Miksi lyhyet ihmiset tekevät lapsia?
Veikkaan, että olisin paljon onnellisempi, jos vanhempani olisivat suoraan abortoineet minut. Olen kärsinyt lyhyestä koosta koko ikäni. Keikoilla ei näe mitään, en ylty kaupan ylähyllyille, saan jatkuvasti kuulla naljailua ja naureskelua pituudestani, vaatteet saa hakea erityisliikkeistä ja kaikki kävelevät päälleni. Moni kehuu minua söpöksi ja nätiksi kasvoista, mutta jos olisin 20 cm pidempi, olisin varmasti upea ja kaunis tapaus ihmisten mielestä. Vihaan elämää näin lyhyenä. Pidän jopa itsekkäänä sitä, että vanhempani päättivät lyhyinä ihmisinä lisääntyä. T: 153 cm kääpiönainen
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olisin paljon onnellisempi, jos vanhempani olisivat suoraan abortoineet minut. Olen kärsinyt lyhyestä koosta koko ikäni. Keikoilla ei näe mitään, en ylty kaupan ylähyllyille, saan jatkuvasti kuulla naljailua ja naureskelua pituudestani, vaatteet saa hakea erityisliikkeistä ja kaikki kävelevät päälleni. Moni kehuu minua söpöksi ja nätiksi kasvoista, mutta jos olisin 20 cm pidempi, olisin varmasti upea ja kaunis tapaus ihmisten mielestä. Vihaan elämää näin lyhyenä. Pidän jopa itsekkäänä sitä, että vanhempani päättivät lyhyinä ihmisinä lisääntyä. T: 153 cm kääpiönainen
Oot kuitenkin 6 cm globaalia keskipituutta pitempi.
globaali keskipituus 147 cm? Tuskin...
Minä en todellakaan usko niitä lyhyitä, jotka tässä ketjussa väittävät, että ylettyvät kaikkein korkeimmille kaupan hyllyille, paitsi jos teidän kaupoissanne korkeimmat hyllyt ovatkin itseasiassa matalia.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia on olemassa eikä heidän miehet mitään pedofiilejä ole. Ei todellakaan. Todella sairas ajattelutapa!!
Yhteiskunnassamme on TÄYSIN kiellettyä toteuttaa pedofiilisiä taipumuksiaan. Siksi nämä miehet valitsevat eniten lasta muistuttavan naisen rinnalleen. Tällainen alle 150-senttinen nainen hyvinkin sitä on, onhan hän pikkutytön kokoinen.
Tämä voi olla alitajuista kyllä. Mutta ei normaalisti suuntautunut mies koe seksuaalista vetoa kymmenvuotiaan tytön kokoiseen aikuiseen naiseen. Pieni koko on lapsen dominoivin ulkoinen tunnusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
globaali keskipituus 147 cm? Tuskin...
Kai tässä on laskettu vastasyntyneetkin :D
Jos ap ei olisi mielestään liian lyhyt, hän syyttäisi vanhempiaan jonkun muun ominaisuuden periyttämisestä. Eli vika on itsetunnossa ja minäkuvassa.
No mä olen sua lyhyempi nainen ja tein lapsen. Mut isä onki melkein 2 metrinen.
Mulla oli teininä ongelma tää pituus. Eipä tämä aikuisiällä jaksa häritä, kun ei sille mitään mahda.
Kaupassa pyydän apua ( joskus 14v pojiltakin kun ovat pidempiä kun minä) tai huidon tuotteen alas esim pakastepatongilla.
Keikoilla en minäkään mitään oo nähny, mutta tungin eteen väkisin.
Jos muille sun pituus on joku vitsi, niin on aika vitsejä ne ihmiset itte. Toki on kivaa söpötellä ja naureskella kun ei yletä, siinähä nauravat, voi otta "fuck u too" asenteen kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia on olemassa eikä heidän miehet mitään pedofiilejä ole. Ei todellakaan. Todella sairas ajattelutapa!!
Yhteiskunnassamme on TÄYSIN kiellettyä toteuttaa pedofiilisiä taipumuksiaan. Siksi nämä miehet valitsevat eniten lasta muistuttavan naisen rinnalleen. Tällainen alle 150-senttinen nainen hyvinkin sitä on, onhan hän pikkutytön kokoinen.
Tämä voi olla alitajuista kyllä. Mutta ei normaalisti suuntautunut mies koe seksuaalista vetoa kymmenvuotiaan tytön kokoiseen aikuiseen naiseen. Pieni koko on lapsen dominoivin ulkoinen tunnusmerkki.
Pedofiili tuntee vetoa _seksuaalisesti kypsymättömiin_ yksilöihin. Esimerkiksi rintojen kasvu on paljon selkeämpi merkki seksuaalisesta kypsymisestä kuin pituuskasvu. Kuvittelisi siksi wannabe-pedofiilien hakeutuvan pikemminkin hyvin sirojen ja pienirintaisten naisten seuraan. (Tosin en kyllä menisi tekemään yhtään mistään pariskunnasta sellaista johtopäätöstä, että siinä täytyy nyt olla pedofiili uhrinsa kanssa.)
Sisko on 155 ja äitini 156 eikä ole kumpikaan valittanut. Ehkä sulla on joku asenneongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli teininä ongelma tää pituus. Eipä tämä aikuisiällä jaksa häritä, kun ei sille mitään mahda.
Kaupassa pyydän apua ( joskus 14v pojiltakin kun ovat pidempiä kun minä) tai huidon tuotteen alas esim pakastepatongilla.
Keikoilla en minäkään mitään oo nähny, mutta tungin eteen väkisin.
Jos muille sun pituus on joku vitsi, niin on aika vitsejä ne ihmiset itte. Toki on kivaa söpötellä ja naureskella kun ei yletä, siinähä nauravat, voi otta "fuck u too" asenteen kehiin.
Ai joskus 14-vuotiaat ovat pidempiä kuin sinä 150-senttinen :D
Tiedoksi sinne matalalle, että 14-vuotiaat pojat ovat järjestään yli 160-senttisiä, usein jo yli 170-senttisiä. Mutta ehkä sieltä alhaalta on vaikea hahmottaa mittasuhteita.
Vierailija kirjoitti:
ai kauhea, olen ilkeä, mutta en voinut olla nauramatta kun mietin 150-senttistä taskunaista ja 2-metristä goljattia paneskelemassa.
Täällä monet lapsen kokoiset naiset mainostavat kaksimetrisiä hujoppi-miehiään.
Ei siinä mitään, hienohan se on, jos ihmiset ovat tyytyväisiä. Mutta pakko sanoa, että tuollaiset pariskunnat näyttävät ulkopuolisesta väkisinkin koomisilta.
150-senttiselle naiselle sellainen 175cm mies olisi vielä tasapainoisen näköinen.
Iloinen 150cm joka välillä vitsailee pituudestaan. Olen ollut aina sinut itseni kanssa tässä suhteessa, ikää 34v. Tantta malli ilman rintoja kylläkin harmittaa mutta ei voi minkään. Lisää itseluottamusta sain kun synnytin ilman hirmuisia ongelmia 3,7kg ja 3,5kg lapset ja tiedän isommilla ihmisillä olleen joillain vaikeaa. Vaatteiden löytäminen on työlästä. Lasten osastolla kaikki niin kapeita ja aikuisissa ei niin pieniä että löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä monet lapsen kokoiset naiset mainostavat kaksimetrisiä hujoppi-miehiään.
Ei siinä mitään, hienohan se on, jos ihmiset ovat tyytyväisiä. Mutta pakko sanoa, että tuollaiset pariskunnat näyttävät ulkopuolisesta väkisinkin koomisilta.
150-senttiselle naiselle sellainen 175cm mies olisi vielä tasapainoisen näköinen.
Täällä asustaa tuollainen pari n. puolen metrin pituuserolla, kieltämättä ekan kerran katsoin että siinä isä taluttaa tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Tekevät tosi paljon lapsia tuolla Aasiassa, jossa apkin olisi normimittainen. Mamuvyöry on jo alentanut ruotsalaisten keskimittaa reilusti. Ovat suomalaisia paljon lyhempiä. Tällä matuksella olet pian lähellä keskimittaista.
Eiköhän elämässä ole pahempiakin asioita kuin tuo. Itse voisin syyttää isääni ärräviastani, jos lähtisin sille linjalle, etteivät muuta kuin valioyksilöt saa lisääntyä. Paljon mieluummin olen olemassa r-vian kanssa kuin olisin kokonaan olematta.
Tuohon pituuteen vielä, että itse olen 164 cm ja muutaman kerran ihmiset ovat väittäneet minua pitkäksi. o.O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili tuntee vetoa _seksuaalisesti kypsymättömiin_ yksilöihin. Esimerkiksi rintojen kasvu on paljon selkeämpi merkki seksuaalisesta kypsymisestä kuin pituuskasvu. Kuvittelisi siksi wannabe-pedofiilien hakeutuvan pikemminkin hyvin sirojen ja pienirintaisten naisten seuraan. (Tosin en kyllä menisi tekemään yhtään mistään pariskunnasta sellaista johtopäätöstä, että siinä täytyy nyt olla pedofiili uhrinsa kanssa.)
Ei 149 cm nainen voi olla seksuaalisesti kypsän näköinen, vaikka olisi rinnat. Näyttää siltä, että lapsi on pukenut äidin rintsikat ja tunkenut niihin appelsiinit.
Kyllä pituus vaikuttaa eniten. Mutta tietysti pedofiliaan taipuvainen mies valitsee nimen omaan sen ENITEN lasta muistuttavan naisen, joten toki pitää paikkansa, mitä sanot. Mahdollisimman lyhyt ja pikkupoikamainen vartalo kaupan päälle on paras kombinaatio.
Tuttavapiirissä tällainen pari. Miehellä on jopa tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä kymmenisen vuotta sitten. Oli lehdissäkin, koska ammatti oli sellainen.
En nyt rupea lukemaan tätä viestiketjua läpi eli anteeksi jos tätä on jo ennestäänkin kysytty, mutta mikä olisi mielestäsi sellainen sopiva vähimmäispituus, jota lyhemmät eivät saisi lisääntyä? Entä jos molemmat vanhemmat olisivatkin ns. "normaalipituisia", mutta suvussa esiintyisi lyhytkasvuisuutta ja lapsella olisi sen takia riski jäädä lyhytkasvuiseksi? Saavatko nämä mahdolliset tulevat vanhemmat silti tehdä lapsia?
Koska niilläkin on oikeus synnyttää, duh
antasin kaikkeni et saisin itselle tuollaisen taskukokoisen tytsyn.