Minkälainen nainen viettää Valentine's Dayn yksin?
Ihmetyttää vähän. Eikö voisi edes romantiikan päivänä antaa jollekkin perus jampalle mahdollisuus ja lähteä treffeille?
Kommentit (51)
Ainakin tällainen ujo ja hyvää vauhtia syrjäytymässä oleva nuori nainen. Eipä ole kukaan ikinä pyytänyt treffeille (ei sillä että olisin itsekään ketään pyytänyt), niin ei mikään ystävänpäivä ole poikkeus siinä mielessä.
N22
Yksinäinen nainen jota kukaan ei ole pyytänyt treffeille ikinä.
Täällä ei ole mitään Valentine's Dayta. Tämä on Suomi ja täällä on ystävänpäivä. Mikä siinä on oikeasti niin vaikeaa ymmärtää?
En vietä päivää. Lisäksi perusjampat eivät kiinnosta eivätkä perusjampat olisi myöskään kiinnostuneita minusta (tai jos olisivat, se olisi vain ulkonäön perusteella - ei kiitos). Eikä ole edes pyydetty treffeille.
Mun isomummu. On kyl hyvä tyyppi, mut viim 3 v flaksi käynyt harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut ollenkaan yhdenkään miehen seura.
Tai olla yhdenkään miehen sala- ja/tai kertapano.
Tälläinen aika ok:n näköinen vanhapiika, introvertti, jonka ainoa huvitus on lukea sunnuntai-iltana av-palstaa ja juoda muutama lasi valkoviiniä.😊
En tiedä, mutta epäilen kovasti, ettei jenkeissä ymmärretä suomea. Ehkä kannattaa yrittää provoilla jollain amerikkalaisella keskustelupalstalla?
Minä vietin eilen ystävieni (ystävänpäivä, huomaatko) kanssa mukavan illan juhlien ystävyyttä, ja koska olen päässyt yli pakonomaisesta tarpeesta hyväksyttää itseni miesten kautta, niin olen tänään tehnyt kotihommia ja töitä ihan itsekseni. Ai niin ja viestitellyt ystävien kanssa ja puhunut siskon perheen kanssa tunnin puhelimessa.
Mutta siihen kysymykseen: olen korkeasti koulutettu, keskimääräistä paremmin tienaava kolmekymppinen nainen. Olen kaunis, hoikka ja fiksu. Pikkuvikoina tietty suomunen iho, amputoitu jalka ja se, ETTEI MINULLA OLE MIESTÄ. Sitähänsäkysyit.
En ole viettänyt "Valentine's Day":ta ollenkaan, enkä vietä jatkossakaan. Alkaisiko nämä tämän lajin provot jo iltaa kohden vanhentua?
En tunne ketään miehiä niin........ menepäs siinä ystävänpäivätreffeille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hemmetti, ensimmäinen päivä pariin viikkoon kun sai edes yrittää nukkua univelkoja pois. Eli ihan helvetin kiukkuinen ja väsynyt nainen. Voisikin mennä yrittämään nukahtamista, jos saisi edes 5 tuntia nukuttua.
Miksi antaisin turhaa toivoa jollekin "perusjampalle", koska olen aseksuaali, jota ei kiinnosta seksi eikä edes romantiikka. Perusjamppa joutuisi lopulta vain pettymään ja oltaisiin hukattu molempien aikaa.
Minulla on ollut tänään oikein mukava päivä. Olen mm. ulkoillut lempeässä lumisateessa talvisäästä nauttien, käynyt ystävieni kanssa syömässä, katsonut leffan, käynyt iltapäiväostoksilla ja suunnitellut hiihtolomareissua. Valentine's Day ei kiinnosta muussa mielessä kuin kuin kauniiden kakku- ja leivoskuvien selailuna instassa :)
Lasketaanko sellainen nainen, joka makaa sängyssä odottamassa miestä työpuhelun äärestä? Pöytävaraus meni ravintolassa ohi jonkun katastrofaalisen diilin vuoksi, joka tietysti mieheni pitää hoitaa. Eihän sitä nyt voi kellekään delegoida...
Meillä siis yritettiin viettää nimenomaan Valentine's Dayta, kun mies on amerikkalainen. Kalliit lahjat sain ja kukkalähetykset sain, mutta miestä en ihan kokonaan. Olin laittanut oikein kauniit alusvaatteetkin :D Ei saisi varmaan naurattaa, mutta vähän kuitenkin naurattaa. Mies oli pyytänyt äitiäni hoitamaan lapsia tämän ja huomisen päivän, miehen ajatuksena oli varmaan viettää aikaa pääasiallisesti lakanoiden välissä, mutta aika yksinäistä täällä on :D Luulen, että menen kohta unten maille ja huomenna uusi yritys. Kymmenen vuotta työnarkomaanin kanssa on opettanut tottumaan siihen, että suunnitelmat muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen aika ok:n näköinen vanhapiika, introvertti, jonka ainoa huvitus on lukea sunnuntai-iltana av-palstaa ja juoda muutama lasi valkoviiniä.😊
Haluisin olla sun lelu.
T: Nuori mies
Tällainen 20v nuori nainen joka opiskelee yliopistossa, ihan normaali mä koen olevani. Jostain syystä ihan todella monet kenen kans oon jutellut esim nyt viimeaikoina on olettanut, että mulla on poikaystävä, en todellakaan tiedä miksi.. (en osaa nyt pikaisesti ennen palstan sulkeutumista pukea sanoiksi miten ajattelin tuon liittyvän tähän asiaan) Mutta siis, syy yksin olemiseen se, että ei vaan ole tullut nyt lähiaikoina sellaista sopivaa vastaan kenen kans olis voinut ystävänpäivänä hempeillä :D
Suomalainen, joka ei edes tiedä valentinesdaysta, eikä välitäkään tietää. Mitä lie kaupallista amerikanhömppäää kuten moni muukin päivä ja tapahtuma, jolloin pitää ostaa jollekin jotain turhaa.
Nainen, jonka elämässä on romantiikkaa muutenkin aivan riittävästi, että joku päivä menee ilmankin, monestakin syystä.
Eihän se mikään naisen vika tai edes syy ole, jos ei ihan helpolla löydä miehistä itseään parempaa seuraa.
Me ei olla Jenkeissä ja meillä ei ole valentines dayta. Perusjamppa ei edes tiedä mikä se on.
Mäkin epäilen että perusjampan sivistyksessä saattaa olla aukko tämän päivän kohdalla. Meillä on vain pikkutyttöjen kortinvaihtopäivä.
tautinen - toki miljoona pikku virusta ei voi olla väärässä joten taidan olla aika vetävä pimu