Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessapaperi loppuu pian eikä rahat riitä uuteen!

Vierailija
14.02.2016 |

Nyt siis tilanne on tämä että lompsa on ihan tyhjä, tilillä on 0,08 € rahaa ja vessapaperia on enää muutama arkki jäljellä. Reilut 2 viikkoa pitäisi pärjätä ennen kuin tilille tulee lisää rahaa. Muuten voitais käyttää vaikka käsisuhkua ja pyyhkeitä, mutta lapsilla on tapana kutsua kavereita kylään ja onhan se noloa jos ulkopuolisille selviää meidän kurja rahatilanne. Mikä siis eteen? Menenkö kauppakeskuksen vessaan ja otan sieltä paperia mukaan, vai onko kellään parempia ehdotuksia?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise talouspaperirulla kahtia ja laita puolikas vessaan. Jos sitä ei ole, laita vessaan saataville nenäliinoja tms. jos kotoa löytyy. Tämän viikon teillä on perheen omia aktiviteetteja, joten ei ole kaverikyläilyviikko. Auttoiko?

Eih!

Vessanpönttöön EI PIDÄ laittaa kosteutta kestävää paperia. Se tukkii viemärit. Ei myöskään siteitä, tamponeita, sukkahousuja, kuolleita lemmikkejä yms.

Terv kiinteistöhuolto

Vierailija
82/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti ymmärrä että joku kysyy tätä tosissaan. Ite en oo ostanut vessapaperia vuosiin, kun vesikin on keksitty. Meillä tehdään alapesu vedellä aina toimitusten jälkeen. Paitsi ettei tuhlaa luonnonvaroja paskojen pyyhkimiseen, niin tulee paljon, paljon puhtaampaa jälkeä kuin pelkällä paperilla kaapimisen jäljiltä ja tulehdukset ym. jäynät pysyy kaukana. Paperia käytän vain satunnaisesti, eli kun en oo kotona eikä vessasta löydy käsisuihkua. Likaisen olon se paperi jättää, mut minkäs teet.

Ja vesi ei tietenkään ole luonnonvara?

Veden tuottamiseen ei käytetä muita luonnonvaroja. Vettä maapallolla on ollut ennen teollisia aikoja, kun taas paperiteollisuus... no jaa, en jaksa vatvoa turhaa. Onhan jokainen sisältölukutaitoinen jo pointin ymmärtänyt. Mutta kun se oman mukanokkeluuden korostaminen tahallisilla väärinymmärtämisillä on näköjään niin egoa hivelevän hauskaa, juhuu. Hanki  elämä.

Taikasauvastako se vesi sinne hanaan tupsahtaa?

Pestään tietty kylmällä vedellä, ettei kulu energiaa veden lämmittämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloudessa on tulostin voi tulostaa menneiden ja nykyisen hallituksen kuvia ja pyyhkiä niihin.

Vierailija
84/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa uuteen, hae jostain käytettyä. Ei maksa mitään.

Vierailija
85/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä muuten on joskus sellaiset lökäpöksyt jalassa, joten hyvin sinne rulla uppoaisi.

No sittenkän sinne mahtuu kilokaupalla kakkaakin, eikä ole niin tarkkaa sen pyyhkimisen kanssa.

Vierailija
86/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte hakea vaikkapa lehtiroskiksesta vanhoja sanomalehtiä ja repiä niistä sopivia paloja pyyhkimiseen. Rutistellaan ennen pyyhkimistä. Voitte sanoa vieraille, että kokeilette käytännössä miltä sota-aikana tuntui, kun ei ollut vessapaperia. Samalla voi harmitella, ettei pihalle oikein kehtaa virittää riukua, joka toisi todellisemman tunnelman.

Vierailija
87/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ostanut vessapaperia moneen vuoteen. Rullaan aina yleisissä vessoissa käsilaukun täyteen tai otan koko rullan mukaan.

Hyi helvetti.

Vierailija
88/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa vaan persettä huljuttelemaan...

Vierailija
89/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa vaan persettä huljuttelemaan...

Mitäs Hilja siihen sanoo?

Vierailija
90/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea tilanne, mun mielestä ei tarvi hävetä rahapulaa, mulla on sukulaisten ja kavereiden kans sellainen kotoisa suhde, että voi soittaa jos ei ole ruokaa tai jopa wc paperia, sano jollekin tutul, et saisitko wc paprua lainaan, kun sulta loppu eikä rahaa, ei tarvi hävetä.!!!!

mun setä on joskus soittanu kun wc paperi loppu(on omaishoitaja ) vein heti autol, noin 10 km matka, itse tykkään auttaa, jos joku tarvii apua, tää setä on ite auttanu mua taas muis jutuis.

ei oo noloo kysyä apua, jossain pikkuasias. oon ite kerrostalos lainannu just kahvia tai wc pap rullan naapurin papalle. ku siltä loppu en siis tuntenu sitä kun muutin sinne.

Vierailija
91/91 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea tilanne, mun mielestä ei tarvi hävetä rahapulaa, mulla on sukulaisten ja kavereiden kans sellainen kotoisa suhde, että voi soittaa jos ei ole ruokaa tai jopa wc paperia, sano jollekin tutul, et saisitko wc paprua lainaan, kun sulta loppu eikä rahaa, ei tarvi hävetä.!!!!

mun setä on joskus soittanu kun wc paperi loppu(on omaishoitaja ) vein heti autol, noin 10 km matka, itse tykkään auttaa, jos joku tarvii apua, tää setä on ite auttanu mua taas muis jutuis.

ei oo noloo kysyä apua, jossain pikkuasias. oon ite kerrostalos lainannu just kahvia tai wc pap rullan naapurin papalle. ku siltä loppu en siis tuntenu sitä kun muutin sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan