Miksi lyhyet ihmiset tekevät lapsia?
Veikkaan, että olisin paljon onnellisempi, jos vanhempani olisivat suoraan abortoineet minut. Olen kärsinyt lyhyestä koosta koko ikäni. Keikoilla ei näe mitään, en ylty kaupan ylähyllyille, saan jatkuvasti kuulla naljailua ja naureskelua pituudestani, vaatteet saa hakea erityisliikkeistä ja kaikki kävelevät päälleni. Moni kehuu minua söpöksi ja nätiksi kasvoista, mutta jos olisin 20 cm pidempi, olisin varmasti upea ja kaunis tapaus ihmisten mielestä. Vihaan elämää näin lyhyenä. Pidän jopa itsekkäänä sitä, että vanhempani päättivät lyhyinä ihmisinä lisääntyä. T: 153 cm kääpiönainen
Kommentit (62)
Jotta saataisiin kaivoksiin työväkeä?
Mä olen 2cm pidempi, mutta on luojan lykky että mulla on pitkät kädet. Saa sentään tavarat kaupan hyllystä. :)
Jaa, mä olen 149cm ja ihan tyytyväinen :)
Tarvitaan ahtaan paikan palomiehiä :D
Miksi lihavat tai diabeetikot tai silmälasipäiset tai isonenäiset tai eriparitissiset tekevät lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Jotta saataisiin kaivoksiin työväkeä?
Hyvin sanottu 😁 sinnehän kuuluvat
Olen samanpituinen kuin Ap enkä ole koskaan kärsinyt pituudestani. Vinkkinä Ap:lle hanki itsetunto ja kasva aikuiseksi. Ei ihmisen arvo tai kauneus riipu pituudesta.
T. 153cm pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Koska lisääntyminen on kivaa?
Ei lisääntymisessä ole mitään kivaa. Seksissä on, mutta se on aivan eri asia kuin lisääntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavat tai diabeetikot tai silmälasipäiset tai isonenäiset tai eriparitissiset tekevät lapsia?
No heillä sentään on jotain syytä. Selviävät paljon helpommin elämästä toisin kuin heikommat eli lyhyet :D
Voi surku! Mä ainakin olen mieluummin lyhyt, siro ja nätti kuin jos olisin pitkä, mutta muutoin ruma. Mua ei oo ikinä haitannut lyhyys. Siitä on välillä jopa etua, kun on ruhtinaallisesti tilaa autoissa, lentokoneissa ym. jaloille eikä kukaan pyytele raskaisiin hommiin avuksi ;) Ja kuinka usein et ylety korkeille kaupan hyllyille? Mulle noin käy ehkä kerran puolessatoista vuodessa enkä kuitenkaan ole jäänyt ilman tavaraa.
Voivoi. Muistathan kuitenkin itse jättää lisääntymishommat muille kun olet päässyt teini-iästä? Kirjoita vaikka muistilappu itsellesi tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanpituinen kuin Ap enkä ole koskaan kärsinyt pituudestani. Vinkkinä Ap:lle hanki itsetunto ja kasva aikuiseksi. Ei ihmisen arvo tai kauneus riipu pituudesta.
T. 153cm pitkä nainen
Niinhän te lyhyet aina hoette itsellenne. t: N183cm
Itse olen 158cm ja todella iloinen pituudestani. Jos et muuta syytä löydä, niin mietihän että miesmarkkinat on huomattavasti laajemmat kuin esim. 180cm pituisilla naisilla, olettaen ettei tykkää siis itseään lyhyemmästä miehestä... :D
Olen samaa mieltä: vanhempiesi olisi pitänyt abortoida tuollainen itkevä luuseri :D T. 154 cm 21v. nainen
Mä olen taas halunnut aina olla pieni, ja olen 170cm pitkä. Ei lyhyydessä ole mitään paha, ja hei, et ehkä yllä ylimmälle hyllylle, mutta mahdut pieniin paikkoihin, etkä esim. lyö päätäsi kattoon laivan hytissä. Kaikella on hyvät ja huonot puolensa :)
T. 17v tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 153cm pitkä nainen
Niinhän te lyhyet aina hoette itsellenne. t: N183cm
Ja te amatsoonit hoette, että kyllä naisella pituutta olla pitää :D itse kyllä olen mieluummin niitä naisia, jotka voi sujauttaa vaikka taskuun ja jotka mahtuu hyvin kainaloon kuin koripalloilija...
155cm nainen täällä, mitä helvettiä te ostatte jos ette yllä kaupassa ylähyllyille? Itselleni ei ole kaupassa ikinä käynyt niin että en yllä johonkin mihin vaikkapa 10cm pidempi ystäväni olisi yltänyt... ja olen kuitenkin jo 30v.
Olet sentään muiden mielestä nätti. Joillain lyhyillä ei ole edes sitä etua.