silikoonien tarvetta? :)

Vierailija
5/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen voi edes ketään (normaalia) äitiä häiritä? Todennäköisesti tytön keho kasvaa, mm. rintakehä. Ja jos on malliltaan pienirintainen niin tokihan ne rinnat näyttävät siinä "pienenevän". Sillä ei ole mitään merkitystä.

6/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hänen sisko ja hän itse pyysi minua laittamaan tämän tänne koska on huolissaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi